42.
Niks raakt mij, ik kijk langzaam op. Neno ligt op de grond met bloed, Jaliyah staat er naast en huilt. Mijn hoofd draait langzaam naar Jason. Hij staat met een pistool in zijn hand. ' Ik heb hem vermoord.' Is het enige wat hij zegt. Jaliyah rent naar mij toe en begint harder te huilen. Ik heb haar nog nooit zo gezien. ' Jason zakt op de grond en gaat mijn zijn handen in zijn haar.
Ik kijk naar Neno's lichaam. En zie hem nog ademen. ' Nee je hebt hem niet vermoord Jason.' Hij kijkt naar Neno en pakt dan zijn telefoon. Ik hoor hem bellen met een ambulance.-
De ambulance arriveert en ze zetten hem op de brancard, Jason gaat mee naar het ziekenhuis.
Ik pak de auto en rij naar huis. Jaliyah huilt aan één stuk door.Binnen zijn Tyrone en Deano er al.
Jaliyah gaat naar boven, ' wat is er met haar?' Vraagt Tyrone. Ik ga rustig zitten op de bank. ' Niet boos worden alsjeblie-' ' Je ging naar de Jason hè?' Ik knik, hij slaat met zijn vuist in zijn hand. ' Maar luister even..' Ga ik zacht verder. ' Jason belde mij op, om te praten. Dus ik ging naar zijn huis en daar stond Neno-' ' Suprise suprise.' Onderbreekt hij mij. ' Luister nou even. Hij pakte Jaliyah en zei dat ik terug naar hem moest en anders zou hij mij schieten. Dus hij pakte zijn pistool en richtte die naar mij.
Hij schoot een keer, die kogel wist ik te ontwijken. Toen hoorde ik nog een schot en ik dacht dat die naar mij zou gaan, maar Jason Had dus op Neno geschoten. Hij is niet dood geschoten, maar ligt wel in het ziekenhuis.' Tyrone kijkt even voor zich uit. ' Heftig.' Ik knik.Hij staat op en gaat naar boven.
Ik ga onderuit gezakt op de bank zitten en zapp rond, maar mijn hoofd is niet hierbij~ Flashback ~
Voor me zie ik de jongen van Zuiderpark, ' Hoi.' Ik zie nu pas dat hij aan de zijkanten heeft geschoren en in het midden haar heeft. Omgg hij is echt wauw. ' Hoi, wat doe je hier?' Achter me hoor ik iemand aanlopen. ' Jongens kom in.' Ze duwt me aan de kant en laat de jongens in, deze vrouw he wejo ze duwt me altijd. ' Mooie jongens he.' (...)
~
' Ik ga even douche.' Hij pakt zijn zwarte baddoek en gaat douche.
Na een enkele minuten komt hij terug in een rode boxer, ik kan het niet laten en kijk naar zijn eightpack en v-hals. Die is niet normaal duidelijk, ik dwing mezelf naar de tv te kijken maar het is te verleidelijk.
Hij glimlacht en komt naast me liggen. Ik lig op mijn rug en kijk naar hem. Hij ligt op zijn zij en houdt mijn middel vast met beide handen. Hij trekt me in een keer op zich. Het gebeurde zo snel dat had ik niet verwacht. Hij geeft me een kus op mijn mond en gaat met zijn hand over mijn rug naar mijn bil.
Ik kus hem terug maar haal zijn hand weg daar. Hij stopt en kijkt me aan, ' wat is er?'
' Ik wil vandaag geen seks.'
' Is goed.' Hij zet zijn hand op mijn rug en kust me verder.Ik zet mijn hoofd op zijn borstkas en val in slaap.(...)
~
' Jaliyah Destiney Shenio.'
We hebben haar vernoemd naar mijn zusje Destiney natuurlijk.
De arts noteerd het, ' je moet haar borstvoeding geven.' Ze komt dichterbij en helpt me om mijn tepel in haar mondje te doen. ' Maar je hebt het heel goed gedaan meid, zo goed dat je al morgen naar huis mag. En jij ook, sommige mannen vallen zomaar flauw.' Neno lacht.
' Ach ja.' Hij buigt voorover en geeft Jaliyah een kusje. Hij zet zijn vinger in haar kleine handje. Neno geeft me nog een kus, ' ik ga even naar beneden het goede nieuws vertellen.' Ik knik kort af en kijk hoe Jaliyah drinkt. Ik ben zo moe niet normaal. Ze brengen mij naar een lege kamer waar ik even mag bijkomen.(...)
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Random( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...