14.
Wat voor af ging:
Ik hoor een auto de straat in race, maar let er niet op.
' W-wat doe je hier, le-levend?'
Ik hoor een auto deur dicht slaan en kijk ernaar. Tyrone loopt met grote stappen naar de deur toe. Voor ik kan knipperen begint Tyrone hem aan te vallen. Neno valt op de grond en vecht terug. Maar Tyrone is sterker. ' Tyrone.' Ik schrik op uit mijn verstijving, ' Tyrone stop.' Ik probeer hem Was te pakken. Maar Tyrone geeft me een harde vuist op mijn arm.
Meteen laat ik los, dat deed echt pijn. Tyrone gooit Neno op de grond en uit zijn woeden met zijn vuisten, op het gezicht van Neno. Neno draait om, nu ligt Tyrone onder. Maar Tyrone laat zich niet kennen......
Op het feestje aangekomen, zit de sfeer er al lekker in. Muziek dreunt onze oren in.
' Geen woord over Neno, tegen Dairon oké Jaliyah?' Ze knikt. We nemen plaats en praten met gasten die naast ons zitten. Jeremaih rent naar mij toe, met zijn beentjes die alle kanten op vliegen. Zijn krullen bewegen mee. Hij houdt mijn been vast en lacht met zijn paar tandjes.
Tyrone staat op en haalt drinken voor ons, vervolgens maakt hij een praatje met Dairon.
Ik krijg een App binnen en bekijk van wie het komt.
Jason. Een zucht verlaat mijn mond, maar toch open ik het bericht.* Whatsapp *
Gesprek met: JasonHij: Ik heb gehoord dat Neno je heeft opgezocht.
Ik: Jepp
Hij: Het spijt me echt van alles Caylin, als ik de tijd kon terug draaien Had ik het anders aangepakt.
Ik: Het is nu eenmaal niet anders, maar alsnog bedanktIk vergrendel het en ga met tante Lita praten.
-
Na het feestje gaan we naar huis. De kinderen gaan meteen naar bed, ik ga nog met Tyrone in de keuken praten.Hij kijkt me aan en gaat met zijn vinger onder mijn kin.
' Ik ben geblessed, weet je dat?'
Ik kijk hem een beetje verlegen aan.
' Ik heb de mooiste vrouw, die een man zich ook maar kan wensen.'
Hij gaat met zijn hand naar mijn gezicht, en slaat mijn haar achter mijn oor.
' Het spijt me zo erg voor de opmerkingen die ik heb gemaakt-.' Hij stopt met praten en kijkt achter mij.Jaliyah staat achter ons.
' Hey princessje van me, kom is.' Ze loopt naar hem toe. Hij trekt haar naar zich toe en knuffelt haar. ' Maak je niet druk, soms hebben mama en ik ruzie. Maar ik zal mama nooit pijn doen, oké princessje?' Ze knikt en graaft haar gezicht in zijn t-shirt.Hij brengt haar naar boven. Ik blijf zitten en luister naar de vaatwasser die draait. Ik neem een slok van mijn water en kijk vooruit.
Ik voel een paar minuten daarna, een warme adem in mijn nek. ' Kom je mee naar boven?' Ik knik en doe het licht uit, zoals altijd loopt hij achter mij de trap op.
Hij sluit onze kamerdeur en zet het lampje naast het bed aan.
Tyrone vertelt een grappig verhaaltje over zijn werk terwijl We ons uitkleden.
Ik kijk hem hoofdschuddend aan. ' Die vrouw Is echt niet goed bij der hoofd.'
We gaan liggen en kijken tv, Tyrone ligt op zijn buik te slapen. Ik doe het licht ook maar uit en zoek me draai. Ik ga op me rug liggen, en denk aan het vechtpartij.
Wat kwam Neno doen nu? Hier, vandaag en waarom?
Ik schrik van de vingers van Tyrone die over mijn buik naar mijn borsten gaan. Hij gaat op zijn zij liggen. ' Waar denk je aan?' ' Vechtpartij.' Zeg ik zacht.
Hij komt een beetje omhoog,
' Maak je niet druk, het gebeurt niet nog een keer. Hij blijft echt wel weg.' Ik knik, ' Ja ik hoop het.' Ik glimlach en pak zijn hand die ik van mijn borsten over mijn buik laat gaan, zo tussen mijn benen.
Hij lacht, ' dat wil je dus.' Hij trekt me op zich.-
Ik schrik wakker van een gebonk op de deur beneden. Ik kom omhoog en kijk naar de tijd. 03:21.
Het zal wel niks zijn..
Ik wil weer gaan liggen, maar hoor het nu harder. Mijn hart begint harder te kloppen.
' Babe.' Ik schud hem zachtjes wakker. ' Babe.' Zeg ik nog een keer, nadat ik het geluid weer hoor. Hij reageert niet. ' Tyrone.'
Hij draait zich om, ' Hmm.' Zegt hij nog half slapend. ' Ik ben bang, ik hoor iets beneden.' Hij komt langzaam omhoog en spitst zijn oren. Het gebonk Is nog harder. Hij staat op en trekt een boxer aan, want hij sliep naakt. Ik pak mijn badjas en volg hem naar beneden.Ik pak zijn hand als We bij de deur zijn. Hij kijkt door het gaatje. ' Politie?' Hij kijkt me niet begrijpend aan.
Hij haalt alles van het slot en opent de deur. Er staan 2 agenten.
' Tyrone Henero?' Tyrone knikt.
De politie haalt zijn handboeien erbij. ' U bent gearresteerd wegens mishandeling.Mijn ogen worden groter, ' Mis-mishandeling?' Piep ik benauwd. ' Handen omhoog en op uw knieën.' Tyrone draait zich om en gaat op zijn knieën. Hij kijkt me aan, zijn uitstraling Is gebroken. Ik schud mijn hoofd. ' Nee, nee! Hij heeft niks gedaan!' Boeien worden om zijn handen gezet. Ik laat me op hem vallen. De politie probeert me van hem af te halen. ' Laat me verdomme met rust!' Ik hou Tyrone stevig vast. Ik hoor zijn zware ademhaling. ' Laat me niet alleen baby.' Ik begin hard te huilen. ' Zo is het genoeg dame.' De politie trekt me hard van hem af.
' Kunt u wat kleding voor hem pakken.' Ik schud mijn hoofd, terwijl tranen mijn wangen over rollen. ' Mevrouw?' Ik loop met knikkende knieën naar de kamer en pak kleding. Ik geef het aan de agent.
' Let goed op me kindjes oké babe! Ik ben zo weer vrij, maak je niet druk.' Roept hij nog snel voor zijn hoofd de auto in wordt geduwd.
Ik kijk met betraande ogen naar de politie auto die weg rijdt.
Ik ga zitten op straat en verberg mijn gezicht. De situatie van mijn leven maakt mij oud. Ik ben te oud voor dit soort shit.
Ik ga binnen zitten en sluit de deur, met mijn handen op mijn hoofd leun ik tegen de muur.
-
Ik word wakker van Jaliyah.
' Mama waarom slaapt u op de grond?' Ik kijk om mij heen, mijn rug doet pijn. Dan herinner ik me alles weer en begin te huilen. ' Wat is er mama?' Ze knielt naast me neer. ' Waar Is papa?' Vraagt ze nu zachter. ' Hadden- hadden jullie ruzie?' Ik schud huilend mijn hoofd.' Hij is opgepakt.' Ze kijkt me met grote ogen aan. ' Waarom?' Haar ogen beginnen nu ook waterig te worden.
Ik vertel haar van gisteravond, alleen het moment dat ik wakker schrok, de rest is niet voor haar oren geschikt.Ik sta even later op om te gaan douche, ' ga jullie jezelf wassen. We gaan naar het bureau.'
-
We lopen het bureau binnen.
' Mijn man Is gisteren gearresteerd, ik wil nu weten welke gevangenis hij zit.'De vrouw achter de balie kijkt geïrriteerd. ' En zijn naam Is?'
' Tyrone. Tyrone Henero.' Ze legt haar pen neer en tikt zijn naam in. ' Hij heeft een rechtzaak over een uur.' Ze verteld waar we dat kunnen vinden.Ik laat de kinderen bij Addison en rij met een vaart naar die zaak.
Ik zie Tyrone al zitten met zijn advocaat. Hij draait zich om en laat zijn ogen op mij rusten. Ik glimlach flauw, ben ik te laat?
De rechter gaat verder.
' Je gaat 3 jaar vast zitten.'Ik kijk met betraande ogen, naar Tyrone.
*
Olaa, fijne vakantie mensjes.UndercoverP ❤
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Random( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...