c-Chapter 27-

52 7 2
                                    

♕Kei P.O.V♕

Argh! Aku tak nak masuk aku tak nak masuk!

"Kei.. kha~" Aku pandang Suga.
"Nae?"
"Masuk?"
Aku tersenyum.. ouh! Baru faham.. dia suruh aku masuk rumah dia.. ingatt apa la tadi.. okok Kei.. just masuk rumah dia pun kau nak takut buat apa? Sungyeol? Dia kan duduk dalam rumah. Bontot dia dah digam dengan gam harimau gajah dont worry. Keluar je..

Aku mengelamun sambil pandang muka si Gula ni. Apalagi berkerut la muka dia. "KEI? Gwenchana?"

"Eo?! G-gwenchana? Eo.. n-nae..nae" kalau nak diikutkan hati.. Tak suga.. tak! Semestinya tak! Dengar tidak!

"O-ok.. and.. kha.. masuk?" Suga pegang tangan aku. Aku tergamam. Oi! Apa ni main pegang²?! Tak suka la!

Cepat je aku tarik tangan aku dari genggaman dia. Dia tersentak untuk beberapa saat. Tapi lepas tu dia senyum. Malu? Maybe la.. aku pun tak tau sebab sekarang ni aku takut si mempelai tinggi tu nampak aku!

"Erkk.." aku kelu. Pahal entah kelu tetiba. Gedik je mulut ni. Suga terus keluar dari kereta dia. Aku dah berdebar gila lepas dia menuju ke tempat aku.

Ok itu. Boleh lagi. Tapi dah kalau sampai bukakan pintu tu. Ha!! Otteokhae!! Ingat aku ni puteri cinderella ke apa main buka² ni?

"Jom?" Dia senyum. Argh~ sememangnya senyuman dia mencairkan aku.. dah la hensem. Rambut warna hijau pula tu.. aigoo~ boleh angau ni..

Aku pandang rumah 'orang tu' senang nampak. Sebab rumah orang tengah yang sepatutnya 'jadi penghalang' aku tu tak de. Jadi, kalau nampak aku tu x mustahil la kecik aje dia pandang.

Peluh dah mula merenek. Ah sudah.. jangan buat drama la peluh. Aku menelan liur. Hmm? Tak dek rasa.. kelat.. masam? Langsung tak ada. Ok..kalau air liur pun aku tak dapat rasa apatah lagi jalan ni~ "kei?"

Kei! Just.. masuk.. tak ada apa². Jangan risau.. aku tarik nafas sedalam mungkin. Banyak pula aku membebel dari tadi.

Baru aku nak melangkah keluar tiba² aku nampak sung-sungyeol keluar dari rumah tu semata² nak nak hirup udara?!

Aku pun apalagi terus masuk balik tutup pintu. Suga dah pelik.

Kalau nak hirup udara je tak boleh ke dekat dalam rumah?! Pahal waktu ni juga kau nak hirup udara?! Aku dekat sini tengah nerves.. kau boleh pula hirup udara?!

Dia pandang kiri.. pandang kanan. Terus terhenti misi 'hirup udara' segar dia. Bila nampak..

"Kau dah apahal duduk dekat luar?!" Jerit Sungyeol pada Suga. Suga tersentak.

Lama² suga mendiamkan diri sebelum menjawab. "Aku tunggu puteri aku keluar dari kereta!" Tempat dorang jauh membuatkan dorang terjerit².

Aku dari dalam rasa nak nyorokkan kepala dalam beg sandang aku je bila Suga mula buka pintu kereta. Adoi!! Suga ni pun satu la! Borak ajelah tak payah nak tayang aku sekali!

Sungyeol pandang je pintu kereta yang dibuka Suga. Muka dah berkerut.

"Kei-sshi.. jom la masuk~" aku pandang Suga. Then curi² pandang Sungyeol. bahaya lagi.. bahaya..

"Erkk~"

"Mana puteri kau tu?! Tak terjembul pun dari tadi!" Sungyeol yang dari seberang sana tu mula pula nak makan kaki.. aku yang dekat sini dah rasa macam darah tak mengalir kau tau?!

"Dia malu!"

Eh! Eh! Sedap mulut kau je kata aku malu. Aku takut la!

"Hmm.. malu la sangat! Tu bukan malu tapi gedik! Nak tunggu kau dukung dulu baru nak keluar agaknya!"
"Eo! Kau bagi aku satu idea!" Mata aku dah membulat.. NOOOO!!!

dalam sekelip mata aku dah ada diudara.. NOOO! i hate u Sungyeol!

Belum aku nak tutup muka dengan beg sandang aku tiba² mata aku dan Sungyeol bertembung. Argh!!! Otteokhae!!!! Aku pun apalagi lepas dah terkantoi. Aku tersenyum sambil buat "piss" hehee..

♔End Kei P.o.v♔
♕Sungyeol P.o.v♕

Waddddddeeee.... K-Kei?! Tengok tu! Boleh pula dia buat pis?! Kau ingat ini main² apa?! Patutlah naluri suami aku suruh hirup angin tadi. Lepastu, suruh pandang kanan kiri. Rupanya ini! Kau nak mati ni Suga sebab rampas isteri orang!

Aku tergamam. "Kuangjak kau Kei dengan Suga! Kau curang depan aku! Kau tengoklah nanti. Aku tunggu kau habis ber..." aku telan air liur. Susah nak sebut 'perkataan tu' T.T

"kau tengoklah nanti~ ToT"

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

♬Annyeong readers! ^O^ enjoy! Kalau ada typo? Abaikan~ hahaa...
♪Love you! ^~
♕sorry sebab selalu lambat post.. >< almaklumlah.. sifat malas tu masih ada di dalam diri.. sorry again!!♕
◇Author◇
♥VOtE♥
♡KomEN♡

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now