..ΟΡΓΗ..

518 67 6
                                    

Aris P.O.V

Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό. Πως μπόρεσε η Ιωάννα να ξεχάσει τόσο γρήγορα τον Βαγγέλη; Και μάλιστα, να βρει σύντομα άλλον.
Στρίβω στο στενό για να πάω στο σπίτι του Jimmy και κατά τύχη είναι εδώ το αυτοκίνητο του Βαγγέλη. Οχ, θα έχουμε παρατράγουδα. Βγαίνω από το αυτοκίνητο και προχωράω προς την πολυκατοικία. Εκεί περιμένουν το πολύ 10 κορίτσια λόγω ότι είναι μεσημέρι και οι περισσότερες έχουν πάει στα σπίτια τους για να μην ενοχλούν τις ώρες κοινής ησυχίας. Μόλις με βλέπουν έρχονται και με αγκαλιάζουν.

"Άρη σ'αγαπάμε."Λένε όλες με μια φωνή και εγώ τους χαμογελάω.

"Άρη θα πεις στον Jimmy να κατέβει; Αν θες και εσύ. Τον άλλον ας τε τον πάνω."Λέει μια κοπέλα πικρόχολα. Προφανώς εννοεί τον Βαγγέλη. Δεν μου αρέσει αυτή η διαχοριστικότητα που υπάρχει πλέον. Πόσο θα ήθελα να ήμουν πίσω, στις εποχές του '13. Τότε που ξεκινήσαμε μαζί και όλες ήσαν ενωμένες.. Παλιές, καλές εποχές.
Δεν απαντάω και αδιαφορώ. Σε τέτοιου είδους παιδιαρίσματα. Κάποιες κοπέλες την κοιτάζουν με μισό μάτι που το είπε αυτό αλλά αυτή ακούω να λέει:

"Σιγά τι είπα; Την γνώμη μου είπα. Ο Βαγγέλης, μου περνάει αδιάφορος. "Χτυπάω το θυροτηλεφώνο και η πόρτα ανοίγει αμέσως. Ανεβαίνω τα σκαλιά και φτάνω στον όροφο του. Μου ανοίγει και περνάω μέσα. Εκεί βλέπω τον Βαγγέλη να κρατά ένα μπουκάλι ουίσκι και να είναι λιώμα! Σοβαρολογεί τώρα; Για μια γκόμενα; Αν μάθει όμως αυτά που είδα.. Ο Βόσπορος θα του είναι λίγος.

"Έλα ρε Άρη. Έλα ρε δεν μπορώ να τον κάνω να σταματήσει να πίνει. Από τις 12:00 είναι έτσι."Αναφωνεί ξεψυχισμένα ο Jimmy.

"Είναι δική μου. Όποιος την α-ακουμπήσει θα-θα του σπάσω το κεφάλι."

"Αμ έλα που την ακούμπησε."Λέω από μέσα μου αλλά αμέσως μετά συνηδειτοποιώ ότι του είπα απέξω μου. Οχ, μπλέξαμε!

"Τι λες ρε;"

"Βαγγέλη, ηρέμησε."Λέει ο Jimmy συγκρατώντας τον από τους ώμους. "Άρε ρε Άρη και εσύ."

"Μιλά ρε! Ποιος τόλμησε να την αγγίξει; Θα του γαμήσω όλα!"
Βλαστιμάει χωρίς να τραυλίζει. Μάλλον ξύπνησε από τον ύπνο του αλκοόλ και μπήκε στο δρόμο της καταστροφής.

"Ρε Άρη και εσύ.."Λέει ο Jimmy.

"Μην μιλάς εσύ ρε. Θέλω να φύγω." Λέει άγρια και σηκώνεται από τον καναπέ.

"Που πα ρε μαλάκα; "Φωναζει ο Jimmy.

"Στο δίαολο!"

"Ρε Άρη, λες να κάνει καμία μαλακεία;"

"Κάνεις και εσύ κάτι ερωτήσεις.." Λέω και χτυπάω με το χέρι μου το μέτωπο μου. Αχ ρε Βαγγέλη.. Σκατά τα έκανες ρε Άρη!!



Vangeli P.O.V

Βγαίνω έξω από το σπίτι του Jimmy φανερά οργησμένος. Δεν το περίμενα αυτό από αυτήν. Τι ήμουν για αυτή; Μια ξεπέτα; Αγνοώ τα κορίτσια που φωνάζουν, ξέρω ότι θα το μετανιώσω αλλά δεν σκέφτομαι τίποτα άλλο παρά από αυτήν. Αν την άγγιξε, μόνο αυτό λέω..
Μπαίνω στο αυτοκίνητο μου και οδηγώντας φτάνω λίγο πιο κάτω από το σπίτι της. Ο θυμός μου με έχει κυριεύσει. Δεν ξέρω τι κάνω.. Βγαίνω έξω από το αυτοκίνητο και μπαίνω μέσα σε ένα σοκάκι. Ακούω βήματα και βγάζω λίγο το κεφάλι μου προς τα έξω, είναι αυτή. Τώρα θα δεις! Μόλις πλησιάζει την αρπάζω και της κλείνω το στόμα πηγαίνοντας μας ως το αυτοκίνητο μου..






Ωχ! Τι πάει να κάνει ο Βαγγέλης; Χμμ.. Spoiler: Θα έχουμε δράματα στο επόμενο;)Τα λέμε soon:p❤

'The Kiss Life'Where stories live. Discover now