..ΣΕ ΘΕΛΩ..

315 35 7
                                    

" Μαρία, θέλω την βοήθεια σου. "

__________________________________________________________________

" Τι θέλεις; Εξαιτίας σου τσακώθηκα με την κολλητή μου. "

" Να σου θυμίσω ποια βρήκε το τηλέφωνο μου πριν 5 μέρες και μου έστειλε μήνυμα ότι το παιδί μου κινδυνεύει; Ενώ πίσω από όλα αυτά ήσουν εσύ; Το τι έγινε μεταξύ σας ποσώς με ενδιαφέρει! Αν η Ιωάννα δεν μπορεί να αποδεχτεί τα πράγματα ως έχουν εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι. "

" Τι θέλεις Βαγγέλη; " Διακρίνω εκνευρισμό στην φωνή της or what?

" Μπορείς να κρατήσεις την μικρή για απόψε; "

" Και γιατί να το κάνω αυτό; Τι θα κερδίσω; " Ώπα! Θέλει κι αντάλλαγμα; Τελικά, τόσο λίγη είναι;

" Γιατί.. Έχω κάτι δουλειές. Και γιατί να θες αντάλλαγμα; Νόμιζα ότι αγαπούσες την Μαρίζα.. " Γιατί κάτι μου λέει ότι κάτι δεν πάει καλά με αυτήν την κοπέλα;

" Άκου Βαγγέλη! Θυμάμαι τον εαυτό μου από μικρό κοριτσάκι να κάνει σαν παλαβό μαζί σου. Ναι σε υποστήριζα παλιά, ήμουν φαν σου. Όπως και τώρα. Αλλά τώρα η εφηβική τρελά του τότε έχει δημιουργηθεί σε ένα πάθος του σήμερα. Σε αγαπώ. Και ναι, η Ιωάννα ήταν ο μόνος τρόπος να έρθω κοντά σου με κάποιον τρόπο. Συνεπώς και το παιδί, την πλησίασα πριν χρόνια ως φίλη, χωρίς κάποια κακή πρόθεση και έτσι άρχισα να μαθαίνω περισσότερα για αυτήν και για την σχέση σας.. Ξέρω τι της έκανες! Και πραγματικά δεν το περίμενα αυτό από εσένα. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα μας! Πέτυχα τον σκοπό μου. Έκανα υπομονή καιρό αλλά ο κόπος άξιζε τελικά. Ναι την χρησιμοποιούσα για να είμαι δίπλα σου με οποιοδήποτε κόστος. Οπότε, αν θες να κρατήσω την Μαρίζα για απόψε τότε θα συμφωνήσεις σε αυτό που θα σου πω, αλλιώς θα υποστείς τις συνέπειες. Σε καίω εύκολα και το ξέρεις! " Γιατί έχω ακόμη ανοιχτό το τηλέφωνο και ακούω τις μαλακίες της; Αγάπη το λέει αυτό; Να με εκβιάζει με κάτι που με καταστρέφει; Είναι τελείως αρρωστημένο όλο αυτό. Αλλά αν δεν δεχθώ..

" Τι θες; " Την ρωτάω κοφτά και παγερά! Αφού πάρει αυτό που θέλει από μένα θα φροντίσω να μείνει όσο πιο μακριά μας γίνεται. Η ύπουλη οχιά!

" Ξέρεις πολύ καλά.. " λέει με νιαζάρικη φωνή κάτι που μου φέρνει τάση προς ναυτία και μαζί να ξεσπάσω σε τρανταχά γέλια. Πόσο φτηνή είναι Χριστέ μου;

" Έλα από το ξενοδοχείο και θα τα πούμε από κοντά αυτά. " Της ανακοινώνω και της το κλείνω στα μούτρα. Της στέλνω το όνομα και την διεύθυνση του ξενοδοχείου σε μήνυμα και σε λίγα λεπτά χτυπάει η πόρτα. Την ανοίγω και περνάει μέσα. Μόλις αντιλαμβάνεται την παρουσία της η μικρή τρέχει και την αγκαλίαζει ενώ αυτή χαμογελάει. Υποκρίτρια..

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : May 26, 2017 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

'The Kiss Life'Où les histoires vivent. Découvrez maintenant