-Chapter 22-

72 6 0
                                    

◆◇◆◇◆◇◆◇◆

Seorang Namja yang berkulit putih berpakaian 'swag' melangkah masuk ke dalam hospital itu. Sambil membawa sejambak bunga. Sesetengah orang yang melihatnya hanya dijeling sekilas. Kingka² pun dekat sekolah... bukan dekat Hospital bro. Dia berdiri di hadapan kaunter pertanyaan. Nurse yang bertugas mengulum senyum. Manakala dia, berlagak 'swag' *bunyi itik* kuekk.. -..-' "ya? Encik nak tanya apa?" Tanya nurse yang bernama 'Haenim' itu. Muka ketat semacam je mamat ni.. nak lawat orang bukan buat muka ketat. Senyum la sikit.. poyo betul.. namja itu menjelingnya sebelum berkata. "Kim Jiyeon. Dia dekat wad mana?" Nada suara namja itupun kedengaran sungguh kasar. Nak 'swag' -.- kuekk *bunyi itik*. "Ouh jakkaman-yo.." lalu, nurse itupun melihat sesuatu pada komputernya. "Ouh! Puan Kim Ji Yeon kan?.. dia dekat..."

•●•●•●•●•●

Puan? Kei... dah kahwin ke? Perkataan itu sering bermain difikirannya walaupun kaki berjalan. Tiba² langkahnya terhenti di depan pintu sebuah bilik. Dia memandang atas. 'WAD 6 BILIK 03 KATIL 08' perlahan² dia memulas tombol itu apabila sudah yakin bahawa bilik inilah yang dicarinya sejak tadi. Dia terkejut setelah melihat dua orang yeoja yang sedang melentokkan kepalanya ke atas katil pesakit. Tidur ke? Perlahan² dia berjalan ke arah mereka. Nuguya? Dia melihat wajah² yang difikir sudah dibuai mimpi itu. Setelah itu, dia meletakkan sejambak bunga yang dibawanya tadi ke atas meja kecil yang berada di hadapan Kei. Dan selepas itu (lagi :3), dia memandang pilu wajah pucat Kei. Lebam dimukanya agak sedikit sembuh. Tetapi, mengapa Kei tidak lagi sembuh? Malah dia juga tidak dapat terjaga. Kuat sangat ke tumbukan Sungyeol? Apabila dia mengingati perbuatan Sungyeol automatik tangannya menggenggam. Aku akan balas dendam demi Kei! Kau dah buat orang kesayangan aku jatuh sakit Sungyeol. Kau tak akan terlepas.. perlahan² tangannya diangkat lalu,mengulas lembut pipi Kei serta menyelak rambut depan Kei sehingga menampakkan dahi licin milik Kei. "Kei-ah~ oppa janji.. oppa akan balas dendam demi chagi.. oppa juga janji.. oppa tak akan lepaskan chagi buat kali kedua.. chagi-ah~ ereona jusaeyo~" bisiknya perlahan. Lalu, mencium dahi Kei. 2 minit selepas itu, dia berhenti. Tangan Kei digenggam sebelum dicium penuh kasih. "Eh?! Yah! Neo! Nu-nuguya?!"

ⓑⓔⓡⓢⓐⓜⓑⓤⓝⓖ

Hey yo! Readers! Hehee.. sorry bosan sikit part ni.. huhuu jjinja mianhae (ಥ_ಥ)

#author ayat simpang
#enjoy it \(^O^)/

♥VOte♥
♡kOMen♡

confusing love... [SLOW UPDATE]Where stories live. Discover now