Πέρασε μία εβδομάδα που χώρισα με τον Βαγγέλη. Αυτή η εβδομάδα ήταν η χειρότερη της ζωής μου. Έπρεπε να χωρίσουμε. Ο πατέρας μου μας καταδιώκει παντού. Μερικές fans του τον βλέπουν ερωτικά. Μην ξεχνάμε αυτό που είδα στο mall. Δεν ήταν και το καλύτερο θέαμα να βλέπεις μια κοπέλα να φιλάει το αγόρι σου. Αυτήν την στιγμή είμαι στο σχολείο μου και περιμένω να χτυπήσει το κουδούνι για μάθημα. Φίλες δεν έχω. Μόλις ήρθα εδώ, κάνεις δεν μου έδωσε σημασία. Όλοι κάνουν λες και είμαι αόρατη.
Επιτέλους χτυπάει το κουδούνι και μπαίνω στην τάξη μου. Με το που μπαίνω μέσα αυτό που βλέπω με κάνει να μείνω άφωνη. Στην διπλανή θέση του θρανίου μου κάθεται ο Ορφέας. Τώρα θα μου πείτε ποιος είναι ο Ορφέας. Έχει την φήμη "Γαμάω και δέρνω". Πουλάει έρωτα στις κοπέλες και αφού ικανοποιήσει τις ανάγκες του μετά τις παρατάει. Έχει μείνει και είναι ακόμη στην Α' Λυκείου. Ενώ είναι 18 χρονών. Τι να πει κανείς..Πάω κοντά του και με αυστηρότητα του μιλάω.
"Σήκω από το θρανίο μου τώρα. "
"Μπα! Το αγόρασες για να είναι δικό σου; " Με ειρωνεύεται και μου έρχεται να του σπάσω τα μούτρα.
"Δεν θα ανοίξω συζήτηση μαζί σου. Σήκω και φύγε τώρα. "Του φωνάζω. Όλη η τάξη γυρίζει και μας κοιτάει. Αυτός, ακόμη χειρότερα. Με κοιτάει με ένα δολοφονικό βλέμμα και εγώ με ειρωνικό χαμόγελο. Το μόνο που μου λείπει είναι το νικητήριο βλέμμα.
"Τι συμβαίνει εδώ; "Φωνάζει η καθηγήτρια που μόλις μπήκε στην τάξη. Υπέροχα!
"Κυρία, ο Ορφέας έχει κάτσει στο θρανίο μου. "
"Και που να κάτσει; Στο πάτωμα; "Λέει και όλη η τάξη ξεσπά σε ένα κύμα γέλιου. Εγώ από την άλλη βγάζω καπνούς απ'τα αυτιά.
"Κυρία, ξέρετε τι εννοώ. "
"Ορφανίδου, δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα στην ζωή. Θα κάτσεις με τον Αναγνωστόπουλο. Τελείωσε το θέμα! Καθίστε στις θέσεις σας παρακαλώ και ας αρχίσουμε το μάθημα. "Λέει αυστηρά και κάθεται στην έδρα ενώ εγώ είμαι υποχρεωμένη να κάθομαι με αυτόν τον..Άντε τώρα!
"Στο πάτωμα.. Χαχαχαχα."Χαζογελάει και κρατιέμαι να μην του δώσω μία.
[...]
Επιτέλους περνάνε αυτές οι εφτά βασσανιστικές ώρες μαθήματος και είμαι έτοιμη να φύγω για το σπίτι μου όταν μια σπαστική φωνή μου διακόπτει τον προορισμό μου. Όχι πάλι!
"Επ, περίμενε μικρή. "
"Μικρό είναι το μάτι σου. "
"Ξέρεις τι λένε όμως, μικρός στο μάτι μεγάλος στο-"
"Καλά δεν θέλω να ακούσω την συνέχεια. Τι θέλεις; "
"Εγώ; Τίποτα. Απλώς έτσι ήρθα για παρέα αφού και το σπίτι μου είναι στην κατεύθυνση που είναι και το δικό σου."
"Μάλιστα. Μπορείς όμως να μην μου μιλάς; Θα το εκτιμούσα πολύ. "
"Οοο.. Μα έτσι δεν θα έχει πλάκα. "
Αμέσως σταματάω τα βήματα μου και του ρίχνω ένα απειλητικό βλέμμα.
"Ok, μην δαγκώνεις." Λέει και σηκώνει τα χέρια του ψηλά ως ένδειξη ότι παραδείνετε.
Συνεχίζουμε την πορεία μας χωρίς να μιλάει κάνεις. Ξαφνικά ένα αμάξι σταματάει δίπλα μας κατεβάζοντας το τζάμι.
"Επ Ιωάννα. Τι κάνεις; "Ο Θεέ μου. Ο Άρης. Χριστέ μου τι θα νομίζει τώρα που θα με βλέπει με τον Ορφέα. Σίγουρα θα ξέρει ότι χώρισα με με τον Βαγγέλη.
"Εμ γεια σου Άρη. Καλά εσύ; "Λέω ντροπιασμένη. Ο Άρης κοιτάζει φευγαλέα τον Ορφέα δίπλα μου και έπειτα ξανά στρέφεται σε μένα.
"Καλά είμαι. Εδώ πάω στον Jimmy. Άμα θες πάρε με τηλέφωνο να πάμε για κάνα καφέ. Το τηλέφωνο μου το έχεις από την προηγούμενη φορά. Χάρηκα, Άρης. "
"Γεια. Ορφέας. "Λέει ο Ορφέας μονότονα.
"Τέλος πάντων, τα λέμε Ιωάννα. "Χαιρετάει και φεύγει. Αφήνοντας με με τον λύκο μόνη.
Ο Άρης μπορεί να αναφέρει στον Βαγγέλη ότι με είδε μαζί με άλλον και που ξέρω εγώ ο Βαγγέλης τι θα πιστέψει για μένα. Σκατά τα 'κάνα!"Αυτός από τους Boys and noise ο μεγαλύτερος δεν ήταν; Και που σε ξέρει εσένα αυτός; "Τέλεια! Άρχισε η ανάκριση. Εδώ να σε δούμε Ιωάννα.
●
●
●
●
●
●
●
●
Hey! Επέστρεψα και σε αυτήν την ιστορία αγάπες μου. Ελπίζω να σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο! Τα λέμε στο επόμενο..❤
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...