ΜΑΚΡΙΑ...

748 67 0
                                    

Είμαι αντιμέτωπος με τον χειρότερο φόβο μου . Και δεν εννοώ τον πατέρα της . Ο φόβος μου είναι μήπως την πάρει μακριά μου,από την αγκαλιά μου. Ήμαστε ακριβώς ο ένας απέναντι από τον άλλον . Μόλις μου εξέφρασε ότι "Σε προειδοποίησα να μείνεις μακριά της." πάγωσα . Αυτό μου είναι αδύνατον . Δεν θα καταπολεμίσω τα συναισθήματα μου για κανέναν . Δεν θέλω να μείνω μακριά της . Δεν μπορώ να μείνω μακριά της!

"Το κατάλαβες αυτό;"μου λέει απειλητικά και γω ορθώνω το ανάστημα μου απέναντι του . Δεν θα με εμποδίσει κάνεις και δεν θα φοβηθώ με καμιά απειλή.

"Δεν μπορώ να σας καταλάβω,γιατί θέλετε είμαι μακριά της;Άμα έχω φταίξει κάπου να μου το πείτε . Αλλά δεν νομίζω πραγματικά.."πάω να συνεχίσω αλλά ξαφνικά ένα δυνατό χτύπημα έρχεται πάνω στο μάγουλο μου.

"Δεν ξες ε;Δεν ξέρεις τι πόνο προκάλεσες στην κόρη μου όταν έφυγες;Δεν ξέρεις πόσα δάκρυα έχει χίσει για χάρη σου;Μιλά ρε . Μιλά άμα είσαι άνδρα,αλλά φτάνει . Ως εδώ . Μείνε μακριά της γιατί αλλιώς θα με βρεις μπροστά σου."λέει φωνάζοντας και φεύγει μακριά αφήνοντας με εμένα με σκυμμένο το κεφάλι . Με έκανε σκουπίδι . Έχει δίκιο. Πατέρας της είναι,θα την προστάτευε από οποιοδήποτε κίνδυνο . Το μερίδιο της ευθύνης είναι όλο πάνω μου . Όμως μερικές απειλές δεν θα με απομακρύνουν από αυτήν . Την θέλω δίπλα μου και θα την έχω.

Πάω στο parking και μπαίνω στο αυτοκίνητο. Οδηγώ προς τα γραφεία της Panik. Δεν τρέχω σχεδόν ποτέ . Δεν θέλω να χάσω την ζωή μου από μια βλακεία της στιγμής. Όταν φτάνω παρκάρω και μπαίνω μέσα στο κτίριο. Πάω στο στούντιο όπου βρίσκονται και τα άλλα δύο κοπρόσκυλα (Άρης,Τζίμμυ).Μόλις μπαίνω μέσα ο Τζίμμυ με κοιτάει εξεταστικά και ο Άρης με σηκωμένο το φρύδι. Τι έγινε;

"Μ'αρεσει μετά που λες ότι αργώ εγώ."λέει ο Άρης με ειρωνικό τρόπο και αμέσως μετά ο Τζίμμυ παίρνει τον λόγο.

"Ρε,που το φάγες το μάγουλο;"λέει ο Τζίμμυ γελώντας και ο Άρης γύρνα και με κοιτά. Όχι ρε πούστη μου ξέχασα να καλύψω το σημάδι της μπουνιάς του πατέρας της.

"Παιδιά έχω να σας πω πολλά."λέω και και αρχίζω να τους εξιστορώ τα πάντα από την αρχή μέχρι το τέλος.

"Τι λες τώρα ρε;"λέει ο Τζίμμυ μένοντας με ανοιχτό το στόμα.

"Οοο φίλε."λέει ο Άρης.

"Παιδιά τι θα κάνω;Δεν θέλω να μου την πάρουν μακριά μου."τώρα ξέρω ότι ακούγομαι σαν γυναικούλα αλλά τρελένομαι στην ιδέα και μόνο.

"Ηρέμισε ρε . Όλα θα φτιάξουν."λέει ο Τζίμμυ και με χτυπάει στον ώμο φιλικά και το ίδιο κάνει και ο Άρης . Χέρομαι που έχουμε αναπτύξει μία τέτοια σχέση . Άμα δεν είχα και αυτούς...


Happy New year guys!!

'The Kiss Life'Donde viven las historias. Descúbrelo ahora