Εδώ και τουλάχιστον 5' καθόμαστε αμίλητες κοιτόντας η μία την άλλη. Το βλέμμα της λάμπει από ανυσιχία και δεν μιλάει καν. Τι έγινε Μαράκι; Δεν περιμέναμε αυτή την ερώτηση;
" Θα μου απαντήσεις στην ερώτηση που σου έκανα; " Λέω και χτυπάω το ένα πόδι μου κάτω στην άσφαλτο περιμένοντας.
" Γιατί.. Γιατί τον νοιάζομαι.. "
" Ως τι τον νοιάζεσαι ακριβώς; "
" Ως άνθρωπος. Κακό είναι; "
" Δεν σε πιστεύω! " Λέω κοφτά. Αν ήταν έτσι δεν θα μασούσε τα λόγια της. Το βλέμμα της συναντιέται με τον δικό μου, παλεύουν! Παλεύουν για το ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο.
" Να σου πω κάτι Ιωάννα; Βαρέθηκα! Βαρέθηκα να τρέχω από πίσω σου για να σε κάνω να αλλάξεις γνώμη σε κάτι που δεν ισχύει! Βαρέθηκα να προσπαθώ να σου εξηγήσω! Βαρέθηκα να κρύβω αυτό που αισθάνομαι για να μην πληγωθείς! " Λέει και κάποια δάκρυα στάζουν από τους κροτάφους της. Για να μην πληγωθώ τι;
" Από τι να πληγωθώ; "
" Τον Βαγγέλη.. Παλιά, όταν ήμουν πιο μικρή τον υποστήριζα ως καλλιτέχνη. Και τώρα ακόμη. Είχα και έχω αισθήματα για αυτόν. Τότε, ήσαν πιο αγνά. Δεν τον έβλεπα ερωτικά.. Ίσως λίγο στην αρχή λόγω της ηλικίας αλλά μετά άλλαξαν. Όμως τώρα, αυτά τα πρώτα, εφηβικά αισθήματα για αυτόν έρχονται ξανά στην επιφάνεια.. Τον αγαπάω.. " Εξομολογείται. Μένω με το στόμα ανοιχτό! Πότε δεν μου είχε μιλήσει ότι τον έβλεπε έτσι, ή ότι τον υποστήριζε παλιά.. Για αυτό λοιπόν όλα αυτά σήμερα..
" Τώρα ξέρεις.. "
" Εξαφανίσου! " Λέω απότομα. Έστισε όλη αυτήν την φάμπρικα μόνο και μόνο για αυτόν.. Για τον ανεκπλήρωτο έρωτα της. Για μένα δεν έδωσε δεκάρα τσακιστή, και νόμιζα ότι θα ήταν αληθινή..
" Απλά άκουσε με Ιωάννα. Είναι κρίμα να του το στερείς όλο αυτό! Δεν είναι σωστό.. "
" Δεν θα μου πεις εσύ τι είναι σωστό και τι είναι λάθος για το παιδί μου γιατί ξέρω ότι σε αυτό αναφέρεσαι. Λοιπόν, σε παρακαλώ τώρα άδειασε μου την γωνία. " της μιλάω ψυχρά. Έτσι πρέπει, κάνεις ποτέ δεν νοιάστηκε πραγματικά για μένα. Μπήκαν στην ζωή μου για να με πληγώσουν και να πάρουν αυτό που θέλουν. Όπως κι αυτός..
" Θα σταματήσεις να διώχνεις ανθρώπους από την ζωή σου; Μέχρι κι αυτόν τον έχασες.. Και 'μένα επίσης.. Μα όταν το καταλάβεις, θα είναι αργά. Γεια σου λοιπόν. " λέει και φεύγει με λίγα δάκρυα στα μάτια κάνοντας την καρδιά μου για λίγο να σκυρτεί. Όμως γρήγορα ξανά επανήλθα στην αρχική μου κατάσταση.
ESTÁS LEYENDO
'The Kiss Life'
FanficΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...