25.

1.4K 139 34
                                    

25.

Ik hoor geklop op de deur en leg het mesje snel terug op zijn plaats. ' Cay..' Hij klopt nog een keer. ' Cay ik heb een pyjama voor je. Ik wikkel mijn handdoek om mijn middel en spoel snel het bloed van mij arm. Ik zet mijn linkerarm op mijn rug en open de deur een beetje. Zonder te kijken overhandigt hij mij de schone pyjama. Hij sluit de deur weer achter zich. Ik doe mijn pyjama aan en kijk naar mijn arm. Ik heb twee snijwonden gemaakt. Mijn pyjama bedekt ze niet. Ik ga op de wc bril zitten en kijk naar mijzelf in de spiegel. Ik ben nog nooit zo lelijk geweest.

Ik haal de deur van slot en luister of er iemand op de gang is. Ik loop op mijn tenen naar de gastenkamer. Ik ga in het grijze bed liggen en kijk naar de televisie die ik aanzet.

Weer klopt er iemand op de deur. ' Cay, mag ik naar binnen?' Ik zet mijn linkerarm op mijn schoot onder de deken. ' Ja kom maar binnen.' Mijn stem is schor aan het worden. Hij komt binnen met een dienblad, met daarop een bucket kfc, friet en Krushen Oreo. Ook ligt er een zak gele M&M's, een bak vanilleijs, aardbeien en een flesje water. Ik glimlach bij het zien van dat. Vroeger als ik verdrietig was kocht hij dat allemaal voor mij en gingen we het samen op eten. Maar dat is zo lang geleden. ' Je hebt het nog onthouden.' Hij knikt en gaat naast mij zitten op het bed. ' Ik onthoudt alles zusje lief.'

Hij zet de dienblad op mijn schoot. Mijn ogen beginnen zich alweer te vullen. ' Waarom laat hij mij niet gewoon met rust?' Dairon kijkt mij machteloos aan. ' Ik weet het niet.' Zegt hij zacht. Volgens mij schaamt hij zich, omdat hij voor de eerste keer iets niet weet. Ik slik hoorbaar en haal mijn arm onder mijn deken vandaan om te eten. ' Wil je ook?' Hij schudt zijn hoofd. ' Ik heb beneden zelf ook. Deano ligt al in zijn bedje.' Hij geeft mij een kus op mijn voorhoofd en gaat naar de deur. Hij draait zich nog een keer om. ' Misschien moet je met die moeder van Neno pr-' Zijn oog blijft hangen bij mijn arm. ' Wat is dat?' Ik kijk geschrokken naar mijn arm. Helemaal vergeten dat hij het kan zien. ' Ik, uhm, ik heb geen idee, ik zie het nu ook pas.' Ik zet mijn arm onder de deken en kijk hem lang aan. ' Caylin waarom doe je dat?' Hij verheft zijn stem. ' Ik, ik, ik weet het niet.' Ik sla mijn ogen neer en kijk naar zijn zwarte sokken. Hij komt naast mij zitten. ' Waarom deed je dat?' Vraagt hij nog een keer. ' Weet ik niet.' Hij pakt het dienblad op en zet het op het grijze nachtkastje. Hij trekt mijn arm ruw vanonder de deken. ' Caylin ik vraag het nog een keer. Wat - is - dit?' ' Zie je toch, ik heb mezelf gesneden.' Ik trek mijn arm uit zijn greep en zet het weer onder de deken. ' w-.' Hij sluit zijn mond weer en staat op. Hij kijkt me nog een keer aan voor hij weg gaat. Ik kan de teleurstelling op zijn gezicht af lezen. Een paar tranen rollen over mijn wang als hij de deur heeft gesloten.

Ik pak mijn dienblad weer en eet ervan. Maar voor de eerste keer doet het me niks. Misschien omdat Dairon er niet is, om met mij te praten. Ik neem nog een klein handje M&M's en ga dan slapen.

-

Ik schrik wakker van onweer. Het is zo hard en verlicht als de flits komt. Ik ben nog steeds bang voor onweer. Als Tyrone er is slaat hij altijd zijn arm om mij heen en ik ga dan tegen hem aan liggen. Maar hier is geen Tyrone. En Dairon.. Hij heeft een vriendin en is boos op mij. Ik ga recht op zitten, met de deken goed om mij heen. Ik snap niet dat mensen hier door heen kunnen slapen.

De deur klink van mijn deur gaat naar beneden. Dairon staat in zijn joggingbroek met witte t-shirt in de deuropening. ' Moet ik bij je liggen? Het onweert.' Ik knik. ' En je vriendin dan?' ' Ze snapt het en vindt het niet erg.' Hij gaat onder de dekens liggen en kijkt naar het plafond. Hij begint ineens te lachen.

' Wist je nog toen het een keer onweerde en jij onder de dekens lag. Toen kwam ik ook bij je liggen en liet ik twee zachte puffen in je gezicht. Je was zo laag onder de dekens, met je gezicht naar mijn bil.' Hij begint kei hard te lachen. ' Ja, Pff,  was echt niet leuk hoor. Een geur van dode dieren burnde in mijn oogballen en mijn neusharen stierven af.' Hij lacht nog steeds. Ik glimlach ook. Het is best grappig ja. Ik ga ook op mijn rug liggen. We halen nog wat herinneringen op.
' Cay.. waarom heb jij jezelf nou gesneden?'
' Gewoon.' Ik draai mijn rug naar hem om. Ik schaam me gewoon diep.

' Beloof me dan een ding.' Ik draai weer terug. ' Je doet dat nooit meer.' Ik knik. ' Goed zo.' Ik hoor de donder nog rommelen op de achtergrond maar sluit mijn ogen dan.

-
Ik herken deze straat nog uit duizenden. De straat van Neno's moeder. Ik parkeer mijn auto in de straat

~ Flashback ~

Hij belt aan en zijn moeder doet open.

Het is een knappe vrouw, ze heeft smalle taille en brede heupen. Ze is net zo licht als Neno, ze heeft donker bruin haar dat los is en tot over haar schouder is.

' Hallo Caylin, ik heet Christel. kom binnen.' Ze laat me binnen.

Ik moet eerst een trap op. Het is klein huis, met een bank voor 3 personen. En recht er tegen over een grote tv. Aan mijn rechter hand is een keuken. Het is een open keuken maar het is geen eiland.

Ik ga zitten op de bank en groet Jason. Hij lijkt op Neno alleen jonger en een ander kapsel.

Neno pakt mijn hand en zet me aan tafel, hij gaat naast me zitten, Jason komt tegen over mij. En Christel tegen over Neno.

Christel zet het eten op tafel, ze heeft lasagne gemaakt. Ik schep op en begin te eten.

' Zo Caylin wat doe je in het dagelijks leven?'

' Ik zit gewoon op school 5 havo en thuis ga ik gewoon rusten en eten, oppassen op mijn zusje of iets dergelijks.'

Ik neem een hap van mijn eten en vertel wat ik later waarschijnlijk wil worden 'Dokter.'

' Even een vraagje tussendoor, ben je nog maagd?'

Neno schopt zijn moeder onder de tafel en kijkt haar dodelijk aan. ' Ja ik mag het toch vragen.'
' Ja ik ben nog maagd.'

~ Einde flashback ~

Dat was echt een onbeschofte vraag. Ik ga naar de voordeur en bel aan. Nu nog maar hopen dat ze thuis zijn. Ik sla mijn haar naar achter en wacht zenuwachtig tot de deur wordt open gedaan.

Het wordt open gedaan, ik kijk in de ogen van

Neno...

*
Boven 90 stemmen is up 👆.

Love y'all ❤
UndercoverP.

Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu