6.

1.9K 129 19
                                    

6.

De kamer is romantisch ingericht. Op bed liggen allemaal rode en witte roze blaadjes, in de vorm van een hartje. Het dekbed is wit gekleurd. Er ligt een doos chocolade en een fles champagne, ballonnen en meer. Echt mooi en Tyrone staat gewoon bij het bed met een knuffel beertje, er staat sorry op.

Ik zucht diep, 'het spijt mij ook, ik liep wel een beetje hard van stapel. ' Hij schudt zijn hoofd, ' ik had die Ipad niet moeten kopen, sorry. Ik neem het morgen af en gebruik het zelf.' Ik loop naar hem toe en sla mijn armen om hem heen. Mijn t-shirt kruipt omhoog. Zijn koude handen liggen op mijn billen.

We eten en paar van die chocolade, hij zoekt mijn lippen met zijn lippen. Ik zet mijn hand erop en zeg: ' je gaat dit niet altijd doen, als we ruzie hebben, oke.' Hij lacht lief, ' we zullen zien, of ik dat ga doen.' Hij duwt mij achter over en kust mij.

-

Voor je denkt dat we weer seks hebben gehad... nee. Dit is Tyrone en geen Neno die altijd geila was. Wel heeft hij mij gemasseerd. Ik sta op om naar de wc te gaan. Een harde klap komt op mijn bil. ' I like that ass.' Zegt Tyrone dan. Ik rol met mijn ogen en trek mijn t-shirt naar beneden. Ik loop naar de wc en plas. Deano klopt op de deur. ' Mama?' ' Ja schat.'

' Solly van gisteren.' Zijn sorry is altijd solly. Terwijl hij gewoon de R gaan uitspreken. ' Het is al goed babyboy.' Ik ga met mijn hand door zijn kleine, kleine krulletjes. Ik loop weer naar mijn eigen kamer en ga liggen naast Tyrone. Deano komt ook in de kamer dit keer klopt hij.

Hij gaat tussen ons in liggen. Nog even sluit ik mijn ogen.

Na half uurtje wordt ik weer wakker. Ik trek een korte broek aan, van stof natuurlijk.

Ik loop naar beneden en zet ons ontbijt op tafel, cornflakes, brood, melk en noem maar op. Tyrone komt mij helpen en maakt thee voor iedereen, zet borden.

' Hou op!' Klinkt er van boven. Ik kijk Tyrone aan en loop naar boven met grote passen. De herrie komt uit de kamer van Jaliyah.

' Donder op.' Ik blijf staan in de deur opening, ze zijn aan het vechten. Beide haal ik uit elkaar, ' wat zijn jullie aan het doen.'

' Hij...!' 'Zij slaat mij...!' ' Hij komt in mijn kamer!' ' Ze zei op donderen!' Ze praten door elkaar. ' Luister dan, ik versta hier niks van, één persoon tegelijkertijd.'

' Nou,' - begint Jaliyah.- ' Ik was in mijn kamer tv aan het kijken en speelde met mijn poppenhuis.' - Ze heeft een gigantische poppenhuis gekregen van Dairon, voor haar verjaardag. Met allemaal meubels en kleine mensjes. Alles zit erop en der aan. Van een puzzeltje tot een douche. En geloof mij, dit ding was duur, want nettelijk alles zit erin.- ' En toen kwam Deano in mijn kamer met zijn stomme nerf pistool, zond..'

' Het is niet stom.' Hij geeft haar een duw. Zij duwt terug en beide haal ik ze uit elkaar. ' Als hier klappen worden uitgedeeld, ben ik degene die dat doet. Niet jullie, hebben jullie gehoord. Nog een keer een ik geef jullie een vuist op jullie ogen.' Ze knikken boos. ' Ga verder Jaliyah.'

' Hij klopte niet en begon mij te schieten, ik zei " Hou op Deano." Hij lachtte alleen maar en pakte toen een poppetje uit mijn poppenhuis en heeft het door mijn kamer gegooid. En toen heb ik hem geslagen.' Ik zucht diep.

' Kunnen jullie niet een keer normaal doen tegen elkaar. Jullie zijn broer en zus van elkaar. Hou er nou eens een keer mee op.' Ik draai me om en loop maar de trap, ' en we gaan eten.' Ze lopen achter mij aan en gaan aan tafel zitten.

Tyrone knikt zijn hoofd omhoog, als vraag wat deden ze?

' Ze waren weer aan het vechten.' Hij schudt zijn hoofd ook en pakt melk.

-

' Morgen weer naar school.' ' Ja helaas.' Zegt Jaliyah. Tyrone zoekt een film van netflix, wij zijn met z'n vieren die netflix chillers.

Hij zet Grow up, het is een familie film dus ja.

* Telefoongesprek *

Ik: Ja Dairon?

Dairon: Komen jullie bij ons eten vanavond?

Ik: Hoelaat dan?

Dairon: 7.

Ik: Is goed.

' We gaan vanavond eten bij Dairon.' ' Is goed.' Ik kijk op de klok.

16:12

We kunnen beter gaan douche, aangezien we allemaal in pyjama zijn.

' Babe ga je eerst met Deano douche dan?' Hij knikt en staat op. Samen met Deano loopt hij naar boven. Ik volg ze om kleren voor Deano te pakken. Uit zijn kast pak ik een zwarte blouse met een zwarte broek, en zijn zwarte huarache. Voor Jaliyah zet ik een high wase broek met een simpele zwarte t-shirt. Schoenen kan ze zelf kiezen.

Ik neem Deano over droog hem af, trek zijn kleren aan en zet vet in zijn haren.

Jaliyah staat u nu onder de douch. Ik laat haar, haar los.

-

Ringg we bellen aan bij Dairon. Hij woont eindelijk op zichzelf. Samen met zijn vriendin natuurlijk. Hun huis is wit en strak, dat zou je niet zeggen van Dairon. Hij maakt de deur open en staat in zijn zwarte broek laag op zijn bil. En zijn bordeaux t-shirt zijn kleine krullen zijn gekamd. We stappen naar binnen en hangen onze jas op.

De jongens geven elkaar een broederlijke omhelzing en Liyah gooit hij in de lucht, zoals altijd. Binnen ruikt het al lekker. Shedayna dekt de tafel al. Ook al is hun huis wit, het is sfeervol. Het licht in de woonkamer is gedempt, die op de tafel schijnt vol uit. Er ligt voor elke stoel een rode placemat, wijnglazen, bestek en doekjes.

Destiney zit ook op de bank. Ze draagt een witte strakke broek met een oversized witte shirt. En haar huarache, haar krullen zijn in een knot gedaan. Destiney is voor de duidelijkheid en normaal gebouwd meisje, she got the cake. Ze heeft een lichte huid met blauwe ogen, die van haar zijn wel wat lichter. Ze heeft lange krullen tor over haat schouderbladen. En haar lichtroze lippen. Ze is nog steeds knap.

' Jullie kunnen gelijk gaan zitten.'
We schuiven aan tafel, Dairon en Shedayna komen met pannen aan tafel. We scheppen ons eten op en beginnen ervan te eten.

' Papa mag ik straks op mijn Ipad.' Ik kijk Tyrone met havik ogen aan. ' Uh nee, je krijgt je Ipad pas als je er oud genoeg voor bent.'

' Ipad?' Vraagt Dairon.
' Pff ja. Meneer hier had een Ipad gekocht voor hem. We hadden er nog ruzie over.'

' Ruzie.'
' Je hebt me zusje niet pijn gedaan jij he.' Hij draait gevaarlijk met zijn mes naar Tyrone.
' Nee tuurlijk niet.' Zegt hij snel.

Jongens.

*

Wow het spijt me dat ik lang niet meer had opgedate. Maar op de één of andere manier dacht ik dat ik zondag eentje weer had geplaatst.

Niet dus, sorry.

UndercoverP ❤

Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu