7.
' Caylin ik kan er niks aan doen, dat Is de reden dat ik jullie nooit mee neem. En dan krijg ik ook te horen " We missen je dit." " We willen mee dat." Ik doe het niet expres Caylin. Maar dat je dan met een andere man gaat hangen vind ik minder.'
' Waarom neem je mij dat kwalijk! Ik wil er ook iets leuks van maken en toevallig had Cale daar ook zin in. Ik snap niet sinds wanneer jij zo jaloers bent geworden?'
' Sinds ik besef dat vreemdgangers altijd vreemd blijven gaan.' Hij kraakt zijn nek. ' Morgen gaan we naar huis dus pak je spullen in.' Zonder nog iets te zeggen verlaat hij de kamer.
Ik pak al onze spullen in en ga nadat ik klaar ben op bed liggen en val inslaap.
-
' Mama.' Jaliyah maakt me wakker. Ze draagt een geel jurkje met haar witte Nike air max. Tyrone heeft haar haar gedaan want het zit in een strakke knot. ' Mama je moet douche, we zijn al klaar.' Ik sta op en neem een sprintje naar de douche.Ik doe mijn haar in een knot en trek een high waist broek aan met een top. Tyrone loop heen en weer om de koffers in te laden. ' Hebben jullie al gegeten?' Deano schudt zijn hoofd. ' Papa zei: doen we op het vliegveld wel.' Ik kijk de kamer rond om te controleren of we alles hebben. Ik zie Cale beneden staan en groet hem.
' Fijne reis terug Caylin.' Ik geef hem een knuffel en stap de auto in. Ik verwijt Tyrone's blik. Zwijgend rijden we naar het vliegveld.-
We werken onze Subway broodjes naar binnen.En lopen daarna naar de gate.
Binnen een halfuur zitten we in het vliegtuig. Tyrone is naast Deano gaan zitten, dus ik zit naast Jaliyah. Ze legt haar hoofd tegen mij aan, wanneer het vliegtuig stijgt valt ze in slaap.Ik kijk tv op het tv scherm en ga daarna ook slapen.
-
Als we in Nederland landen is het al donker. Dairon komt ons ophalen en brengt ons naar huis.Thuis is het koud, snel draai ik de verwarming hoog. We zetten alle koffers weg en bestellen Chinees. Tyrone zet de tv aan en kijkt op netflix naar een goede film.
We gaan op de bank zitten met onze Chinees en kijken Big momma like father like son.
-
Ik geef Jaliyah een knuffel en druk een kus op haar voorhoofd. ' Love you.'
' Love you to.' Ik ga naar de kamer en trek mijn kleren uit.Plots gaat de huistelefoon. Ik pak het op. ' Hallo?'
' Het spijt me.'
Ik kijk raar naar de telefoon.
' Voor?'
' Oh sorry.. Mag ik Tyrone. Ik moet mijn excuses aanbieden.'
' Wie ben jij?'
' Collega.'Ik loop naar beneden en geef de telefoon aan Tyrone. ' Ja hallo?' Hij verdwijnt naar de keuken.
Ik pak de huistelefoon van de woonkamer en druk het knopje ingedrukt zodat ik kan afluisteren.* Telefoongesprek *
Tyrone: Wat is er
Collega: Sorry Tyrone, ik weet niet wat er gebeurde. Ik ging in het moment en het spijt me.
Tyrone: Welk moment? Je weet dat ik een vrouw heb, kom niet met die onzin.
Collega: Er is toch niks gebeurd ik heb het alleen op je broek gezet.
Tyrone: Nou dat vind ik een hele gebeuren. En kun je me niet meer bellen op de huistelefoon, als je me nodig hebt bel maar op mijn zakentelefoon.
Collega: Sorry Tyrone echt waar, je weet dat ik zelf ook een vriend heb.
Tyrone: Begin hem maar te vertellen dat je me hebt aangeraakt.Ik zet de telefoon zachtjes terug in de houder. Ik heb wel genoeg gehoord. Ik loop zachtjes naar boven en begin geluidloos te huilen.
Ik doe warme sokken aan en kam mijn haar. Tyrone komt binnen en trekt een Nike trainingsbroek aan.
' Wie was dat?' Ik probeer kalm te klinken. ' Collega.'
' Wat wilde ze?'
' Wat is er met jou? Waarom heb je gehuild?' Ik bind mijn haar in een knot. ' Reageer op mijn vraag of moet ik je helpen.' Hij komt dichterbij.
' Waar heeft ze je aangeraakt?' Ik neem diep adem. ' Caylin heb je afgeluisterd?'
' Ja.' Sis ik boos.
' Luister het is n-.'
' Hou op! Zeg me waar ze je Godv-.' Ik stop met praten en kalmeer mezelf. ' Waar heeft ze je aangeraakt?' Hij staat zwijgend voor me en pakt mijn hand.' Laat me los.' Ik trek mijn hand uit zijn hand. ' Hebben jullie ook meer dingen gedaan.'
' Caylin ik heb niks gedaan.'
' Je hebt niks verteld! Je loopt wel mij heel de kaulo vakantie af te snauwen, omdat ik om ga met Cale! Terwijl ik geen flikker met die jongen heb gedaan! Bij mij Is dat wel de waarheid! En dan hoor ik na onze vakantie dit! Je Was boos voor niks! Want ik ben fucking trouw aan jou! Je hebt heel deze vakantie verpest, omdat je denkt dat ik met iedereen het bed in duik. Alsof ik heel mijn kaulo leven vreemdga met iedereen. En daarnaast heb je me erger dan ooit gekwetst!' Ik schreeuw hem boos, waarschijnlijk zijn de kinderen wakker geworden.' Doe rustig, het was een fout van mij.' Hij pakt mijn hand weer beet. ' Ga weg met je doe rustig! En blijf van me af!' Ik trek mijn hand weer terug en geef hem een duw die wordt gevolgt door klappen en vuisten. Hij pakt mijn beide armen beet en trekt me tegen zich aan. ' Je hebt gelijk, ik zocht er teveel achter. ' Hij praat zacht. ' Maar ze raakte alleen mijn dick aan.' Ik trek mij terug uit zijn greep en geef hem een klap in zijn gezicht.
' Laat me alsjeblieft met rust.' Ik pak mijn kussen en verlaat de kamer. Ik ga in onze logeerkamer liggen en huil mezelf in slaap.
-
De volgende ochtend sta ik op. Ik neem een douche en trek een Puma trui aan met mijn witte broek.
Ik doe mijn haar in een hoge bun. Ik ruik spek en loop naar beneden. Mijn gezin zit aan tafel. Ik geef Jaliyah en Deano een kus op hun wang. ' Goede morgen.'
Ik kijk Tyrone aan en negeer hem. Voor mezelf zet ik brood in de rooster en neem plaats aan tafel.
-
Jaliyah gaat douche en Deano volgt haar naar boven om te game.' Caylin.' Tyrone komt naast me staan. ' Nee Tyrone, bespaar me je uitleg.'
Ik stop de spullen in de vaatwasser.
' Weet je wat ik erg vind.-' Ga ik zelf verder. '- Dat jij al die tijd boos op mij bent geweest, om een rede die bij jou Is gebeurd. Ik kan niet geloven dat je mij niet op mijn woord hebt gelooft. Want waarom zou ik iets met Cale doen?' Ik kijk hem uitdagend aan. ' Wat was de reden dat je me ineens niet wilde geloven.*
Hoi hoi,Happy Halloween 💀👿😂. Ik weet niet of je dat moet zeggen tho.
Ik ga even aan dat andere boek schrijven🙀.
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
De Todo( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...