ΨΕΜΑΤΑ..

832 80 1
                                    

Μολις μου το ειπε αυτο...σαστισα!!Δεν περιμενα,να με ειχε ανα γνωρισει!Ενταξει,δεν λεω,εχουν περασει καποια χρονια,αλλα δεν περιμενα να εχει συγκρατησει το προσωπο μου!

"Βαγγ..βαγγελη τι λες;;Εγω,μολις σε γνωρισα."προσπαθω να δικαιολογιθω,σκηβοντας το κεφαλι μου προς τα κατω.Ομως,αυτος σηκωνει,το πιγουνι μου προς το μερος του.

"Γιατι λες ψεματα;"με ρωταει,κοιτοντας με βαθυα στα ματια σαν να ψαχννει  να βρει κατι;Δεν ξερω,αλλα ετσι μου φενεται εμενα!

"Βαγγ..βαγγελη.."πριν προλαβω,να ολοκληρωσω την φραση μου,με αγκαλιαζει.Αμεσως τυλιγω τα χερια μου,γυρω απο το λαιμο του και αρχιζω να κλαιω,στους ωμους του.Μου εχει λειψει παρα πολυ,θεε μου..το αρρωμα του!Αυτο το αρρωμα που μου αρεσε να μυριζω.Βυθιζω,το κεφαλι μου καλυτερα στον λαιμο του και εισπνεω το αρρωμα του καλυτερα,καθως οι λυγμοι μου πολλαπλασιαζονται και τα αναφιλητα μου μεγαλωνουν.

Vangelis POV

Την αγκαλιαζω,οσο πιο σφυχτα μπορω.Δεν θελω να την βλεπω να κλαιει,με μαραζωνει.Με μαραζωνει να την βλεπω να κλαει για μενα,με μαραζωνει που την εκανα να υποφερει.Της χαιδευω τα μαλλια,κατι που την ηρεμει επιτυχως.Παντα τις αρεσε αυτο!Απο,τοτε που ηταν μικρο κοριτσακι,που την κραταγα στην αγκαλια μου και τις ελεγα,οτι δν θα την αφησω ποτε απο την αγκαλια μου.Το εκανα ομως,το εκανα εκεινη την καταρραμενη ημερα.Την αφησα.Ομως δεν θα ειχα γνωρισει τις πριγκιπισσες μου τις VKATORS μου,αυτες που με στηριζουν και με αγαπουν σε οτι βημα και αν  κανω!

Σηκωνω το κεφαλακι της μικρης μου,πριγκιπισσας και κοιταζω αυτα τα πανεμορφα κατακοκινα ματακια  που ερωτευτικα τοτε και τωρα που ειμαι ερωτευμενος μαζι του.Αυτα,τα ματια ειναι στο μυαλο μου καθε νυχτα,καθε ωρα,καθε λεπτο.Δεν θελω να βλεπω να κλαινε για μενα.Την κοιταζω στα ματια εντονα.Θελω να γευτω,αυτα τα χειλακια αυτα τα σουφρωμενα χειλακια που ειναι μισανυχτα.Μα ομως δεν μπορω.Δεν,ξερω αν το θελει και αυτη και δευτερον ειναι πολυ μικροτερη μου,ενταξει δεν λεω ειμαι 19 αλλα αυτη ειναι μολις 15,δηλαδη μολις θα παει 1ο λυκειου.Ειναι μια διαφορα.Δεν εχω αλλη επιλογη,στο να την αγκαλιασω ξανα!Αυτην την στιγμη ομως την διακοπτει το ανοιγμα της πορτας...


Xαχαχαχα!!Το εκοψα σε κρισημο σημειο.Τελος σπαντων..τα λεμε μαλλον το επομενο σαββατοκυριακο.
Love y all!!!❤

'The Kiss Life'Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ