-Chapter 24-

83 8 5
                                    

♔SkIP♔

"M-mwo?! NamjaChingu unnie?!" Jerit Jeung pada Suga dengan mata terbeliaknya lagi. Suga memandang Jeung bulat. Pahal doh? Nak jerit pun janganlah kat telinga aku juga! Karang ada yang makan 'kayu besbol' ni karang.

"Tap-tapi-" Jeung kehilangan kata². Gila kau tak melayang ayat aku kat otak. Kalau namja depan ni! Dengan 'bangga tahi hidung 3 rasa masam masin manis' nya mengaku yang dia tu.. 'NamjaChingu' unnie?!! Hei... nak makan kaki aku nampak namja ni..

"Jakkaman-jakkaman.. kau kata tadi... kau tu.. namjachingu Kei? Japp- aku nak tanya kau.. sebelum batang mop mak cik kliner jadi berus gigi kau.. baik kau cakap dengan jujur.. Kalau tak silap aku lah kan.. Kei baru je masuk sekolah.. dan! Belumpun sebulan dia hilangkan 'status' sebagai 'new student' dekat sekolah tu tup-tup.. dia dah terlantang cantik punya style kat atas katil yang 'empuk' lagi gebu ni.. dan neo! tetiba menjelmakan diri dengan 'bangganya kehebatan iklan air mountain dew' kau! Gelar diri kau sebagai.. pfftt.. what? 'Namjachingu'? Aku rasa.. kau silap hospital ni.. kau ni mesti baru terlepas dari hospital tanjung rambutan 'segala durian sekali masuk' kan?! haih.. macam mana la hospital tu jaga pesakit dia.. haishh" panjang lebar Seulgi merepek pada Suga. Dan diakhir ayatnya.. boleh pula dia kata.. SUGA TU GILA?!! Author rasa macam nak keluarkan asap je kat hidung ni. -.-'

"Woi! Woi! Kau melebih ni... kalau tadi kau kata 'kayu mop mak cik kliner' jadi berus gigi baru aku! Aku nak cakap.. jangan sampai mulut kau aku gosok dengan berus tandas 'celup-celup' nanti kang.." sindir Suga. Mata Seulgi membulat besar.

"Sesenang hati mak nenek kau punya waris je nak kata aku gila! Dah ketuk kepala aku dengan besbol bukan reti nak minta maaf!" Sambung Suga lagi. Tajam matanya memandang Seulgi. Geram beb Geram.

Oh! Iya tak iya juga kan.. aku dah ketuk kepala dia ni.. tapi tak reti nak mohon 'ampun'. Ah lantaklah.. macam aku kisah!

"Eh! Eh! Sesenang lubang hidung kau je nak kaitkan mak nenek aku! Ouh.. jangan² aku 'ter'ketuk kuat sangat kut sampai kepala kau hilang satu skru. Eh! Maybe bukan satu.. tapi SEMUA skru! Sehinggakan mengaku diri tu namjachingu orang!" Perli Seulgi. Bulat terus mata Suga. "Mwo?!!"

"Eh! Yeoja!"

"Pahal kau?!! Aku memang yeoja pun! Pahal?!!" Belumpun Suga berkata² sempat pula si mak cik karate ni memotong dengan 'ganas'nya.

Sedari tadi. Jeung hanya jadi pemerhati. Jika Suga membuka mulut. Kepalanya terarah pada Suga. Dan jika Seulgi membalas ditoleh pula pada Seulgi. Agak² kalau ada popcorn dengan air coca-cola dah jadi syok ni.. tak payah pakai cermin mata yang untuk 3D tu. Membazir. Sebab sekarang ni ada 'movie' 3D lagi syok kalau tak pakai cermin mata tu. (Pfftt ayat Keling! XD abaikan _(._.)_)

"Ouh! Kau mengaku kau yeoja? Aku ingat kau ni namja bertopengkan yeoja." Perli Suga. Kedengaran sedikit pedas di telinga Seulgi sehinggakan telinganya mahu keluar asap tebal sehingga jadi jerebu!

"Woi! Kau nak mati ke ha?! Dah sah-sah kan dada aku berbenjul! Kau pahal nak gaduh?! Kau tu pula. Berlagak macam hebat sangat! Pakai jaket? Psstt.. kau ingat ini musim sejuk pe? Salji pun tak turun lagi la gila! Sekali keluar pula duri durian dekat atas bahu tu. Ingat ini zaman style 'ghost rider' apa nak pakai baju.. 'duri' macam tu?" Balas Seulgi pula. Suga mengetap gigi. Dipandang Seulgi panas.

Tangan dinggenggam. "Kau.. nasib baik la yeoja. Kalau tak dah lama gigi depan kau tu cium lantai tahu!"

"Ingat aku takut sangat ke? Nak tumbuk? Tumbuk la!"

Lalu, dalam wad itupun riuh dengan suara 'mempelai sejoli' ini.

Suga & Seulgi: //pandang tajam author// APA AUTHOR?.MEMPELAI SEJOLI? //genggam tangan senyum jahat//

Author: //telan liur// i think... i've to go.. bye! Bye! //cabut dulu kalau nak hidup!//

Suga & Seulgi: //kejar author dengan Besbol dan kayu mop :3// AUTHOR!

and... the.. end.. ketahuilah kisah hidup author selepas ini.. hidup kah author? Atau.. Author.. dah.. 'x x' dekat mata? Nak tahu tunggu chapter seterusnya.. hahaha!! XD

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

Ahahaa.. author merepek di atas ni.. xD sorry² n hope enjoy it! //ketuk kepala Suga//

#Author ayat simpang.
#author-nim sayang readersku semua └(^o^)┘ xD

♥VoTe♥
♡KOmeN♡

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now