Από το σαλόνι ακούγονται ομιλίες και καίγομαι να μάθω με ποιους είναι ο Βαγγέλης. Διασχίζω τον διάδρομο και φτάνω στο καθηστικό. Εκεί αντυκρίζω δύο αλλά αγόρια. Μάλλον, είναι τα άλλα μέλη από το συγκρότημα. Προσπαθώ να κάνω αισθητή την παρουσία μου λέγοντας ένα 'γεια'.
"Γεια σας.."Ξεστομίζω ντροπαλά και τα δύο αγόρια γυρνάνε το κεφάλι τους και με βλέπουν. Μου χαμογελάνε γλυκά και έρχονται και κου συστήνονται. Τον έναν τον λένε Άρη και τον άλλο Jimmy. Τώρα κατάλαβα γιατί τρελένονται τα κορίτσια μόλις τους βλέπουν. Είναι και τα τρία αγόρια εξίσου πολύ όμορφα!
"Παιδιά από εδώ η Ιωάννα..Η κοπέλα μου!"Μόλις με αναφέρει έτσι νιώθω έναν χτύπο να χάνεται από την καρδιά μου. Θεέ μου. Είμαι όντως η κοπέλα του;
"Χαρήκαμε που σε γνωρίσαμε Ιωάννα. Έλα κάτσε μαζί μας."Προτείνει ο Άρης και 'γω γνέφω. Πάω και κάθομαι δίπλα στον Βαγγέλη. Αυτός όμως σηκώνεται κάθεται κάτω στον καναπέ ξανά και με βάζει να καθίσω πάνω στα πόδια του. Αισθάνομαι αρκετά άβολα γιατί με τα αγόρια δεν έχω αποκτήσει ακόμη τέτοια οικειότητα ώστε να είμαστε σε αυτήν την στάση. Ειδικά εγώ.
"Λοιπόν Ιωάννα, πες μας πράγματα για εσένα. "Λέει ο Jimmy και πίνει λίγο από το πλαστικό ποτήρι του καφέ του.
"Λοιπόν, εγώ παιδιά μεγάλωσα στο Ναύπλιο και έζησα μέχρι τα δεκαπέντε μου χρόνια εκεί, όσο είμαι τώρα δηλαδή αλλά μετακόμισα με. Πάω Ά' Λυκείου και μου αρέσουν πολύ τα παγωτά. Κάτι άλλο; "Ρωτάω και γελάμε μετά με την ψευτο-ειρωνική ερώτηση μου.
"Κάτι ξέχασες. "Μου λέει ο Βαγγέλης.
"Τι ξέχασα; "
"Δεν είπες ότι είσαι κοπέλα μου!"Λέει και τα μάγουλα μου αμέσως ροδίζουν. Δεν θα το ξεπεράσω πότε αυτό! Να με συστήνει έτσι. Ακούγεται τόσο όμορφο από το δικό του το στόμα.
"Χαχα κάποια ντρέπεται. "Λέει ο Άρης και τα αγόρια γελάνε πάλι ενώ εγώ τους κοιτώ ειρωνικά έχοντας σταυρώσει τα χέρια μου στο στήθος μου.
"Χα χα. Αστείο." Λέω και γελάμε όλοι τώρα. Κι όμως, τα παιδιά με έκαναν να ανοιχτώ πολύ και να νιώσω άνετα και πραγματικά τους ευχαριστώ πολύ. Ίδη τους νιώθω κοντά μου.
"Και που λέτε ρε αγόρια. Όλο αυτό με τα κορίτσια. Πως το διαχειρίζεστε; Εννοώ δεν κουράζεστε;"
"Κοίτα, κάποιες φορές ναι καταντάει λιγάκι εκνευριστικό. Αλλά, είναι τόσο όμορφο παράλληλα. Σου δείχνουν την αγάπη τους με μία αγκαλιά που περιμένουν να πάρουν ώρες. Και εμείς αυτό το θεωρούμε αγάπη! "Εκφράζει τα συναισθήματα του ο Jimmy περιλαμβάνοντας μια σπίθα αγάπης στα μάτια του. Είμαι σίγουρη ότι αγαπούν πολύ τις θαυμάστριες του! Και αυτό είναι που τους κάνει ξεχωριστούς.
Οι ώρες περάσανε πολύ πρόσχαρα. Με κέφι, γέλιο και τραγούδι. Μου τραγούδησαν πολλά κομμάτια τους και έμεινα άφωνη! Έχουν και οι τρεις υπέροχες φωνές! Μάλλον έχω αρχίσει να εντάσομαι και εγώ στο fan club τους.
Τα αγόρια φεύγουν από το σπίτι περίπου στις 19:00 το βράδυ. Είμαστε μόνοι μας με τον Βαγγέλη και καθόμαστε στο καναπέ αγκαλιασμένοι και σκεφτόμαστε τι να κάνουμε γιατί βαριόμαστε. Ξαφνικά μου έρχεται μία αναλαμπή."Βαγγέλη σήκω θα βγούμε. "Του λέω και σηκώνομαι από πάνω του.
"Που θα πάμε στις 20:30 το βράδυ; "Ρωτάει απορριμένος.
"Για ποτό! "Του λέω και πραγματικά θέλω να βγω έξω. Τόσες μέρες που ήμουν μέσα κλεισμένη στο σπίτι πνιγόμουν. Θέλω να δω πως είναι η Αθήνα τις νύχτες!
"Ουφ, καλά οκ. Αλλά σε μία ώρα θα είσαι έτοιμη."Με προειδοποιεί.
Εγώ γνέφω και αρχίζω να ετοιμάζομαι. Σήμερα..Θα τον τρελάνω!------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*
*
O yeah! Επιτέλους ανέβασα. Ελπίζω να σας άρεσε. Στο επόμενο περιμένουμε μπόλικες εξελίξεις.
Btw..Σήμερα κυκλοφόρησε το ημερολόγιο τους του 2016. Πωλείτε στα καταστήματα Public και κάνει περίπου 13€.
See you.,❤
VOUS LISEZ
'The Kiss Life'
FanfictionΗ Ιωάννα μία 15χρονη κοπέλα φεύγει από το σπίτι της μαζί με την οικογένεια της πάνε να ζήσουν εκεί που μένει ο μεγάλος έρωτας της, από παλιά, αλλά και κολλητός της κάποτε.. Τυχαία συναντιούνται και δεν ξέρει τι να πει ο ένας στον άλλον. Όμως ο καιρό...