2.

2.1K 135 58
                                    

2.

' Papa doe even normaal, je zet ons voor schud.'

' Jaliyah begin hier te staan, niemand heeft je gestuurd om te kussen. Gilli dit kan je niet doen hoor jongen, dit is vies, nasty. ' Gilli lacht gelukkig. Maar Jaliyah lijkt zich echt dood te schamen. Beter voor der, ze  is pas zeven man. Laat ze gaan kleuren.

Gilli zwaait, ' nooit meer doen he jongen. Is vies hoor.' Hij knikt.

' Maar papa jij en mama doen dat ook altijd.'

' Deano, eet je chips.' Hij wijst naar hem.

Liyah komt naar me toe, ' Waarom doet papa zo altijd?'

' Liyah, omdat je een meisje bent. Vaders beschermen hun dochters altijd. Voor alles en iedereen. Plus je bent pas zeven, ik hoop dat jullie geen andere rare dingen doen.'

' Mama nee, ieuw.'

Ze gaat op mijn schoot zitten. Destiney komt ook aangelopen. Ze is al 10 krijgt al boobies, ze is echt een mini me. Ze draagt een lange jurk tot haar enkels. De kleur is bordeaux, daaronder draagt ze haar zwarte Adidas. Haar lange krullen zijn los.

' Hmm dus dat is je vriendje Liyah.' Ze knikt. ' leuk he.' Ze kijken elkaar aan en lachen.

Ze lijken net nichtjes, but no. Destiney is gewoon tante, terwijl ze drie jaar verschil hebben.

Tyrone gaat weer zitten en is Deano op zijn kop aan het geven. Geheimen kunnen we niet met hem delen, want hij praat gewoon zijn mond voorbij. Deano kijkt verdrietig, Pff even wat hij nodig had. Chandel komt naast mij zitten, ze is zo lief. ' Komen jullie binnenkort weer bij mij eten?' Ik knik.

' Gezellig.'

-

' Wel thuis.' Ik geef mijn laatste gasten drie kussen en gooi de deur dicht. Wat een dag zeg, Tyrone is al aan het opruimen. Liyah helpt mee en Deano speelt mijn zijn auto's.

' Hmm Jaliyah, dus wie was die crimineel?' Vraagt Tyrone terwijl hij plastic bekers opraapt.

' Papa het is geen crimineel.' Ze zucht diep.

' Iedereen die jou aan raakt met dit.' Hij maakt een hand gebaar naar zijn lippen. ' Is een crimineel, die persoon hoort vast te zitten in de gevangenis.'
' Papa dat is gewoon mijn vriendje.'
' Je vriendje..' Hij verheft zijn stem. ' Meisje je bent zeven je kan je eigen bil niet eens wassen en dan wil je beginnen met een vriendje.' Hij maakt een afkeurend geluid.  Ik schud mijn hoofd, ik bemoei mij er liever niet mee.

' Deano we gaan even opfrissen.' Hij staat op en loopt naar boven. We komen in onze badkamer die zwart betegeld is op de grond en de muren. Er hangen lampjes in de muren, die een sfeervolle licht geven.

Ik schuif de deuren van de douch cabine open. Hij gaat onder de douch staan. Ik pak zeep, zeep hem in en richt de straal weer op hem. De douch heeft twee douch koppen, een kleine en een grote.

' Mama kijk wat ik kan.' Hij zet zijn handen achter zijn rug en gaat met zijn bil omhoog, waardoor zijn piemel wild heen en weer beweegt. In de toekomst zal dit grappig zijn, maar momenteel irriteerd het mij.

' Deano, doe normaal.' ' Maar mama ik doe alleen maar dit.' Het gaat weer alle kanten op, hij grijnst vol uit.

Ik pak zijn gezicht beet, ' Deano nog een keer en je gaat zien wat ik met je ga doen. Heb je gehoord?'

' Ja.'
' Ja wie Deano, ja koe, ja paard, ja hond.'
' Ja mama.' Ik droog hem af en trek hem een kleine boxer aan, met een onderhemd. Ik geef hem zijn tijger pyjamapak en loop met hem naar beneden. Jaliyah en Tyrone zijn nog aan het opruimen, op muziek.

' Mami, doe je jurk anders even uit. Je mag jezelf ook opfrissen.' Ze legt haar spullen terug op tafel, ' oke mama.' En loopt naar boven.

Ik ga even op de bank zitten, Tyrone glimlacht naar mij en komt naast mij zitten, hij slaat zijn arm om mij heen. ' Je bent moe he.' Ik knik, ik besef niet eens van wat.

Hij steekt zijn vinger in mijn zij en vervolgens in mijn buik, ik maak schokkende bewegingen met mijn lichaam. Met mijn handen probeer ik zijn vingers tegen te houden, maar dat heeft geen zin. Snel sta ik op, waarna Tyrone ook opstaat en mij door blijft prikken.

Midden in de woonkamer slaat hij zijn handen om mijn middel. ' Mama, papa wat doen jullie?' Deano komt tussen ons in staan.

' Ik prik je moeder.' Deano houdt een van mijn benen vast, bij Tyrone precies hetzelfde.

-

Jaliyah komt weer naar beneden, ze draagt een broek met blouse pyjama, die volledig zwart is gekleurd. Ik haal haar donut eruit en zet het in een losse staart.

' Moet ik nog helpen?' Ze kijkt de woonkamer rond, die al aardig schoon raakt. ' Nee schat je kan gaan slapen.'

' Oke.' Ze gaat naar Tyrone, hij tilt haar op in de lucht en geeft haar een kusje. ' Ik hou van je princess.' Hij zet haar neer, ' ik kom zo naar boven.'

' Jij moet lekker naar be-ed, jij moet lekker naar be-ed.' Liyah rolt met haar ogen. ' Deano jij gaat ook slapen, ik weet niet wat je denkt.' Liyah lacht hem uit.

' Welterusten papa.' Zegt hij teleurgesteld. ' Welterusten pa.' Ik til hem op en breng hem naar zijn kamer, zijn kamer is oceaan blauw. Al zijn auto's liggen verspreid op de grond. Zijn meubels zijn wit gekleurd, dat geldt ook voor zijn gordijnen en matten. Ik leg hem in bed, ' welterusten schat.' Ik druk een kus op zijn lippen en verlaat de kamer.

Jaliyah's kamer is nog steeds paars, grijs, wit. Die kleuren vond ze zelf leuk, dus tja haar keus. ' Welterusten, mijn grote meid.' Ik ga door haar haren en geef haar een kus. Ze sluit haar ogen direct.

Ik loop naar mijn eigen kamer en trek mijn kleren uit. Uit het niets voel ik twee warme handen in mijn nek, die mij masseren.

' Ga je mij masseren babe?' Hij knikt. Hij kan geweldig masseren!

Ik ga zonder pyjama in bed liggen en wacht tot Tyrone zijn kleren heeft uitgetrokken en alleen met boxer op bed zit. Ik voel de olie over mijn rug glijden.

-

Ik draai me om, maar ben alweer wakker door te veel woelen. Ik kijk naar het plafond, ' wakker ma?' Tyrone kijkt mij slaperig aan. Ik knik en geef hem een kus. Hij drukt nog een kus en nog een op mijn lippen. Zijn hand glijd alweer over mijn lichaam. Hij zoekt naar mijn bh sluiting en maakt het met een beweging los. Langzamerhand gaan we steeds verder.

En ja hoor, wanneer we vol op bezig zijn komt meneertje. Al doen we het s' ochtends, s ' avonds of desnoods s' middags.

' Mama, papa!' Is het enige wat hij zegt. Snel gaat Tyrone op zijn plaatst liggen. Hinderlijk.

*

Lijkt het je niet vreselijk als je zoontje telkens binnenkomt, als jullie geslachtsgemeenschap hebben.

Mij wel in iedergeval.

Stem voor moi, en laat een comment achter.

X
UndercoverP ❤

Btw lees mijn andere boek pain isn't to descripe.



Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu