▶▶JNGN BCA IF X SKE◀◀

82 8 0
                                    

▶▶WARNING! hehee.. chap ni agak 'blue' sikit.. kalau 'terlampau' mohon readers jangan bash AUTHOR.. author betul² minta maaf.. kamsa.. hehee.. anyway enjoy ^~ (terutama 'fans' iu n Hongbin (vixx))

▶▶JANGAN BACA KALAU TAK SUKA...◀◀

CHAPTER 20

iu:: heishh.. mengacau tak habis². Sekali aku liku kang.. //cakap sorang²//

Ting! Tong! Ting! Tong! Ting! Tong!

Iu asyik membebel tak habis² mana tak nya.. orang baru je 'berbahagia' tadi. Tiba² datang pula 'manusia bertuah minta kena liku' ni.

Masa iu buka pintu tu..

Iu:: //merengus// apahal..

Belumpun, iu membuka pintu seluas-luasnya. Badanya tidak semena² ditolak seseorang. Kebelakang juga la iu. Muka iu masa tu terkejut gila.

Iu:: m-mwo-mwoya? Yah! Hongbin-sshi!!

Hongbin menutup lalu mengunci pintu rumah iu.

(Jangan keliru. Tu rumah iu.. bukan sewa or rumah parents iu or whtever. Tapi yang pasti. Itu rumah iu.. xD hahaa.. k sambung)

Selesai Hongbin menutup dan mengunci pintu itu. Hongbin memandang iu dengan wajah 'bengang' dia.

Iu:: kau pahal nak bengang dengan aku?

Dengan tidak semena² badan iu ditolak kasar ke dinding oleh Hongbin. Terjerit kecil iu kerana sakit.

Iu:: aduhh.. woi! Sakit la ngek! Kau tak puas hati ke? Aku kata tak nak sudah la! Minta la sesapa pun temankan kau! Pahal aku juga doh?! //pandang Hongbin tak puas hati//

Hongbin:: KAU DENGAR SINI EH POMPUAN! AKU PANTANG DICABAR. DAN AKU PANTANG BILA ORANG TU! TAK NAK DENGAR CAKAP AKU!

Hongbin memandang mata iu. Iu pun berang dengan ayat Hongbin. Dia pun balas.

Iu:: //tolak badan Hongbin kasar// KAU SIAPA DOH NAK ARAH AKU?! NAK KONGKONG AKU?! KAU TAK PUAS HATI PAHAL?! ADA AKU SUSAHKAN HIDUP KAU KE SAKAI?!

Hongbin mengigit bibirnya. Sememangnya, dia pantang kalau ada orang yang tak mahu mendengar kata² nya. Dia juga pantang kalau ada orang yang menengkingnya. Memang alah la doh.

Hongbin:: //tolak iu kasar ke dinding//

Iu:: aigoo //mengeran kesakitan secara perlahan//

Hongbin:: eh! Pompuan! Kau dengar sini! Aku nak.. selama SATU BULAN ni.. kau.. jadi GF aku! Kau ikut macam yang family kita rancangkan!

Iu::  m-mwo?! Heh.. yah.. kalaupun aku dibunuh kalau jawapan aku 'tidak' aku sanggup la pabo! //tolak kasar Hongbin//

Hongbin:: //menggigit bibir// aku tumbuk juga la pompuan sakai ni. Dengar aje lah! Susah sangat ke bodoh?! //tolak iu kasar ke dinding//

Sekali lagi, iu mengeran kesakitan. --' main tolak² pula dorang ni.

Hongbin:: kau dengar sini eh pompuan sakai. Kau jangan paksa aku 'buat' dekat kau tau. //tolak kepala iu kasar//

Iu:: //medengus// Kau nak 'buat' dekat aku? Heh... kalau kau 'BERANI' sangat.. kau buat la! //pandang Hongbin tak puas hati//

Dengan secara mengejut Hongbin menarik pula rambut iu.

Iu menahan sakit.

Hongbin:: kau dengar lagi sekali eh pompuan.  AKU-PANTANG-DICABAR kau nak aku buat? Boleh! Boleh no hal.. kau paksa aku buat 'benda'.

Hongbin melepaskan rambut iu. Hongbin tersengih nakal. Iu pula masih berang dengan Hongbin.

Tiba² Hongbin mencium bibir iu dengan rakusnya sehingga menyebabkan iu tidak dapat bernafas. Iu menolak badan Hongbin tetapi hampa.

Lama kelamaan iu membalas secara perlahan. Hongbin merangkul pinggang iu. Iu memegang kepala Hongbin. (Seriyes rasa tak sedap pula.. >< --')

Hongbin membawa masuk iu ke dalam bilik iu sendiri. Dia meletakkan tubuh badan iu ke atas katil.

Iu sudah tidak sedap hati.

Iu:: yah! M-mwoya?

Hongbin:: //tersenyum nakal// kau cabar aku tadi..

Dengan pantas Hongbin mengoyak baju Iu sehinggakan iu tidak memakai pakaian walau seutas benang.

Iu:: k-kau nak b-buat betul² ke doh?

Hongbin:: well... dah dicabar.. tak apa sayang.. kita 'buat slow-slow'.. //mengulas pipi gebu iu lembut//

Iu:: //tepis tangan Hongbin// kau jangan sampai aku tumbuk kau! Ka-kalau kau tak tanggung kena kau!

Hongbin:: //tersengih nakal// SUNGYEOL kan ada... //bisik//cium belakang telinga dan leher iu// 

Lantas Hongbin menyelimutkan 'perbuatan' mereka sebagai 'cover'.

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

♔ARGH SERIYES! RASA GELI PULA! HAHAHAA apapun.. VOTE EH? THANKS ♔

SORRY PEMINAT IU N HONGBIN!! JEONGMAL JEOSEONGHAMNIDA!! JJINJA!! >< TAK BERMAKSUD PUN.. TOLONG MAAFKAN YE.. *BOW 30× N 90°*

#author ayat simpang..
#author pun geli nk type.. :3

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now