Vangelis POV
Μπροστά μου στέκεται ένα μικρό κοριτσάκι με μακριά, κάστανα μαλλάκια και γαλάζια μάτια. Θεέ μου.. Δεν μπορεί να είναι.
" Μαμά, ποιος να εξαφανιστεί; " Η φωνή της με κάνει να πάω πι κοντά της και αυτή να με κοιτάζει με σταθερό βλέμμα. Έχει τα μάτια της μητέρας της..
" Ποιος είσαι εσύ; " Ρωτάει καθώς ρουφάει την μυτούλα της. Τόσο αξιολάτρευτη!
Της παίρνω το μικρό χεράκι της και το τοποθετώ πάνω στην καρδιά μου. Αυτή σηκώνει το βλέμμα της από εκεί και με κοιτά στα μάτια. Η καρδιά μου είναι έτοιμη να σπάσει. Ήδη νιώθω κάποια δάκρυα συσωρευμένα στα βλέφαρα μου. Είμαι τόσο συγκινημένος.
" Βαγγέλη.. " Ακούω τον ψίθυρο της Ιωάννας αλλά μια φωνή με σταματάει. Που αυτή την στιγμή δεν δίνω δεκάρα από που έρχεται. Έχω κοντά μου την κόρη μου τώρα και τίποτα δεν με σταματάει από το να την σφίξω στην αγκαλιά μου.
" Ιωάννα, ας τον.. "
" Ξέρεις ποιος είμαι; " Την ρωτάω γλυκά και της χαμογελάω.
" Όχι.. "
" Ξέρεις τι σημαίνει η λέξη μπαμπάς μικρή μου; "
" Όχι. Γιατί ποτέ δεν είχα.. " Λέει μελαγχολικά. Μωρό μου, τον έχεις μπροστά σου..
" Χμ.. Η λέξη μπαμπάς σημαίνει ότι αγαπάει το πλάσμα που έφερε στην ζωή μαζί με την μαμά του. Αυτός που νοιάζεται για αυτήν όσο κανένας άλλος. "
" Δηλαδή.. Εγώ θα έχω ποτέ μπαμπά, σαν αυτόν; "
" Μα έχεις ήδη Μαρίζα μου.. " Λέει αυτή η άγνωστη γυναικεία φωνή.
" Που είναι τότε; "
" Μπροστά σου.. " Της λέει γλυκά. Αυτή γυρίζει το κεφάλι της και με κοιτάει χαμογελαστά. Το βλέμμα της λάμπει!
" Και λοιπόν.. Ε - Εγώ έχω εσένα μπαμπά τώρα; "
" Ναι κοριτσάκι μου. " Της λέω και με αγκαλίαζει. Σφιχτά! Τόσο σφιχτά, που είναι κάπως αδύνατον για το νεαρό της ηλικίας της.
Τυλίγω τα χέρια μου προστατευτικά γύρω της και της δίνω ένα φιλί στα μαλλάκια της. Θέε μου, έχω στην αγκαλιά μου την κόρη μου.. Μετά από τόσο καιρό.. Ξεθάβει το κεφαλάκι της από τον λαιμό μου και μου χαμογελάει. Μπορώ να παραδεχτώ ότι το χαμόγελο της μοιάζει τόσο με το δικό μου.. Κοιτάζω τα μάτια της! Όπως το φανταζόμουν, γαλάζιοι ωκεανοί φουρτουνιάζουν από χαρά και αγάπη! Έχει τα μάτια της.." Βαγγέλη, μπορώ να σου μιλήσω λίγο; " Ακούω την φωνή της στα αφτιά μου και αφήνω την μικρή από την αγκαλιά μου. Σηκώνομαι όρθιος και την ακολουθώ έξω από το κτήριο. Νιώθω το κρύο αεράκι να χτυπάει το πρόσωπο και ένα κύμα κρύου ηλεκτρίζει το σώμα μου.
Κανείς δεν μιλάει.. Αποφασίζω πλέον να σπάσω τον πάγο..
" Γιατί μου το έκρυψες; "
" Πάλι τα ίδια Βαγγέλη; Στο εξήγησα και πριν. "
" Ότι θα σου την πάρω; Πας καλά Ιωάννα; Πότε δεν θα την έπαιρνα μακριά σου! Ξεκόλλα γαμώτο! "
" Και που το ξέρω εγώ ότι λες αλήθεια τώρα; Έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στο πρόσωπο σου.. "
" Γιατί ποτέ την είχες κερδίσει; "
" Τι; Τι λες; "
" Άσε με να σε ξεμπερδέψω. Θυμάσαι που ο Άρης τότε είχε πει για ένα αγόρι που ήσασταν μαζί στο Λύκειο σε απόσταση αναπνοής; Εμπιστοσύνη το λες εσύ αυτό; Ή ψέματα πως αυτού που σε αγάπησε όσο τίποτε από μικρή; "
" Δεν με άφησες να σου εξηγήσω γαμώτο! Με έβαλες κάτω και μου κατέστρεψες ότι πιο πολύτιμο είχα μέσα μου! Μετά θες και να σου μιλάω κιόλας; Θες να είμαστε μαζί; Έχεις τόσο πολύ θράσος.. "
" Εγώ έχω θράσος; Εγώ; Ή εσύ που δεν μου είπες ότι περιμένεις το παιδί μου; Και στέκεσαι μπροστά μου και με κοιτάζεις στα μάτια σαν να μην έχει γίνει τίποτα; Καλά είχα πει ότι "μέσα σε ένα βλέμμα είδα όλο το ψέμα". "
" Βαγγέλη πραγματικά, αυτή η συζήτηση με έχει κουράσει απίστευτα πολύ! Ο μόνος λάθος και ένοχος εδώ πέρα είσαι εσύ. Δεν ξέρω πως κρατήθηκα κει δεν σε κατήγγειλα εκείνη την μέρα για κακοποίηση ανηλίκου. "
" Είμαι λάθος; Μου έκρυψες την εγκυμοσύνη σου γαμώτο και το παιδί μας για τόσο καιρό.. Και είμαι εγώ λάθος; Με δουλεύεις; "
" Και ποιος σου είπε ότι είναι παιδί μας; "
Τι;...
________________________________________________________________
ΜΠΑΜ!!!!
Να την η βόμβα:(
Ξέρω, έχω κάτι αιώνες να ανεβάσω
Θέλω βρίσιμο:(
Είστε ελεύθεροι:/
Συγγνώμη για αυτό:3
Τα λέμε σε μια εβδομάδα από τώρα.
I promise:(
Bye. 👅
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...