13.
Ik vlecht Jaliyah's haar in, zometeen gaan we naar een verjaardagsfeest van Jeremaih. Tyrone is bijna klaar met werken.
' Deano, ga alvast douche. Voordat papa komt.'
' Wat moet ik aandoen dan ma?'
' Ik zet zo wel wat voor je klaar, eerst Jaliyah's haar.' Ik vlecht de laatste vlecht.Ik zet haar babyhaartjes goed en kijk naar het resultaat.
'Doe die witte Stone Island shirt aan Liyah, met je witte high waist broek. En doe oorbellen in.'Ik zet voor Deano zijn zwarte Stone Island shirt klaar met een zwarte broek.
Ik hoor Jaliyah praten vanuit haar kamer. ' Babygirl met wie praat je?' Ik ga haar kamer binnen en zie haar, haar telefoon voor haar houden.
' Ik ben aan het facetimen met tante Destiny.' Ik kijk naar Destiny en zwaai naar haar.
' Caylin ik heb je topje aan.' Ze laat het zien. ' Omg monster, die was ik kwijt! ' Ze lacht gemeen.
' Je moest bij mama in de kast kijken.' We lachen met z'n drieën tot ik de bel hoor.' Ik denk dat je vader thuis is.' Ik sluit de deur van Jaliyah en klop op de badkamer. ' Ik heb je kleren klaar gelegd.'
' Oke ma.'Ik versnel naar beneden en open de deur. Een minuut sta ik verstijfdhu van de schrik. Ik weet zeker dat mijn mond een seconde open staat. Zijn haar is aan de zijkant weer wat korter dan boven. Zijn oorbellen glinsteren in de zon. Hij Is iets gespierder geworden. ' Ne-neno?' Hij lacht en knikt.
Ik hoor een auto de straat in race, maar let er niet op.
' W-wat doe je hier, le-levend?'
Ik hoor een auto deur dicht slaan en kijk ernaar. Tyrone loopt met grote stappen naar de deur toe. Voor ik kan knipperen begint Tyrone hem aan te vallen. Neno valt op de grond en vecht terug. Maar Tyrone is sterker. ' Tyrone.' Ik schrik op uit mijn verstijving, ' Tyrone stop.' Ik probeer hem Was te pakken. Maar Tyrone geeft me een harde vuist op mijn arm.
Meteen laat ik los, dat deed echt pijn. Tyrone gooit Neno op de grond en uit zijn woeden met zijn vuisten, op het gezicht van Neno. Neno draait om, nu ligt Tyrone onder. Maar Tyrone laat zich niet kennen.' Stoppen nu!' Ik duw Neno van Tyrone af, Tyrone staat op. Voordat hij iets doet geef ik hem een knuffel. ' Caylin, laat me los.' Ik hou hem vast en probeer hem met al mijn kracht tegen de muur te duwen. ' Stop babe.'
' Nee Caylin, die kill moet dood.' De buren zijn ondertussen naar buiten gekomen. Neno ligt op de grond, bloed komt zijn neus, mond en oor uit. Hij heeft schrammen op zijn arm en gezicht.De buren knielen neer, ik zie dat Jaliyah uit het raam kijken. Thank God, dat Deano niet kijkt. Neno staat moeizaam op, ik voel Tyrone zijn hart weer harder kloppen. Hij duwt me aan de kant, ik schaaf mijn elebogen tegen de stenen muur. Tyrone begint Neno helemaal te mishandelen. Neno wordt getrapt, geslagen en geduwd. Ik pak Tyrone zijn armen, de buurman haalt ze ook uit elkaar.
Neno staat op en gaat met de buurman tegen een muur aan staan. ' Ik ben nog niet klaar met jou!' Tyrone gaat naar binnen. Ik hoor de tussendeur met een klap dicht vallen.
' Wat is er aan de hand?' Ik schud mijn hoofd en zeg: ' iets in het verleden. Ik los dit op.' De man schudt zijn hoofd. ' Ik heb de ambulance maar gebeld.' Ik hoor hem een minuut later.
' Het spijt me Caylin.' Het komt er moeizaam uit bij Neno. Hij wordt op de brancard gezet.' Ga je zelf maar even verzorgen meid, je hebt zo te zien perongeluk ook een paar klappen gekregen.' De buurman klopt op mijn schouder, die een steek geeft.
Ik loop naar binnen, voordat ik naar Tyrone ga, ga ik naar de kinderen. ' Jaliyah zit stil op het bed. ' Was dat Neno?' Ik knik en zeg. ' Ik leg het je later nog uit oké babygirl. Waar is je broer?' Ze haalt haar schouders op en kijkt uit het raam.
Deano zit in zijn kamer en kijkt tv. ' Alles goed?' Hij knikt zijn hoofd. ' U heeft bloed.' Ik kijk in zijn spiegel en zie een snee op mijn wang.
Ik verlaat zijn kamer en ga naar de keuken waar Tyrone zit. Hij heeft enkele schaafwonden op zijn arm. En een bloedneus.
Ik ga voor hem staan, ' wat gebeurde er?' Hij schudt zijn hoofd. ' Hoe komt die flikker hier?' Ik haal mijn schouders op en pak de EHBO doos. Ik laat Tyrone zitten en zet wat jodium op een watje. ' Het gaat branden.' Hij geeft geen kik en kijkt voor zich. ' Ik ben nog lang niet klaar met die man.' Ik maak zijn bloed schoon, en verzorg zijn schaafwonden op zijn arm.Nu pas kijkt hij mij aan en ziet het sneetje op mijn wang.
' Ik heb je een paar keer geraakt hè?' Ik knik. ' Op mijn arm, mijn eleboog en mijn wang.' Hij pakt het doekje van mij over en verzorgd mijn wondje. Die Jodium Brand Wow.' Het spijt me dat ik je een paar keer geraakt heb.' Hij drukt een kus op mijn lip en maakt mijn eleboog schoon. ' Het spijt me ook dat ik hem zo geklapt heb, maar dat Was van al die keren dat hij jou geslagen heeft, verkracht, op gesloten en pijn heeft gedaan. En voor Jaliyah, dat hij haar ontvoerd heeft. En voor mijn kleine.' Ik draai me om en geef hem een knuffel. Hij drukt zijn hoofd in mijn haar.
' Ik ga even douche, dan gaan we naar dat feestje van Jeremaih.' Hij geeft me nog een kus en verlaat de keuken.
Ik zucht en ga naar de kamer, ik doe mijn witte Stone Island shirt aan, met net als Jaliyah een witte broek. Ik doe mijn haar in een nette "Messy Bun."
-
Jaliyah zit op mijn bed, ik heb haar het verhaal uitgelegd.Tyrone komt de kamer binnen, Jaliyah staat al op om weg te gaan. Maar Tyrone komt naar haar toe. ' Sorry voor wat je zag.' Hij drukt een kus op haar voorhoofd. En gaat met zijn hand over haar hoofd.
Ze doet de deur dicht. ' Ik zie dat jullie je Stone Island shirt aan hebben.' ' Ja is zonde als die 80 euro voor een shirt niet aangetrokken wordt.' Hij lacht en trekt een boxer aan. Er kriebelt wat in mijn onderbuik.
' Ik weet wat die blik betekend.' Ik lach verlegen. Hij pakt ook zijn zwarte Stone Island shirt, en trekt daarbij een zwarte broek aan.
' Deano, kom je haar doen.' Tyrone zijn stem schreeuwt door de kamer.
We zijn nu zeg maar hetzelfde aangekleed. Ik maak een paar foto's, daarna rijden we naar Dairon.
*
Goed gedaan van Tyrone? Hmm of toch niet.Once Y'all Will Find Out.
UndercoverP ❤
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Random( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...