Ps:: Sorry lme x update.. hehee...enjoy! ^~
★☆★SKIP★☆★
Kei berdiri di koridor depan rumahnya sambil memeluk tubuh. Rambut yang melayang-layang ditiup dek angin malam dibiarkan. Sambil menghirup udara malam dia tersenyum melihat keindahan malam yang penuh dengan cahaya dari setiap bangunan yang bisa dilihat dari kondo rumahnya yang tinggi itu. Ececece ..... ayattt... xF bukan main lagi meyh.. :3
Tiba-Tiba pinggangnya terasa seperti dirakul dari belakang. Kei terkejut lantas kepalanya ditoleh kebelakang. "Eo?!"
Setelah dia menoleh, terserlah senyuman manis secukup rasa perisa manis gula² :3 Sungyeol. "Chagi!" ujarnya sepatah bersama nada yang dibuat² seperti budak² itu.. manja --'. Kei turut membalas senyuman suaminya. Kedudukan Mereka tika ini begitu rapat. Perlahan² Kei memusingkan badannya menghadap Sungyeol. "Oppa.. terkejut Kei.." kata Kei perlahan.
"Eo? Jjinja? Haha.. mian.. Chagi buat apa dekat luar ni? Tak sejuk?" Ujar Sungyeol. Matanya memandang tepat pada anak mata Kei. Membuatkan jantung Kei berdegup kencang. Cepat² Kei membuang pandang ke tempat lain. Sungyeol tergelak kecil. Perlahan² tangannya mengelus lembut pipi gebu Kei. Selepas itu, Rambut Kei yang berterbangan itu dipegang.
Manakala Kei, memegang Tangan kanan Sungyeol yang tadi merangkul pinggangnya lalu, bermain² dengan jari jemari suaminya.."Kei nak ambil angin. T-Tak adalah sejuk mana pun." Perlahan Kei menjawab soalan Sungyeol tadi. Lembut dan kedengaran manja sekali di telinga Sungyeol. Setelah lama Kei mendiamkan diri. Tangan masih lagi ligat bermain jari jemari Sungyeol.
Sungyeol menarik tangannya. Lalu, memegang dagu Kei untuk mendongakkan sedikit kepala Kei supaya memandangnya. Manakala, Tangan kiri Sungyeol memegang lengan Kei. Kei memandang wajah Sungyeol yang dirasakan lain malam ini. Kenapa ya?
"Chagi sejuk kan? Nak Oppa peluk?" Kei teragak² untuk menjawab. "Erk.."
Sungyeol tergelak kecil. Pantas dipeluknya tubuh kecil Kei sebelum Kei sempat menjawab. Erat dan ketat! Mulutnya mencium ubun² Kei. Kei tergamam dalam pada masa yang sama dia gembira. Perlahan² dia membalas pelukan suaminya. "Oppa nak anak.."
Kata² Sungyeol Membuatkan badan Kei tegak 90°! Mata luas-seluas-luasnya. Dia memandang Sungyeol. Badan ditolak sedikit. Sungyeol memandang Kei sambil tersengih. "Mwo?! Op-Oppa nak.. apa?"
"Nak anak.. ala.. bosan la macam ni.. sunyi" rengek Sungyeol tangan memegang kedua² tangan Kei. "Erk.. Tak nak lah.. K-Kei.. Tak bersedia lagi la" Ujar Kei perlahan. Dia menundukkan kepala. Sungyeol memegang dagu Kei lalu didonggakkan.
"Kalau tunggu Chagi bersedia. Memang sampai tua tak akan." Kei menggigit bibir. Aduh.. macam² la dia ni... aku katok dengan kuali d.o karang. Aku malu la!
"Erk.. K-Kei.. eh!.. op-oppa.. mwoya?" Belum Kei menjawab. Badannya sudah diangkat Sungyeol. (Author tak tau nak cakap macam mana. Tapi.. Sungyeol dukung Kei macam mak angkat baby tu.. Haha.. lell.. :3 apapa laa.. :3)
Sungyeol menutup pintu koridor kondonya sebelum berjalan ke dalam bilik mereka. Sungyeol meletakkan Kei ke atas katil. Kei menutup mata. Jelas merah pipinya. Author pun tak tahu samaada dia malu.. segan.. or marah??
Sungyeol memandang wajah comel itu sambil tergelak kecil.. "nak anak perempuan ke.. lelaki?" Bisik Sungyeol setelah dia naik ke atas katil dan baring di sebelah Kei. Kei menggigit bibir. "Atau.. hmm.. dua²?" Bisik Sungyeol manja dan seksi pada telinga Kei. (Kuekk xD) Terus terbuka mata Kei. "Eeee!! Yah! Ingat saya ni kuat sangat ke nak angkat dua²?!" Marah Kei sambil memandang Sungyeol. Tika ini.. wajah mereka hanya seinci jaraknya. Sungyeol Tersenyum nakal. Membuatkan Kei jadi tidak keruan. "Sapa kata tak boleh?"
Dan... cupp.. bibir mereka melekat. Kei terkejut. Namun, dibiarkan sahaja sambil menutup mata membalas ciuman si suami. (Tolong laa.. --' xD)
Mereka bepelukan. Tangan Sungyeol perlahan² menutup tubuh mereka dengan selimut.
"ARGGGGGHHHHHHHH!!! ANDWAE!!!!!" automatik Kei bangun Matanya ditutup dengan tangan. Terkejut Suho dibuatnya. "Ah.. Yah! Kei-sshi!" Suho yang Baru ingin mengemas barang² yang bersepah pada almari sebelah katil Kei. Terbantut. Sebaik mendengar suara lunak (kuekk xD) Suho. Perlahan² dia membuka mata. Tangan dijatuhkan. Kepala ditoleh. "Oppa.. Oppa!" Automatik Kei memeluk Suho. Suho tergamam. "Oppa! Huarghh!! Kei tak nak.. Kei tak nak!! Huhu... Kei masih muda untuk digelar omma.. huargh! Kei tak nak! Kei belum bersedia!"
Pelik suho dibuatnya. Menda? Masuk hari ini. Sudah masuk 4 minggu Kei di hospital. "Ha?"
Kei tersentak. Setelah perasan akan perbuatan 'automatik'nya. Terus dileraikan pelukan. "Eh! Mi-mian Suho Oppa.. " bisiknya lalu menundukkan kepala. "Erk.. gwenchana..oppa pergi panggil doktor dulu" Suho tersenyum manis. Dalam hati Sudah terloncat girang sebab dapat pelukan dari si adik.
Kei tertunduk malu. Pipi pun dah merah. Perlahan² dia mengangguk. Masa ni pun otak tak dapat berfungsi. Yang dia tahu malu dan malu. Bukan tahu pun sekarang dekat mana. Suho tergelak kecil. Sebelum keluar dari wad itu.
Kei menghantar Suho dengan pandangan mata. "Aish.. kau ni buat malu je la! pabo! Pabo!" Kepalanya diketuk² beberapa kali. Malu siot!
♥♥Skip♥♥
[DALAM PADA MASA YANG SAMA]"ARGHHHH!!!!!!!!.ANDWAE!!!" Jerit Sungyeol kuat. Agak² boleh runtuh rumah besar dia ni. "Oh mak kau UNDERWEAR!" latah Kris. Mata bulat gila. Agak² la nak Jerit pun! Nasib baik Aku tak ada penyakit jantung berlubang! Kalau Aku mati katak dekat sini. Memang Aku kacau kau Sungyeol!
Badan Sungyeol yang Automatik tadi bangun dengan sendiri. Dan mata tertutup sambil Tangan menutup telinga. Diam. "Aku tak nak ada anak.. Aku masih muda.. Aku masih kacak untuk ada anak.. Aku tak boleh nak jaga dorang. Aku masih muda.. Aku masih muda!" Bisik Sungyeol. Tapi, boleh didengar orang. Agak² orang yang duduk 10 meter pun boleh juga dengar suara dia. --'
Terbuntang mata Kris. "MWO?!!!!"
ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ
♔Annyeong! Hahaa.. sorry la bosan.. hehee.. ^^' lell.. apapun enjoy!
#author ayat simpang.. (*'▽`)ノノ
♥VoTe♥
♡KoMEn♡
YOU ARE READING
confusing love... [SLOW UPDATE]
FanfictionConfusing Love mengisahkan tentang... jeng-jeng... kim ji yeon dari lovelyz dan Sungyeol infinite yang dikahwinkan secara ZUPPP macam magic. dalam perkahwinan itu, mereka banyak berubah.. tapi, takkan lahkan.. umur baru 18 / 19 dah kahwin. Tu daebak...