Vangelis POV
Την βάζω μέσα στο αυτοκίνητο όσο αυτή μου αντιστέκεται. Προσπαθώ να μην κάνω αισθητή την παρουσία μας λόγω των μπράβων που κάθονται απέξω από το σπίτι της και την παραφιλάνε. Μπαίνω μέσα στην θέση του οδηγού και ξεκινώ να οδηγώ. Προορισμός μας, το Ναύπλιο. Έχω ξεμεθύσει λίγο αλλά δεν παίρνω όρκο ότι είμαι και 100% νηφάλιος.
"Μπορείς να μου εξηγήσεις τι κάνεις;"
"Διεκδικώ ότι μου ανήκει, και θα σε ξανά διεκδικίσω. Έχουμε πολλά να πούμε. Και τώρα βγάλε το σκασμό!"
"Είσαι μεθυσμένος; Βρωμάς αλκοόλ. Σταμάτα το γαμημένο αυτοκίνητο να κατέβω τώρα αλλιώς καλώ.."
Δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει την φράση της και βουτάω το τηλέφωνο της και το πετάω έξω από το παράθυρο.
"Ποιον θα καλέσεις; Τον γκόμενο;"
"Τι λες; Έχεις τρελαθεί;! Αφού, τι ρωτάω. Τρελός ήσουν μια ζωή. "
"Ναι, τρελός για σένα!"
Εκεί σωπάει. Αναδέβεται καλύτερα στην θέση της και δεν ξανά μιλάει για την επόμενη μισή ώρα. Έτσι μωρό μου. Οδηγώ και έχουμε βγει εκτός Αθηνών.
"Που πάμε; "
"Στο Ναύπλιο. "
Έχω τόσα πολλά χρόνια να πάω εκεί. Από τότε που έφυγα..
"Τι; Βαγγέλη, γύρνα πίσω ΤΩΡΑ!".
"Ξέχασε το! Έχουμε να πούμε πολλά. "
"Χριστέ μου.."
Την ακούω να ψιθυρίζει αγανακτησμένα. Μετά από 1,5 ώρα δρόμο ευτυχώς φτάσαμε στο Ναύπλιο. Είμαι ακόμα πολύ θυμωμένος μαζί της και το αλκοόλ που δεν έχει φύγει καλά από τον οργανισμό μου δεν βοηθά και πολύ σε σχέση με τον θυμό. Ανοίγω την πόρτα του παλιού μου σπιτιού και όλες οι αναμνήσεις παίζουν στο μυαλό μου σαν ταινία. Όταν ήμασταν μικρά και ερχόμασταν και παίζαμε εδώ.. Την νοστάλγισα αυτήν την εποχή. Το σπίτι είναι κρύο διότι είναι χρονιά κλειστό και ότι είναι κοντά στην θάλασσα με αποτέλεσμα να το χτυπά πολύ ο αέρας.
"Έλα μαζί μου. "Της λέω μονότονα.
"Όχι!"
Εδώ αρχίζω να θυμώνω, την πιάνω με την βία από το χέρι και την σέρνω μέχρι το δωμάτιο μου. Ανοίγω την πόρτα και μας βάζω μέσα. Το παλιό μου εφηβικό κρεβάτι και γραφείο είναι εδώ. Σχεδόν, τίποτα δεν έχει αλλάξει. Αυτή κοιτάει το δωμάτιο αμήχανα και εγώ στέκομαι από πίσω της. Μια περίεργη επιθυμία με κυριεύει να την ρίξω στο κρεβάτι αλλά ξέρω ότι όλα αυτά τα δημιουργεί τι ποτό. Πρέπει να αντισταθώ!
YOU ARE READING
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...