ΒΡΑΔΙΆ ΑΓΆΠΗΣ..

792 67 1
                                    

Ioannas P.O.V

Ετοιμάζομαι γρήγορα γιατί αν αργήσω είμαι σίγουρη ότι ο Βαγγέλης θα αρχίσει τις γκρίνιες. Φοράω μια σομόν ψηλόμεση φούστα και ένα άσπρο τοπάκι. Βάζω τα μποτάκια μου τα -ένα είδους πολύ απαλού καφέ- και μία ζακέτα λίγο ψηλή για τα κρύο. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι έρχεται χειμώνας σε λίγο καιρό. Φτιάχνω τα μαλλιά μου μία ψηλή πλεξούδα και βάζω μόνο από μακιγιάζ make up, mascara, και λίγο απαλό ροζ κραγιόν. Αφού είμαι έτοιμη πάω στο σαλόνι όπου βρίσκεται ο Βαγγέλης.

Μόλις τον αντυκρίζω μου κόβεται η ανάσα! Είναι πολύ όμορφος! Τα μαλλιά του -βασικά την φράντζα- τα έχει πάει πίσω και φοράει ένα μαύρο jean παντελόνι καθώς και ένα μπλε jean πουκάμισο. Στην ατμόσφαιρα οσφρίζομαι και την μυρωδιά του αγαπημένου του αρώματος. Marc Jacobs Bang! Μάλιστα κ. Κακουριώτη. Μετά μου λέτε σε εμένα να μην αργήσω ενώ ποιος ξέρει πόση ώρα κάνετε εσείς να ετοιμαστείτε.

Προχωράω προς το μέρος του και αυτός γυρίζει και με κοιτάζει. Το βλέμμα του ταξιδεύει στο κορμί μου κάνοντας με να νιώσω άβολα. Δεν είναι προκλητικό ντύσιμο. Αντίθετα, πρόσεξα και σεβάστηκα τον εαυτό μου, ώστε να μην παρομοιάζομαι σαν κάποιες αυτές που κυκλοφορούν σε τέτοια μαγαζιά. Αλλά σεβάστηκα και τον Βαγγέλη. Θέλω να καμαρώνει για εμένα όχι να ντρέπεται.

"Μωρό μου, είσαι πολύ όμορφη σήμερα. "

"Χμ, μόνο σήμερα; "

"Πάντα! Μου αρέσεις έτσι όπως είσαι. Φυσική αν και τώρα δεν είσαι με ένα τόνο make up πάνω σου."Λέει θέλοντας να με πειράξει. Αν και τα καταφέρνει μέχρι ένα σημείο.

"Είσαι και εσύ πολύ όμορφος. Θα προσέξω μην μου σε κλέψουν. "

"Χαχα εμένα δεν θα με κλέψουν γιατί ανήκω μόνο σε μία. Σε εσένα. Και εσύ σε εμένα. "Λέει και με τραβάει κοντά του με αποτέλεσμα τα σώματα μας να κολλήσουν και να μου χαρίσει ένα παθιασμένο φιλί.

"Να ξες. Άμα δεν πηγαίναμε σε αυτήν την έξοδο σήμερα, με αυτά τα ρούχα που φοράς δεν θα έβγαινες από την κρεβατοκάμαρα. "Μου λέει και μου κλείνει το μάτι αφήνοντας με, με το στόμα ανοιχτό και απότομα.

Κατεβαίνουμε από την πολυκατοικία και ευτυχώς κορίτσια από κάτω δεν έχει. Μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο του και ξεκινάμε την διαδρομή μας προς το μέρος που θα πάμε.
Στο αυτοκίνητο ηχεί το τραγούδι της Έλενας Παπαρίζου "Μισή καρδιά". Προσπαθώ να μην αφήσω την φωνή μου να βγει και την ακούσει ο Βαγγέλης, οπότε κλείνω με κόπο το στοματάκι μου και δεν βγάζω αχνά.

'The Kiss Life'Donde viven las historias. Descúbrelo ahora