Epiloog

1.3K 106 17
                                    

Epiloog
•••●•••

Een jaar later

' Je ziet er zo mooi uit Caylin.' Mams veegt haar opkomende traantje weg. Addison steekt de laatste spelden in mijn haar. Ze pakt mijn sluier en zet het voor mij op. Ik loop naar de spiegel en kijk naar mij zelf. Mijn witte princessen trouwjurk staat mij zo mooi en mijn sluier maakt het af.

Ik kijk de kamer rond, iedereen is druk bezig

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Ik kijk de kamer rond, iedereen is druk bezig. Mijn bruidsmeisjes, Jaliyah, Addison, Destiney en Chandel - het zusje van Tyrone- hebben een grijze jurk aan, het is boven strak en onder valt het op de grond. Hun haren zijn ook mooi opgestreken.

' Ben je er klaar voor Caylin?' Vraagt Addison, ik knik. Ze verlaten de kamer, mijn hart klopt echt als een gek. Mijn zenuwen zijn te heftig. Pa komt aangelopen strak in pak. Ik haak mijn arm in de zijne en loop naar de deur. Hierachter wacht iedereen op mij, alle blikken zullen zo op mijn zijn. Na deze dag is Tyrone mijn man. Pa wrijft met zijn hand over mijn arm. ' Klaar?' Ik adem diep in en uit en knik dan. De deur gaat open en met langzame passen lopen we naar het altaar. Tyrone heeft een zwarte pak aan met een grijze stropdas. Ik durf hem niet in zin ogen aan te kijken, dus ik kijk naar zijn neus.

Na wat voor mij wel een kwartier duurde sta ik op mijn plek. Tyrone staat tegenover mij. Hij pakt mijn handen en geeft mij een glimlach.

De man vertelt een heel verhaal. Maar eindelijk komt hij op het stukje, het moment van de waarheid.

" Caylin Dishanya Shenio neem jij Tyrone Janeiro Henero tot je wettige echtgenoot en beloof je hem trouw te blijven tot de dood je scheidt.' Het is stik in de zaal, ik kijk in de mooi gekleurde bruine ogen van Tyrone. ' Ja.'

' Tyrone Janeiro Henero neem jij Caylin Dishanya Shenio tot je wettige echtgenoot en beloof je haar trouw te blijven tot de dood jullie scheidt.' 'Ja.'

De ringen worden gebracht Door Jaliyah. Mooie goude ringen.
' Met deze ring beloof je elkaar trouw en liefde.' Gaat de pastoor verder. Tyrone pakt de ring op en doet het om mijn vinger. Ik pak met een trillende hand de ring en doe het langzaam om zijn vinger.

' Jij mag je bruid kussen.' Eerst slaag hij mijn sluier achterover dan zet Tyrone zijn rechter hand op mijn onder rug en zijn linkerhand wat boven. Zijn zachte lippen komen op de mijne. Het applaus begint, meteen voel ik mijn tranen branden. Tyrone pakt mijn hand en loopt met mij naar een kamer waar we bijkomen.

Meteen voel ik zijn lippen weer op de mijne. Hij droogt mijn tranen af, ' nu ben je officieel van mij hè.' Ik knik. ' Vanavond gelijk een kind verwekken.' Hij drukt een kus in mijn hals. Mijn gedachte gaan weer naar mijn dochtertje, die hier niet aanwezig kon zijn. Die ik ben verloren. Ik zucht diep en geef Tyrone een stevige knuffel. We blijven zo even staan. Het voelt zo goed, om Tyrone als mijn man te hebben.

' Gaat het?' Ik knik en pak zijn hand. ' Laten we maar naar de zaal gaan.' Ik hoor Door de speakers:
' En hier Is ons getrouwde stel Caylin en Tyrone!' Tyrone geeft mij een bemoedigend kneepje.
' Wacht.' Hij kijkt me vragend aan. Ik druk nog een kus op zijn lippen en loop dan de zaal binnen. Al onze familie en vrienden zijn er.

Het is tijd voor onze dans. We gaan in het begin slowen, zijn handen zijn om mijn middel en zo bewegen We langzaam op het liedje. Vervolgens komt lean and dab waarbij de zaal mee danst en als afsluiting running man. Na onze eerste dans staat de dansvloer vol.
' Waar zullen we beginnen als We klaar zijn met onze dag?' Fluistert hij ondeugend in mijn oor. Ik geef hem een duwtje en pak zijn hand om naar het buffet te gaan.

We gaan aan de hoofd tafel zitten, met onze kinderen ouders en broers/zussen. Er worden toosten uitgebracht. Tyrone staat ook op en kijkt mij aan.

' Ik wist nog toen ik je zag met Jaliyah in de Kfc. Je krullende haren vielen mij op. Toen je me aan keek met je blauwe ogen wist ik het meteen. Ik moest jou nummer krijgen, zo snel mogelijk probeerde ik de lift in te komen. En dat Was het moment, de reden da ik hier ook sta nu. Maar ik moet je nog wel zeggen: shit man! Ik stootte mijn teen wel te hard, omdat ik snel de lift in moest. Maar ik hield me sterk.' Hij slaat op zin borst. Iedereen lacht.

' Maar goed, ik zeg jullie alvast mensen over 9 maanden hebben we een nieuw kindje in ons gezin. Dus begin die cadeautje maar alvast te kopen.' Iedereen lacht weer.

' Ik hou van je Caylin, dat ga ik voor de rest van mijn leven blijven doen.' Hij gaat zitten en geeft me weer een kus.

-
Ik heb nog een gekke trek. Ik pak kip, salades en vervolgens ga ik naar mijn ijsmachine. Ik pak een hoorn en neem aardbeien ijs. Dan ga ik naar het fruit buffet en neem aardbei met chocolade, mango, ananas, meloen.

Om te eindigen neem ik een cupcake samen met Jaliyah. We gaan dansen en maken foto's, bij het "foto hoekje". We hebben speciaal een fotograaf gehuurd. Tyrone komt er ook bij staan en zo hebben we een mini foto shoot. Met alle bruidsmeisjes en -jonkers.

We gaan weer naar de dansvloer die vol staat met iedereen.

-
' Taart.' Roept iemand. We lopen naar ons witte taart met rode bloemen.

We snijden een stukje aan en brengen de vork naar elkaars mond

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We snijden een stukje aan en brengen de vork naar elkaars mond. Wie zien overal flitsen en delen taart uit. Ik zelf neem nog en klein stukje, maar ik ben totaal niet gek op taart.

-
' Hier zijn we dan.'Tyrone heeft me opgetild zoals een bruidegom zijn bruid optilt. Gebracht door de limosine. Hij legt mij op het bed en geeft mij een zacht kusje.

 Hij legt mij op het bed en geeft mij een zacht kusje

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

" Laten we zeggen, dat het leven nu pas is begonnen."

*
Of te wel beëindigd, voor deel 2. Deel 3 vind je na dit hoofdstuk.

UndercoverP ❤

Pss: Je kan me vragen stellen I you want.

Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu