♔Skip♔
♕KEI P.O.V♕
Aku mengeran kesakitan. Tempat ni gelap! Gelap sangat²! Aku takut! Gila tak takut sorang² kut!
Aku memegang kepala sambil menekan kuat. Pada dada juga aku membuat perbuatan yang sama! Sakit sangat²! Akhirnya, air mata aku pun jatuh membasahi pipi. "Argh!!" Aku mengeran sedikit kuat. Seriyes sakit! Rasa macam..macam kepala aku diikat ketat dengan getah yang banyak gila²! Mencucuk pula tu.
Dada pun sama. Cucuk²! Aku menangis. Aku takut. Aku takut ditinggal seorang. Takut sangat. Tempat ni gelap. Aku rasa.. aku sorang je dekat sini. Ke-kenapa aku dekat sini? Aku dekat mana?
♔End p.o.v♔
Semua jururawat bergegas ke wad Kei. Tidak lupa juga doktor.
Suho yang cuba menenangkan tubuh kaku Kei yang tiba² sahaja seperti dirasuk sesuatu itu makin lama.. makin cemas.
"Doktor palliwa!!" Jerit Suho kuat! Author rasa boleh bergegar hospital tu dengan jeritan Suho.
Tubuh badan Kei yang masih terbaring di katilnya namun, bergerak² seperti dirasuk sesuatu itu dipandang pilu. "Saeng! Wae-waeyo? Tolong la ereona jusaeyo.. jebal" pintanya sambil memegang tangan Kei.
"Encik kenapa ni?" Tanya seorang doktor lelaki itu pada Suho. Semua jurarawat sudahpun mengambil tempat masing².
Suho memandang Doktor yang bernama Donghae tak puas hati. "Apa yang kau tanya ni?! Soalan apa tu?! Kau check la cepat!!!" Tengking Suho kasar! Doktor Donghae meminta maaf. "N-nae.. encik tolong keluar dulu. Biar kami yang uruskan pesakit" pinta Doktor Donghae. Suho yang telah mengalirkan air mata itu. Mendengus sebelum keluar.
Memang tak ada sifat lemah lembut betul Suho ni kalau marah. Lell xD
Suho duduk pada kerusi yang telah dikhaskan untuk pelawat yang berada di hadapan wad Kei. Suho tertunduk. Saeng jebal.. jangan tinggalkan oppa..
Suho berdoa tidak henti pada tuhannya. Agar adiknya tidak apa².
◆Skip◆
Kris mengetuk pintu rumah besar itu. Ketuk punya ketuk. Sunyi je. Tak ada jawapan.
Aik.. biar betul dorang ni? Takkan la buat anak tak ingat aku. -.- (author ketuk juga kepala Kris ni)
Dia ketuk lagi pintu tu. Namun, hampa. Tetap tiada balasan. Nak kata tak ada.. ada.. ni kereta Sungyeol bukan main bersinar dekat depan rumah dia. Takkan tak ada kut. Lainlah, kalau dia ada dua kereta. Lagi satu tu dia bawa gi jalan² n lagi satu ni dia simpan kat rumah. Boleh la logik kut.. tapi, Sungyeol ni mana tahu membazir.
Last² Kris pun mengeluh. Memang dorang buat anak tak ingat aku lah. Fikirnya.. -.-
Tapi, kenapa hati aku rasa tak sedap ek?
Akhirnya, Kris pun mencuba untuk memulas tombol pintu. Mana tahu nasib baik..
Ek! Dia memang tak kunci pintu la! Wow! Dia ni memang tak sayang barang nampak. Kalau ada kes curi macam mana?!! Tak ke susah?! Menyusahkan la Sungyeol ni!
Lalu, dengan senang hatinya. Kris pun masuk. "Hello?? Anybody home?" Tanya Kris. Dipandang kiri dan kanan. Kosong.. sunyi..
Kris pelik. Aik.. mati dah pasangan ni?
Dia tutup pintu. Kris berjalan lagi cari sana dan sini.. "hello? Sungyeol-ah! Man..." semasa dia membuka pintu bilik Kei. Kris terkejut.
"Ommona!!! Yah! Seungyeol-sshi!!"
ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ
Annyeong!! Hehee.. ok tak? Lell.. author buat biasa je.. hahaa.. ni nak habaq ni.. for spm punya calon isteri atau suami.. fighting!! Hahaa do the best minggu depan!! ^O^ semoga berjaya!!
#author ayat simpang
#love u readers! ^~♥VoTe♥
♡KoMEn♡
YOU ARE READING
confusing love... [SLOW UPDATE]
FanfictionConfusing Love mengisahkan tentang... jeng-jeng... kim ji yeon dari lovelyz dan Sungyeol infinite yang dikahwinkan secara ZUPPP macam magic. dalam perkahwinan itu, mereka banyak berubah.. tapi, takkan lahkan.. umur baru 18 / 19 dah kahwin. Tu daebak...