4.
Ik hoor de deur dicht vallen.
Met mijn ogen open staat ik in het donker. Het is 2 uur en Tyrone komt nu pas thuis. Ik hoor een kraan open gaan. Na 10 minuten gaat die dicht.Tyrone komt de kamer binnen met alleen een boxer aan. Ik zie zijn silhouet staan. Ik kijk naar zijn buik. ' Hey.' Mijn stem is zacht. ' Hoi ma.' Hij haalt de deken weg en komt naast me liggen.
' Wil je me masseren?' Tyrone weet precies wanneer ik het meen en wanneer ik iets heel anders wil. Vandaag is zo'n dag, behoeften moeten worden voldaan toch.
' Vandaag niet babe, ik ben moe.' Hij gaat op zijn buik liggen en drukt een kus op mijn voorhoofd. ' Morgen na het eten.' Hij legt zijn hoofd op zijn kussen en valt inslaap. Ik voel me afgewezen, maar kan het hem niet kwalijk nemen. Ik ga op mijn helft liggen en val inslaap.
-
De volgende ochtend ligt Tyrone nog naast me. Ik sta op en neem gelijk een douche. Ik doe een lange jurk aan, met een open rug. Het is vrolijk gekleurd en sexy. Ik laat mijn krullen los.Deano en Jaliyah zitten al op de bank. Aangekleed en wel. ' Is papa nog niet thuis?' Deano klinkt verveeld. ' Jawel, hij ligt op bed.' Jaliyah en Deano springen van de bank en rennen naar de kamer. Ik ga in de deur opening staan en kijk hoe ze op het bed springen. Tyrone staat op en gooit onze deken over hun heen.
Hij loopt naar mij toe en drukt een kus op mijn lippen. ' Moet je niet al werken.' Hij knikt, ze gaven me 2 uurtjes extra omdat ik gisteren zo laat naar het hotel kwam.' Hij passeert me en gaat de badkamer in. ' Mama gaan we vandaag wel iets doen?' ' We gaan uiteten vanavond.'
-
Ik ga zitten met mijn bordje beschuit met jam, brood met kaas, croissants, aardbei en appelflap. Het buffet is zo lekker, je wilt maar eten en eten.Er komt naast ons tafeltje een gezin zitten met ouders en jongens. Eentje van 17 en de ander van 13 denk ik. Ze groeten mij in het Nederlands.
Jaliyah komt terug met haar bordje. De jongen van 13 kijkt haar geïnteresseerd aan. Hij kijkt even naar mij en meteen naar zijn bord, als hij ziet dat ik naar hem kijk.
-
Na het eten lopen we naar de spa afdeling. ' Hello can I help you?' Een vrouw achter de balie staat met een bekertje water in haar hand te schrijven. ' Ja, yes.'
' Oh jullie zijn ook Nederlands-.' Ik knik. '- Waar heeft u zin in? We hebben een modderbad, sauna, masseur, eeltknabbelende visjes, nagelsalon en een warm bad buiten.' ' Oh mama kunnen we het modderbad en de eeltknabbelende visjes doen?'
' -Ik ga dit echt niet doen ma, tenzij u wilt dat ik gay word.' Onderbreekt Deano het moment.
' Dit heeft er niks mee te maken sukkel, ze maken je lichaam alleen schoon.'
'- Met nagellak zeker, nou nee dankje Jaliyah.'
' Houden jullie op-.' Ik richt me tot Deano en zeg: ' Er Is een game hall je kan daarnaar toe. Maar wel daar blijven.'Hij loopt weg, de vrouw neem ons mee naar de knabbelende visjes. 'Ik geef jullie ruimte om jullie kleren uit te trekken, er liggen twee badjassen klaar.'
Ze verlaat de kamer. Jaliyah en ik volgen haar instructies op. We wachten tot ze terug komt.Ze brengt ons naar een grote bak, me kleine visjes. ' Jullie kunnen gewoon zitten, de visjes doen het werk.' We gaan met onze voeten in het bak water. De visjes gaan direct aan het werk. ' Dit kietelt.' Jaliyah lacht, ik kijk haar aan en schud mijn hoofd.
-
' Haal ze maar eruit.' We halen onze voeten uit het water en voelen aan ze. Ik moet bekennen mijn voeten zijn super zacht.
' Wauw.' De vrouw lacht. ' Ja dat is schokkend hè.' Jaliyah knikt.
' Nou zullen we het modderbad proberen.' Jaliyah knikt weer.
We volgen haar naar een bad met modder. ' Ik kom over een kwartier terug.We doen ons badjas uit en gaan in het modder zitten.
-
Tevreden lopen Jaliyah en ik naar de game hall. ' Dat was echt leuk hè mama.' ' Nou het w-.' Mijn telefoon trilt.
' Ga Deano maar halen.' Ik breng mijn telefoon naar mijn oor. En hoor een zucht.* Telefoongesprek *
Tyrone: Ma het spijt me echt, maar een collega is ziek. Samen met twee andere moet ik het overnemen. Morgen heb ik wel vrij gekregen, dan gaan We naar de stad en uiteten oké. Sorry schat.
Ik: Ik heb al gereserveerd
Tyrone: Je kan het wel afzeggen, sorry baby.Ik zucht ook.
Ik: Oke, doei
Ik toets het nummer van het restaurant in.
* Telefoongesprek *
Ik: Hello I made a reservation
Zij: Name?
Ik: Henero, can I cancel it?
Zij: No that isn't possible, sorry. You made a reservation for four.Wat voor restaurant is dit man.
Ik: Okay ye I know.
Ik hang boos op. Hoe gaat dit nu opgelost kunnen worden.
' Hey Caylin wat is er?' Cale staat met een kar naast mij.
' Ik heb gereserveerd bij een restaurant maar mijn man kan niet meer. En ik kan het niet afzeggen noch verkleinen.'
' Hoelaat heb je het gemaakt?'
' 7 uur.' Hij kijkt op zijn horloge.
' Het is nu 5 uur, ik kan wel meegaan voor 4de persoon als je dat niet erg vind?'
' Dankje Cale, echt waar.'
' Geen probleem, ik zal mijn vriendin even bellen en vertellen en dan sta ik om half 7 voor je deur.' Hij glimlacht lief en loopt weg.-
' Mama wanneer komt Cale dan?' Jaliyah kijkt naar zichzelf in de spiegel, terwijl ik haar haar los maak. Ik borstel het en zet er cantu in. Ik maak twee knotjes en laat aan de voorkant twee plukjes los. ' Over een paar minuten.' Ik smeer haar gezicht in.
' Zet vaseline op je lip schat.' Ze gaat dichter naar de spiegel toe. ' Hoe kan het dat ik blauwe ogen heb en Deano bruin?'Ik spuit deo onder mijn oksel.
' Neno had in zijn familie ook mensen met blauwe ogen, die genen worden doorgegeven. Tyrone heeft geen familie met blauwe ogen. En bruin is altijd dominant als je geen genen van blauw hebt.' ' Mama van de slimme praatjes.' We schieten allebei in de lach.Er wordt geklopt op de deur.
' Ik doe open ma.' Deano versneld naar de deur. Ik hoor Cale's stem al.We lopen naar de deur en doen hem dicht.
Hij rijdt met zijn auto naar het restaurant. Het is een chic plaats met een rustgevende uitstraling. De kleuren zijn licht paars en wit. Overal zie je de kleuren terug.
' Hello what is your name?'
' Henero.'
' Follow me.'
We krijgen een tafel aangewezen. Bij een muur, via een klein gaatjes komt water dat in een mooie bak met paarse bloemen stroomt.' You can order you food with the menu cart. If you want another cart, you can ask one of the servers.' Het is net als bij Sumo, je mag iedere rond 5 dingen aankruisen.
' Vind je man het oké dat ik mee ga? Wil geen opschudding geven.' Ik schud mijn hoofd. ' Maak je niet druk, mijn man beheerst zich wel.'
*
Sorry jullie moeten nu wennen aan het lang wachten. Ik probeer het zo snel mogelijk echt waar.UndercoverP ❤
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Sonstiges( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...