3.

788 77 11
                                    

3.

Ik doe het gordijn een beetje dicht en kijk om mij heen.

' Mama.' Deano komt naar mij toe. ' Ik heb honger.'
' Ja ik ook.' Jaliyah gaat recht op zitten en kijkt mij aan.
' Nou laten we naar het buffet gaan beneden dan.'

Ik pak het pasje en stop het in mijn tas. We lopen naar beneden waar een grote buffet klaar staat. De zaal Is redelijk vol.

Ik pak een bord en neem een salade, kip en puree. Ik zoek een tafel en neem plaats.

-
We gaan weer terug naar onze hotelkamer. ' Deano ga even douche, dan kan je slapen. Daarna jij Liyah.'

Ik ga op het banktoestel zitten en kijk naar de tv.

' Welterusten ma.' Deano drukt een kus op mijn wang. Half uur later volgt ook Jaliyah.

-
Ik sta ook op en laat het bad vol lopen. Ik pak mijn telefoon en zet muziek op.

Ik pak een boek en ga in bad liggen. Het warme water raakt mijn lichaam aan. Ontspanning voel ik tot in mijn tenen.
Mijn muziek wordt onderbroken, ik neem snel op.

* Telefoongesprek *

Tyrone: Hey baby
Ik: Hai
Tyrone: Alles goed daar?
Ik: Hmhm
Tyrone: Ik ben rond drie uur thuis oké? Je hoeft niet op me te wachten.

Ik zet een pruillip op, niet dat hij het kan zien.

Ik: Oke
Tyrone: Ik hou van je
Ik: Ik ook van jou

Ik hang op en drukt mijn muziek weer op play.

-
Ik ga het bad uit met mijn gerimpelde lichaam. Ik droog me rustig af en doe mijn ondergoed aan. Mijn haar vlecht ik in twee.

Ik loop naar onze hemelbed en ga liggen in het grote bed. Ik kijk een beetje tv maar val inslaap.

Ik schrik wakker van voetstappen. Ik kijk op de klok.
03:16. Tyrone komt in de kamer en trekt rustig zijn shirt uit. Ik hou mijn ogen gesloten. Ik hoor hem uit zijn broek stappen en naar de badkamer lopen.

Hij staat onder de douche.
Na 10 minuten komt hij terug en gaat naast mij liggen. Ik voel hem mij tegen zich aan drukken en een kus in mijn nek. Ik draai me om en kijk hen aan in het donker. Mijn ogen zijn al gewend aan het donker,dus ik zie hem makkelijk. ' Goed gewerkt?' Hij knikt. En drukt een kus op mijn lippen. ' Sorry ma dat het laat werd, zullen we morgen shoppen als goed makertje?' Ik knik en ga  met mijn hoofd op zijn chest liggen. Zijn hand rust op mijn linker bil.

-
Tyrone haalt me voorzichtig van zich af en trekt zijn boxer een beetje naar beneden.

Ik open mijn ogen wat wijder en kijk hem aan. ' Ik moet meteen weg baby, maar als ik straks terug ben gaan we ja.' Ik knik en draai me om in het bed. Hij drukt een kus op mijn wang en verlaat de kamer.

Ik draai me weer om en ga verder slapen.

-

' Mama.' Deano staat in een joggingsbroek voor mijn bed. Hij lijkt echt op zijn vader. Ik mompel iets als teken dat ik hem hoor. ' Is papa niet thuis gekomen vanacht?' ' Ja wel schat,  hij Is weer werken. Maar vanavond gaat hij als goedmakertje met ons de stad in.'
' Oke en mama kun je tegen Jaliyah zeggen dat ze moet opschieten, ze staat al een drie kwartier onder de douche.'

' Ja ik zal haar zo zeggen.'

' Ik snap niet waarom meiden altijd zo lang moeten douche.' Gaat hij zacht verder als hij weg loopt.

Ik sla mijn deken van me af en trek een badjas aan die ze hier voor iedereen klaar hebben gelegd. Deano staat voor de badkamer en bonkt op de deur.
' Schiet op Jaliyah! Je bent niet de enige!'
- ' Wacht gewoon!' Deano loopt boos weg. ' Babygirl je broer wilt ook douche.'
- ' Broertje en ik ben al klaar.' Ze haalt de deur van de slot. Deano komt aan met zijn handdoek en geeft haar een duw. ' Doe normaal kleuter, ga je opfrissen want je stinkt.'

Ik zucht, mijn kinderen zijn soms zo vervelend.

Ik pak de kaart en bestel eten.
- Hier is een buffet en dinsdags roomservices.-
' Mama waar is pa?' Jaliyah draagt een zwarte booty short en een witte calvin klein shirt.
' Werken vanavond gaan we naar de stad met hem.'

Ik hoor geklop op de deur
Bonk bonk
' Room services.' Ik open de deur. De knappe piccolo staat voor de deur met het karretje.
Ik glimlach naar hem.
' Doe je ook al room services?' Hij knikt. ' Eigenlijk doe ik van alles, zo krijg je meer betaald.' Hij geeft me een knipoog en lacht. Hij steekt zijn hand uit.
' Cale.' Ik schud zijn hand.
' Aangenaam, dit is mijn dochter Jaliyah en mijn zoon Deano is aan het douche.'

Hij geeft Jaliyah een hand.
' Wat ben jij een mooi meisje, dat viel me bij jullie aankomst ook al op. En je hebt de prachtigste ogen die ik ooit heb gezien.' Ze glimlacht verlegen. ' Die kleur blauw heb je van je moeder die ook mooie ogen heeft.' Hij glimlacht. ' Nou Bon Appetite.'

Ik doe Liyah's halve ingevlochten corn rows in een staart. We gaan op de bank zitten en pakken het bestelde eten erbij.

' Mama?' Ik kijk haar vragend aan. ' Ik las dat er een zwembad, spa, fitnessruimte en een speelparadijs is klopt dat?'
' Ik denk het wel, laten we zo even kijken.'

Deano komt de douche uit en ik ga erin. De benauwdheid drukt op mijn longen. Ik zet de koude douche open en stap er snel in. Mijn haar doe ik in een strakke knot.

Ik pak uit mijn koffer een jurk, met een hartvormige hals en onder is het luchtig. Ik spuit deo, bodyspray en parfum bij elkaar.

Ik kijk op mijn horloge naar de tijd, maar het is nog vroeg. 14:23. Ik gooi mijn telefoon weer op het bed, maar op dat moment gat het af.

Er verschijnt een foto van Tyrone en de Kids. Ik pak het op en breng het naar mijn oor.

* Telefoongesprek *

Ik: Hoi babe
Tyrone: Hey ma
Ik: Wat is er? Waarom bel je?
Tyrone: Baby vandaag kunnen we niet naar de stad, moet overwerken
Ik: Oh

Een teleurstelling volgt.

Tyrone: Ik weet het schat, maar morgen kunnen we wel uit eten of zo.
Ik: Oke
Tyrone: Reserveer maar voor 7 uur. Sorry baby, sorry.
Ik: Is al goed, ga werken
Tyrone: Hou van je ma
Ik: Weet ik

Hij lacht, op de achtergrond hoor ik zijn vrouwelijke collega.

Hij: Doei ma.

Hij hangt op, ik bel naar een restaurant nadat ik hen gekeken op Internet. Ik reserveer voor 4 en hang weer op.

-
' Mama hoelaat komt pa?'
' Hij moet overwerken schat.'  Hij maakt een teleurstellend geluid. ' Kunnen we dan nu gaan eten? Ik heb trek en het is laat.'

*
Ik ben een beetje confused, want ik twijfel nog steeds of ik dit een eigen boek moet geven..

Maar jaa blijf stemmen, drama is omw.

UndercoverP ❤. 

Allemaal hetzelfde 2Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu