-Chapter 30-

68 7 4
                                    

Seorang pandang kiri seorang pandang kanan. Seorang menjeling seorang mencebik.

Sejak Iu pergi dari bermaaf-maafan. Sungyeol dan Kei menjeling sesama sendiri.

Mereka duduk di sofa panjang yang terletak di tengah ruang tamu itu. Hanya bunyi Tv sahaja kedengaran.

Di sofa itu. Sama-sama menjarakkan diri satu sama lain.

Pengantin dah bergaduh.. -,-

"Sejak bila kau jadi macam ni?" Soalan Sungyeol mewujudkan lapisan-lapisan kek dekat dahi Kei. :3 Kei pelik. Dia pandang Sungyeol.

Apa pula maksud mamat sengkang ni?

Sungyeol seakan-akan faham akan pandangan Kei. Dia pun mengeluh. "Takkan lah tak faham? Kau lain. Tak macam Kei yang aku kenal dulu, Baik, kasar-kasar lembut gitu. 'Comel' erk.. senang cerita kau dah banyak berubah." Waktu perkataan comel keluar. Sungyeol perlahankan nadanya. Malu siot kalau nak ngaku!

Rosak imej aii u know. -..-'

Kei kaku. Yetak ye juga ann.. sejak bila aku jadi macam ni?? Arghh!!!!! Malunya bila aku tak perasan yang aku dah berubah! >< argh! Otteokkhae!!

Muka Kei dah merah. Tapi, disebabkan nak tahan malu, dia berdehem.

Otak ligat mencari ayat baru nak tukar topik.

"Erkk..."

Pandangan mengancam Sungyeol membuatkan hati dia tak senang.. dub dap... dub dap..

"Kau dah kenapa ha?" Sungyeol mula mencocok Kei.

Eii mamat sengkang ni! Dah la aku tengah rasa tak sedap hati. Aduii.. rilek Kei.. soalan dia bukan nya mengancam nyawa pun. Kenapa lah nak takut sangat. Just.. stay coolllll...

Kei tarik nafas dalam-dalam. Dia tu bukan boleh percaya pun. Entah-entah ada muslihat. Heish.. menyampah la Sung Sung ni.. hish..

Ok dah tarik nafas tu. Kei pun pandang kanan. Nak tengok Sungyeol.

Tup-tup tergamam dia beb! Sebabnya.. muka dia berjarak seinci je dengan mamat sengkang bak kata Kei ni.

Seinci! Ini dah masuk drama dah ni..

Hidung dorang pun dah agak tersentuh sikit. Mata dorang memandang anak mata sesama sendiri.

7 saat mendiamkan diri. Memang buat orang rasa pelik. Takkan lah cinta dah mula berputik Kei oii??

Berputik? Kata hati Kei.

"A!!!! Ani! Ani!! Aniyo!!" -Kei
"Andwae! Andwae!!" -Sungyeol

Jerit dua mempelai ni serentak.

Lepas dah sedar hanya disebabkan satu perkataan tu. Dua2 lari lintang pukang masuk bilik. Bila dua² terlanggar.

Diam sekejap lepastu menjerit lepas otak dua² teringat dengan perkataan 'Berputik~ Berputik~ Berputik~'

"Arghhh!!!"

♔Skip~♕

"Unnie mana tau dia tu Suga namja paling gangster la sangat kat sekolah tu! Hish!" Seulgi menghirup air coffee yang dipesannya tadi dengan ganas!

Geram kau tau geram! Huh! Bukan nya semua disebabkan aku.. dia pun ada buat salah bukan aku seorang je! Eeee!!!!

Seulgi menggigit bibirnya. Geram! Kalau boleh. Nak aje dia humban mulut celopar Suga tu dekat jamban yang terkotor nombor satu di dunia!!

Ada pula dia kata aku ni yeoja pabo tak ada harga diri nak pikat gangsta sekolah?! Arghhh!!! Suga pabo!! Dweji!!!!!!!

Seulgi menyandarkan dirinya ke kerusi bersama rengusan kasar dan kuat! Tangannya disilang ke dada. selepas itu, dia kehadapankan sikit badannya. Mulut tidak habis² memaki hamun Suga!

Jeung mencebik. Ada unnie angkat yang kuat membebel pun susah juga. Haih la nasib.

Jeung menepuk meja kuat. Berhenti pun mulut Seulgi bergerak. Matanya memandang tepat pada Jeung.

Nasib aje dekat cafe tu tak ada orang. Ouh.. biasalah tu.. macam dalam drama.. tak ada orang lagi bagus. Kalau ada oramg buat malu 7 keturunan je kau. :3 xD

"Yah~ unnie. Jeball kkumanhaeyo! Bising tau tak. Annoying la! Ok... macam ni. Dia tu..... emm. Macam yang unnie tau. Suga tu kan ahli gangsta sekolah. Tapi, actually dia dengan Jhope je yang gangsta. Tapi, tak semua. Ehem.. begini. Kalau unnie nak tau. Susah tau nak cari pasal dengan mamat mak saleh tu. Kalau unnie nak tau juga. Sekali orang tu cari pasal dengan dia. Selama-lama-lama-lama-lamaaaaaanya! Dia takkan seseseseseseseseeeeeekali lepaskan! Yang unnie pun satu. Yang nak pikat dia tu kenapa?! Dia tu pantang tau tak! Elegik! Ellergic~ (x tau ejaan nnya sorry la yee xD) jadi unnie.. pliss.. pliss la berhenti nak pikat hati gangsta putih tu.. tak ada faedah pun~"

Punya lah panjang Jeung ni membebel dekat Seulgi. Sampai Seulgi rasa.. rasa.. ergh!, geram! Ada pula dia percaya dengan kata² mamat putih gengsta celup baju durian tu?!!

Seulgi nak ikut sama berdebat tapi,

Masa dia nak cakap tu... ayat tu rasa... rasa... "Erghh!!! Susah la nak cakap dengan orang yang tak percayakan kita! Sudah la! Unnie nak pergi! Cau lu! Huh!!!"

Eee.. kalau nak diikutkan hati. Dah lama la Jeung tu aku cekik² je! Jadi... jadi... LEMPENG!! HUH!

Seulgi pun berdiri ingin pergi dari situ! Menyampah agaknya..

Jeung pandang. "Yah unnie.. jangan macam ni.. lagi satu, ingat tau unnie jangan cari pasal dengan dia! Macam tadi,! Disebabkan unnie habis baju dia terkoyak! Nasib Jeung ni datang awal untuk menyelamat! Tap-tapi..."

"Sudah lah! Rimas! Nyemak!cau!"

Seulgi pun melangkah keluar dari cafe itu.

"Yah! Unnie!!!"

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

▷•◁ annyeong! ^o^ Confiusing Love. Aka Saya cover awak dah kembali! ^^

▷•◁ hope korang suka ye.. hehee..

▷•◁ sekiranya ada typo or kesalahan bahasa atau perkataan ampunkan lah patik ya.. >< huhuu.. biasalah tu.. nak type 24 km/j macam kereta lumba..

▷•◁ apapun ENJOY!!

▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁KOMEN▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁VOTE▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁▷•◁

▶◀ AUTHOR SUGALIAH▷◁
♛♥LOVE READERS SEMUA! ♥♕
♪author berterima kasih sangat untuk @Sitiky456 sebab promote? Maybe.. author! Saranghae! Hahaha korg jangan lupa baca ff dia.. ff dia pun deaebak! ^~♩

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now