11.
Na het avond eten kijk ik met Tyrone een film op de bank. Ik lig half op hem, mijn hoofd rust op zijn borstkas. Binnen no time val ik in slaap.
-
Twee weken zijn verstreken. Vandaag is het weer vrijdag, Tyrone zou me ophalen om mee uit eten te nemen.Ik heb een jurk aan en mijn krullen hangen los. Mijn telefoon gaat over.
* Telefoongesprek *
Tyrone: Ik sta voor de deur ma.
Ik: Isgoed babe ik kom eraan.Ik groet Noah en stap de auto in. Voordat Tyrone wegrijdt geeft hij me een kus.
Noah komt aanrennen. Zijn witte blouse is wat gekreukeld Door zijn jasje. Zijn nette zwarte broek ziet er nog netjes uit. Hij Is van de week naar de kapper geweest want zijn haarlijn is "onfleek." Hij rinkelt met wen bosje sleutel. Snel stap ik uit.
' Je zou je sleutel maar vergeten.' Hij lacht en geeft het aan me. ' Zo bedankt, ik zou echt huilen als ik het kwijt was.'
We lachen beide. ' Ik zie je morgen.' Hij draait zich om en loopt het gebouw binnen. Ik neem weer plaats aan de passagiers kant. ' Met hem werk ik dus op kantoor.'' Met hem.' Tyrone kucht geforceerd, nadat hij dat heeft gezegd.
' Waar gaan we eten?'
' Sumo, ik heb de kinderen weer naar Dairon gebracht.' We praten weer over ditjes en datjes.Ik zie dat mijn telefoon licht wodt en kijk op mijn beeldscherm. Ik zie Jason zijn naam verschijnen en zet de telefoon langzaam terug op mijn schoot. Als Tyrone weet dat ik weer met hem praat is het, hallo ruzie.
Hij parkeert en voordat We uitstappen geef ik hem nog een kus. ' Ik houd van je Ty.' Hij gaat met zijn vinger onder mijn kin.
We lopen het restaurant binnen en krijgen een gereserveerde tafel. Ik begin met eten, eten en nog eens eten.' Ik ga even naar de wc.' Tyrone staat op en beent naar de toilet. Precies op dat moment gaat mijn telefoon, ik zie Jason weer staan. Snel ga ik naar App en zeg tegen hem:
* Whatsapp *
Ik: Je kan me nu niet bellen, dat komt heel slecht uit op het moment.
Ik verstuur het en leg mijn telefoon in mijn tas.
-
We lopen naar de auto. Tyrone zijn hand ligt op mijn heup en mijn hakken tikken op de stoeptegels.Vanaf hier naar Dairon is maar 15 minuten lopen ongeveer. Maar We pakken gelijk de auto, om de kinderen op te halen.
Ik trek mijn deur dicht en wacht tot Tyrone zit.
' Waarom doe je dit allemaal?' Tyrone kijkt vragend met zijn hoofd. ' Wat?'
' Dit, eten en net als de vorige keer alleen met zijn tweeën zijn.'
' Af en toe moet ik mijn vrouw toch verwennen voor iemand anders het doet.' Ik schud eerst mijn hoofd lachend maar besef dan wat hij zei. ' Wat bedoel je met, voor iemand anders het doet?' Tyrone legt zijn telefoon in het bakje en haalt de auto van de handrem. ' Zoals die
"Noah" waarmee je werkt. Ik dacht dat je zei dat hij lelijk Was?' Ik graaf mijn handen in mijn schoot. ' Omdat ik je niet jaloers wilde maken.' Zeg ik.
Tyrone zijn mood is geswitched.' Jaloers.' Hij geeft een kort lachje vanuit zijn neus. Het is sarcastisch bedoelt. De auto staat nog steeds geparkeerd.
' Ik ben niet jaloers Caylin, maar jij begrijpt toch wel dat ik het fijner vind als je eerlijk bent.'
Ik trek mijn linker wenkbrauw op. ' De vorige keer in Brazilië Was ik ook eerlijk. En wat Had dat op geleverd?' Ik kijk hem vragend aan terwijl hij in zijn telefoon scrollt. ' Het leverde erge ruzie op Tyrone. Ik ben jou jaloerse gedrag gewoon spuugzat nu oké! Wat the fuck denk je dat ik met al die mannen ga doen. Het bed in duiken? Waar zie je me voor aan man. Verdomme.' Ik klik mijn gordel los en stap de auto uit. Ik gooi de deur met een klap dicht.Ik loop naar de overkant en doe mijn haar in een knot. Ik zie de auto van Tyrone voorbij racen. Ik schud mijn hoofd, ik vraag me echt af wat zijn probleem is. Met mijn inmiddels zere enkels loop ik verder.
Ik zie Tyrone hard naar mij toe rennen en blijf staan om mij om te draaien. Hij komt naast me lopen. ' Donder op Tyrone, ik heb hier geen zin in! Je gedraagt je als een motherfucker. Heel de tijd krijgen wij ruzie, denk je soms dat ik dit leuk vind?' ' We krijgen ruzie om jou Caylin, je doet anders!' ' Om mij? Ik doe niks! Begrijp je dat niet, ik. Doe. Niks!' Ik schreeuw de buurt bij elkaar.
Met groter passen loop ik vooruit. ' Kijk ik weet hoe mannen zijn, ze-.' ' Hou je bullshit voor je.' Onderbreek ik hem.' Mijn telefoon gaat weer af, gelukkig afleiding.
Ik zie weer Jason staan. Ik neem mijn woorden terug.
' Wie is dat?' Ik negeer hem en loop door. Hij pakt mijn arm beet. ' Het was zeker Noah, hè.' Ik ruk mezelf los uit zijn greep.
' Nee Tyrone, en blijf van me af. Voor dit huwelijk Was je veel leuker Tyrone. Nu doe je alsof ik je schoothond ben. En ik wil dat je ophoudt met dit nu.'' Een schoothond? Zei je dat nou echt?' Hij begint te lachen.
' Je weet heel goed dat ik jou behandel als mijn koningin Caylin.'
Hij gaat aan die andere kant lopen van mij en graait in me tas. Hij pakt me telefoon uit mijn tas en kijkt op mijn telefoon.' Jason?' Hij denkt na en zijn gezicht vertrekt dan. ' Ga je nog met hem om!' Zijn ogen spuiten vuur. Ik doe wel stoer hier, maar vergeet niet dat Tyrone een Brownskin man is. Misschien geeft hij me een stoot van links. ' Nee.' We komen dichter bij het huis van Dairon.
' Je beseft wel dat zijn kaulo broer er voor heeft gezorgd dat ik mijn dochter nooit heb kunnen vasthouden hè Caylin!' Ik loop stil verder en sta dan stil. ' Kunnen we even geen ruzie maken, ik heb geen zin in een rot sfeer in huis en een verdrietige Jaliyah. Ze houdt niet van ruzie Tyrone.'
' Ja dus, ik heb geen zin om altijd rekening te houden met Jaliyah. Want wanneer ik jou vraag om iets niet te doen, doe je dat ook niet. Als ik iets tegen jou te zeggen hebben Caylin en het wordt ruzie, dan moet Jaliyah niet als een klein meisje lopen doen heel de tijd. Want sla ik jou? Schop ik jullie? Verkracht ik jou? Zorg IK ervoor dat jij je kind verliest? Nee! Want ik behandel jullie allemaal goed, zowel jou als die twee kinderen. Maar als ik jou iets vraag Caylin wordt daar niet naar geluisterd. Het is maar een ding wat ik je vraag.' Met tranen in mijn ogen kijk ik Tyrone aan.
Ik zie de voordeur van Dairon al.
' Het spijt me oké.' Zeg ik zacht.
Tyrone schudt zijn hoofd.
' Je zegt dat ik niet jaloers moet zijn, en je moet vertrouwen. Maar weet je wat grappig Is aan deze hele situatie?'Hij stopt even met praten.
' Mensen steken messen in je ruggen, en meestal zijn het soortige vrienden. Maar het Is mijn vrouw die messen in mijn rug steekt, in plaats van de wonden verzorgen die ik over hou aan de messen van ander. Maar Jij doet het werk waardoor ik wonden krijg.'
*
Ze hebben laatste tijd veel ruzie.. Niet best, misschien gaan ze scheiden. Je zal het nooit weten..Deze week heb ik toetsweek ( Alleen morgen en dinsdag) nog dus volgende week zet ik een deel.
Beloofd.
UndercoverP ❤
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Acak( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...