Ioannas P.O.V
Δεν ήθελαν να γίνουν έτσι τα πράγματα. Να αναγκάζομαι να του λέω ξανά ψέματα.. Αλλά που ξέρω ότι δεν θα μου την πάρει; Ότι μου λέει και εκείνος ψέματα; Θα μπορούσε να με εκδικηθεί που του το έκρυψα. Οπότε αυτό ήταν η καλύτερη λύση για να τον αιφνιδιάσω και να φύγει μακριά μας.. Όσο πιο μακριά μας γίνεται..
" Τι; Τι λες τώρα; Με κοροϊδεύεις έτσι; " Φωνάζει και έρχεται κοντά στο πρόσωπο μου, τόσο που νιώθω την αναπνοή του να σκάει πάνω μου στο δέρμα μου.
" Όχι δεν σε κοροϊδεύω! Το παιδί δεν είναι δικό σου. Για αυτό σε παρακαλώ πολύ φύγε. "
" Νομίζεις ότι θα με πείσεις έτσι για να μείνω μακριά της; Με ένα ψέμα; Είσαι πολύ γελασμένη τότε Ιωάννα που με περνάς για μαλάκα! Κάνω τον μαλάκα. Όμως δεν είμαι! Για αυτό σε παρακαλώ πολύ κόψε αυτές τις μαλακίες γιατί το ξέρουμε το εργάκι. " Yeap, σιγά μην το έχαφτε. Αλλά θα τον πείσω. Θα κάνω τα πάντα!
" Ωχου Βαγγέλη, αν θες πίστεψε το. Άμα όχι σκασίλα μου. Το παιδί δεν είναι δικό σου. "
" Για να το πιστέψω θέλω και αποδείξεις. Αύριο κιόλας θα πάμε να δώσουμε αίμα, και οι τρεις μας. Για να δούμε ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα! " Πάγωσα. Θα το φτάσει στα άκρα. Όμως, έχω σκεφτεί τι θα κάνω.
" Πολύ ευχαρίστως. Τι ώρα θες; "
Γυρνάει και με κοιτά έκπληκτος από την άνεση μου. Κάνει λίγα βήματα μπροστά μου και ξανά φτάνουμε ξανά σε απόσταση αναπνοής. Τι θα γίνει ρε κύριος; Έχουμε και αισθήματα.
" Ώστε λοιπόν, τόσο άνετη είσαι; Τόσο σίγουρη; Δεν το περίμενα από εσένα αυτό. Έχεις αλλάξει τόσο πολύ. Δεν είσαι αυτή που γνώρισα κάποτε.. "
" Άλλαξα! Οι συνθήκες και οι καταστάσεις με έκαναν πιο δυνατή. "
" Δυνατή σε ποιον τομέα; Στο ανοίγεις τα πόδια σου σε όποιον βρεις; Και μετά αφού σε γκαστρώσει να σε- " Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την πρόταση του γιατί ήδη η παλάμη μου είχε συγκρουσθεί με το μάγουλο του.. Δεν πιστεύω ότι τα είπε αυτά. Ξέρω τι νομίζει τώρα, ότι είμαι ρηχή στα μάτια του. Αλλά καλύτερα έτσι, δεν θέλω να έχω καμία σχέση μαζί του.
Ή μήπως θέλω;
Όχι! Δεν πρέπει να τα σκέφτομαι καν αυτά. Αυτό το κάθαρμα με κατέστρεψε.
Δεν γυρίζει καν να με κοιτάξει. Απλώς φεύγει, μια ζωή αυτό έκανε πάντα, έφευγε..
Βλέπω την μικρή να έχει ξεπροβάλλει έξω από το κτήριο και να κοιτάει τον πατέρα της να πηγαίνει κοντά της, να την φιλά στο μέτωπο και να την αγκαλίαζει! Είναι μια τόσο γλυκιά εικόνα, που δύσκολα αντιστέκεσαι να μην συγκινηθεις. Ειδικά στην περίπτωση εμένα και αυτού..
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...