Ioannas P.O.V
Ξυπνάω κα ανοίγω δειλά δειλά τα μάτια μου. Μάλλον πρέπει να παρακοιμήθηκα. Αλλά ούτως η άλλως, το χρειαζόμουν. Πέρασα πολλά αυτήν την μέρα. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και πάω στην κουζίνα. Εκεί είναι ακόμη η Μαρία με την μικρή. Χασμουριέμαι για να κάνω εφικτή την παρουσία μου και γυρνάνε και δύο τα κεφάλια τους με σηκωμένο το φρύδι. Από πότε η μικρή έμαθε να σηκώνει το φρύδι;
" Καλημερούδια. " Λέει ειρωνικά η Μαρία.
" Μαμά, μαμά. Έμαθα να σηκωνώ το φρύσι μου. " Μου λέει η μικρή μου φαφούτικα. Βασικά, πρέπει να εννοεί το 'φρύδι'.
" Αλήθεια; Ποιος σου το έμαθε; "
" Η- η σεία Μαρία. "
" Το κατάλαβα. Λοιπόν, θέλετε να πάμε μια βόλτα; "
" Ναιι " Ζητωκραυγάζει η Μαρίζα.
" Εγώ πάω στο δωμάτιο μου να ετοιμαστώ. " Μας ανακοινώνει και φεύγει χαμογελαστά. Αφήνοντας μας μόνες.
" Πώς και το αποφάσισες να βγεις απ ' την φωλιά σου; "
" Χα-Χα ωραίο αστείο! Βγαίνω, αλλά όχι και πάντα. Και σήμερα που είναι Παρασκευή και δεν έχουμε σχολή ας το εκμετλλευτούμε να ξεσκάσουμε και λίγο, τι λες; "
" ΟΚ! Να πάω σπίτι να αλλάξω κιόλας... "
" Τι λες ρε που θα πας μέχρι το σπίτι σου για δύο ρούχα; Θα βάλεις από τα δικά μου και θα βγούμε. "
" Μάλιστα, εμπρός λοιπόν, πάμε. "
Η Μαρία πάει στο δωμάτιο μου να αλλάξει κι εγώ στο δωμάτιο της μικρής. Εκεί βλέπω να έχει βγάλει όλα τα ρούχα από την ντουλάπα κι να στέκεται από πάνω τους με τα χεράκια της στην μέση και να τα κοιτάει σκεπτική. Γιατί μου θυμίζει λίγο τον πατέρα της εδώ; Κι αυτός έτσι έκανε. Όχι όχι! Σταμάτα να τον σκέφτεσαι! Αρκετό κακό σου προξένησε. Όχι κι άλλο!
Την κοιτάζω αυστηρά κι αυτή πεταρίζει τις βλεφαρίδες της κουνώντας το σώμα της δεξιά και αριστερά. Δεν μπορώ να σε μαλώσω μικρή μου, δεν μπορώ..
" Μαρίζα, τι έκανες; "
" Εεε, να ρε μαμά. Δεν η-ήξερα τι να βάλω κ-και τα πέτασα όλα κάτω.." Μου λέει παραπονιάρικα.
" Εντάξει! Αλλά υποσχέσου μου ότι δεν θα το ξανακάνεις. "
" Σου το υπόσομαι. " Λέει και πέφτει στην αγκαλιά μου ενώ εγώ της φιλώ το κεφάλι. Θα κάνω τα πάντα για να την προστατεύσω! Τα πάντα!
ESTÁS LEYENDO
'The Kiss Life'
FanficΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...