-SPECIAL CHAP-

50 7 0
                                    

↗↙↗↙↗Chapter 28↗↙↗↙↗↙

Disebabkan readers saya mencecah lebih 1000 :3 saya nk buat sepesial chap! thanks sebab sudi baca~
^//^

♕Masih Sungyeol P.o.v♕

Eh! Tapi bila pula perempuan tu sedar? Ouh! Kau dah sedar senang je nak ambik kesempatan kan! Kris ni pun satu! Jaga aku bukan nak kemas rumah ni! Kan dah kotor. Lepas makan bukan main senang dia sepahkan. Geram pula aku dengan manusia seorang ni!!

Aku gigit bibir. Geram kau tau geram! Knapa tak ada sesiapa bagitahu aku yang dia dah sedar?!! Ni yang nak jadi hulk ni!

"Woi Sungyeol! Kau apahal muka macam orang baru lepas makan cili. Nak meneran je aku tengok" tiba² si Seulgi ni sampuk. Aku terkejut.. tapi sikit je la.. cover macam tak terkejut.

Aku pandang dia. Sejak bila pula mak cik karate ni datang? Magic betul. "Pahal kau nak sindir aku?"

Dia mencebik. "Kei dah sedar la bongok" eh! Senang pula ayat dia cakap. Ha! Bab ni la punca utama aku jadi macam ni kau tau tak Seulgi?!

"Aku tau! Apahal baru sekarang kau nak bagi tahu?!!" Aku tengking dia. Tergamam dia. Aku rasa lah.. dia terkejut. :3

"Kau apahal nak tengking aku?! Aku pun baru tahu! Mana dia?! Aku datang sini nak jumpa dia. Aku cari kat hospital tak jumpa. Boleh pula dia.."

"Dia tengah dating!" Ambik kau aku pistol ( i mean tembak.. :3 picuu picuu xD). Tersentak Seulgi. "M-mwo? Da-dating? Kau biar betul pabo!" Dia tolak dada aku. Aku cebik.

"Dengan siapa?! Hensem sangat ke dia? Aku sokong je kalau hensem" terbuntang mata aku. Tengok! Boleh pula dia senyum! Ingat comel? Ok..comel tu memang ye. Tapi menyakitkan! Annoying kau tahu!

"Kau diam lah! Sebelum kau makan kasut baik kau zip!" Aku menjeling dia lalu mencebikkan mulut sebelum sambung, "Kau nak tahu pergi la cari kat rumah sebelah!" Malas nak berbual dengan mak cik ni. Aku pun berpaling ke belakang nak masuk rumah. Buat panas je.

Tapi belum aku masuk.lengan aku ditarik Seulgi?! Dia memang nak makan kaki lah! !(ˋ△ˊ)!

♕END P.O.V♕

"yah! Yah! Kau pahal?! Nak culik aku ke?!" Sungyeol menandang Seulgi. Seulgi memandang Sungyeol. Kaki tetap berjalan. "Aku? Nak culik kau? Heh! Tak ada test! Dari aku culik kau. Baik aku culik Kris!" Terhenti kaki Sungyeol. "Mwo?!"

Seulgi pandang Sungyeol macam tak ada apa² perasaan. Seulgi ni kalau cakap suka main lepas. .-. "K-kau"
"Ah! Tak ada apa² la! Jom!"

Tau pula kau nak tukar topik ya Seulgi. Ohohoho.. - author :3

Terus ditarik tangan Sungyeol kuat. Buat Sungyeol tersenyum.

I can smell something...

"Ni?" Seulgi memberhentikan langkah di hadapan pintu pagar jiran sebelah Sungyeol. "Bukan ni la ngek!" Sungyeol tolak kepala Seulgi. "Aigoo~"

"Ni rumah orang afrika. Kau nak ke tengok Kei couple dengan orang afrika?"
Seulgi terdiam.

Betul juga kan.

Dekat fikiran Seulgi. Dah terbayang-bayang Kei date ngn orang afrika. Peluk..pukul memukul. Gelak terhahakhahak.. dan.. ci...

Yah Seulgi!! Andwae!!!! Kkuman!! Author pun x bolh nk byngkn.. xD

Seulgi membuat muka terbeliak tanda takut+terkejut. Andwae!! Ssh! Ssh! Pergi la bayangan byun!!

Seulgi pandang Sungyeol.
"Habis!"
"Sebelah tu!" Haih.. panas je aku pandang rumah tu.

Seulgi menjeling Sungyeol sebelum mengerutkan dahi. "Tu?"

Sungyeol menganggukkan kepala dalam keadaan terpaksa. Ingat aku nak sangat ke tengok?!

"Jom!"
"Eh! Pahal kau ni? Aku tak nak la!"
"Nak tak nak ikut juga!"

Ting tong!

Pantas Seulgi menekan loceng rumah itu apabila sampai di hadapan rumah besar itu.

"Kau yakin dia dekat sini?" Seulgi pandang Sungyeol. Sungyeol mencebik. "Tak!" Sepatah dia jawab. "Mwo?! Pa-" butang mata Seulgi. Baru dia nak ketuk kepala Sungyeol. Tiba² pintu rumah itu terbuka.

"Nae?"

Sungyeol dan Seulgi memandang lelaki itu.. dan.. dan.. mata Seulgi terbuntang luas. Lelaki itu juga.

"Neo!!!" Serentak mereka menjerit sambil tangan dituding ke arah satu sama lain.

"Namja baju durian!!"
"Mak cik besbol!!"
"Mwo?!! Mak cik besbol?! Woi! Kau ingat aku ni tua sangat ke sampai kata aku ni mak cik?!"

"Memang kau tua pun la!" Balas Suga

Seulgi mengetap gigi. Tangan digenggam. "Kau tau tak. Aku hutang kau satu penumbuk! Dan ini hutang aku nak lunaskan!"

BUK!

satu penumbuk tepat pada wajah Suga. Suga terdorong kebelakang. Sungyeol tergamam. Biar betul perempuan ni?

Bibir Suga pecah! Berdarah! Tiba²...

"Suga-sshi!"

Sungyeol tersentak.

Bini aku lagi!

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

#yey! Dah mencecah 1000 lebih readers ff ni.. thanks korang.. ^~ hope korang suka dengan special chap ni.. o∩_∩o

#enjoy!!

#vote n komen ek? Saranghae readers! ^*^

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now