6.

695 61 11
                                    

6.

' Wat lief van hem.' Ik hoor de sarcasme in zijn stem. ' Maar Tyrone wat is eigenlijk jou probleem?' Ik zet de tv wat zachter. ' Ik vind het gewoon niet kunnen dat je niks heb gezegd.' Ik kijk hem vragend aan. ' Wat niet gezegd Tyrone? Dat ik met Cale ging?'
' Ja.' Ik zucht boos. ' Jij vertelde gisteren ook niet wat er aan de hand was toch? En ik snap je boosheid niet, je doet alsof ik een affaire met hem heb. Terwijl ik gewoon met hem om ga. Nooit doe je zo, is dit alleen maar omdat die Cale toevallig een knappe jongen is?' ' Je geeft zelf aan dat je hem knap vind. Maar het is al duidelijk.' Ik blijf hem aankijken en pak dan de afstandsbediening om de televisie uit te drukken.

Ik keer mijn rug naar Tyrone toe. ' Vergeet niet dat je al een keer bent vreemd gegaan.' Ik blijf verstijfd liggen. ' Sorry?' Vraag ik hem, terwijl ik me met een ruk omdraai. ' Je hebt me goed verstaan Caylin. Je weet ook dat ik gelijk heb.'
' Ik ben n-.'
' Jawel met mij, toen je nog met Neno had. Weet je nog de vader van je dochter.' Ik voel een steek in mijn hart.
' Je weet dat hij mij niet goed behandelde.' Zeg ik gekwetst.
' Of je had behoefte aan iemand anders. Zoals nu bij Cale.' Mijn ogen vullen zich met tranen. Nog nooit heeft Tyrone me zo gekwetst met zijn woorden.

Ik draai me om en geef mijn tranen de vrije loop. In stilte verwerk ik mijn verdriet en val in slaap.

-
De volgende ochtend is Tyrone al wakker. Ik hoop dat hij weer in een goede bui is.

Ik hoor op de tv de irritante stemmen van mensen op nickelodeon. Zo nep ingesproken, laat het gewoon Engels zodat je hun eigen stem hoort.

' Goedemorgen mama.' Zegt Deano. Ik groet ze terug.
' Waar is papa?' Ze halen hun schouders op.
' We gaan vandaag toch naar het strand?' Ik knik, dat heeft hij immers gezegd.

Allebei zijn ze gedoucht, merk ik op. ' Kom even je haar doen.' Jaliyah staat op. Ik zet het voor haar in een hoog knotje. ' Doe oorbellen in.' ' Parels of Swarovski?'
' Doe maar parels.' Ik hoor de deur open gaan en kijk om. Tyrone komt binnen.

Hij loopt rechtstreeks naar de kamer en komt terug met een baddoek. Nadat hij de deur heeft gesloten zegt Deano: ' Nou
die is chagrijnig.'

-
Als ik de kraan dicht hoor vallen stap ik de badkamer binnen en doe de deur opslot.
' Wat is jou probleem? Kun je niet normaal doen voor de kinderen?' Tyrone staat naakt voor me en droogt zich af.
' Hoezo ben ik de persoon met het probleem?' Hij trekt zijn boxer aan en pakt zijn tandenborstel. ' Je hebt me gisteravond echt gekwetst Tyrone.' Ga ik zacht je verder.
' Hoezo gekwetst het is toch zo.'
' Ik was allang klaar met Neno, maar hij liet me niet gaan.'

' Oke Caylin maar dat veranderd de zaak niet met Cale. Heb je zijn nummer ook toevallig?' Hij borstelt zijn haar en smeert er vet en gel in. Hij pakt zijn witte blouse en trekt die aan. Zijn spieren zijn aantrekkelijk. ' Doe even niet zo kinderachtig. Ik heb zijn nummer niet.'
' Oh kon toch.' Hij trekt een zwarte zaken broek aan.
' Wat ga je doen?'
' Ik ga werken.' Ik kijk hem vies aan. ' Je hebt de kinderen belooft dat We naar het strand zouden gaan.' Ga ik luider verder. ' Nee ik heb niks belooft, ik heb een uitspraak gedaan.' Ik kijk hem in zijn ogen aan. ' Wat ga je tegen de kinderen zeggen, ohwe als je liegt.' Ik betrap mezelf erop dat ik bijna ga huilen.

Hij spuit wat parfum en passeert me. Ik volg hem naar de woonkamer. ' Kids ik moet werken, we gaan wel een andere keer naar het strand.'
' Hoezo, gisteren zei je nog dat het kon.'
' Plannen zijn geweizigd Deano.' Hij pakt zijn tas van de grond en geeft mij geen blik. De deur valt zachtjes dicht.
Ik versnel naar de badkamer en begin zachtjes te huilen onder de douche.

Ik droog me af en trek een kort jurkje aan, met spaghetti bandjes. Mijn curves zijn duidelijk in deze jurk. Ik doe mijn haar in een staart.

Bonk bonk
' Schone handdoeken.' Ik hoor de stem van Cale. Jaliyah maakt de deur open. ' Hai jongens.' We groeten hem terug.
' Caylin ik heb zin om naar het strand te gaan na het werk, gaan jullie mee?' Ik kijk de kinderen aan. ' Ja is goed, leuk.'

-
Na het werk van Cale staan We beneden te wachten op hem voor zijn auto.
Hij komt aangelopen met een classy bril op.

Hij stapt in en rijdt naar het strand. Het is al druk, kinderen zwemmen in zee. Ouders liggen op het strand.

We stappen uit en bemachtigen een plekje. Jaliyah en Deano trekken hun kleren uit en rennen meteen het water in.
' Mijn vriendin was geschokeerd ze wist niet dat je zo mooi was.' Hij lacht.

' Had je gisteren ruzie met je vriend?' Gaat hij wat serieuzer verder. Ik knik. ' En ik snap niet eens waar om het ging.' ' Mij.' Zegt Cale. ' Jongens worden snel jaloers.' Ik knik. ' Maar Tyrone niet, dat is niks voor hem.' Ik zucht. Cale wrijft over mijn rug. ' Het komt wel goed.'

Ik trek mijn jurk uit en ren het water in met Cale op mijn hielen.

We pakken de kinderen en spelen spelletjes met de bal.
Daarna gaan we op het strand verder met de bal en graven we elkaar in.

Het begint al donker te worden, kleden ons aan halen een frietje ergens. Cale betaald voor zichzelf en Deano. Wat erg lief is. Daarna rijdt hij terug naar het hotel.

' Ik zie jullie morgen weer.' Hij geeft de kinderen een box. En mij een knuffel. ' Hou je taai
hè. ' Ik knik. ' Dank je wel Cale.' Hij zet zijn bril goed. ' Geen probleem, fijne avond.' Ik stap uit en zie Tyrone voor het hotel. Hij geeft me een blik, die ik nooit eerder heb gezien.

' Mama is hij boos.' Jaliyah geeft mij een hand. Als er iemand ruzie haat is dat Jaliyah en dat neem ik haar niet kwalijk. ' Ik denk het wel babygirl.' We lopen naar binnen. ' Ga maar lekker douchen, daarna kan je nog naar het buffet gaan of zwemmen of spelen.' Ze gaat de badkamer in, na haar gaat Deano.

Ik vlecht Jaliyah's haar twee.
' Waar gaan jullie?'
' Gamehall.' Antwoord Deano.
Samen lopen ze naar buiten, Jaliyah draait zich nog om en kijkt naar Tyrone. Daarna sluit ze zachtje de deur.

' Dus jij dacht Tyrone kan niet, we vragen Cale wel weer.'
' Nee hij stelde het zelf voor.'
' Wat attend.'
' Tyrone hou op, wat is je kaulo probleem! Ik ga niet fucking vreemd met hem! Hij is tenminste iemand die tijd voor ons heeft!' Schreeuw ik naar hem.
' Hij was er die afgelopen dagen, toen jij, mijn man ons liet zitten! Wat denk je wel niet dat onze kinderen hiervan denken!' Ik blijf stil. ' Hè, heb je enig benul hoe het is als jij telkens je kaulo afspraken niet na aankomt en ik hun gezichten moet zien als ik vertel dat jij geen tijd hebt!'

Tyrone kijkt me met een strakke blik aan.

*

Ik heb nog niks voor dat andere boek geschreven ik heb gewoon geen zin. Haha. Echt erg.

UndercoverP ❤

Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu