18.
Ik ga recht op zitten met een hevige hoofdpijn. En alweer voel ik mij beroerd en misselijk. Warm speeksel komt in mijn mond. Ik zet mijn benen over de rand van het bed. En doe mijn hoofd omhoog, waardoor ik kijk naar het plafond. Ik voel twee handen in mijn nek die mij zachtjes masseren. ' Gaat het ma.' Zijn adem strijkt in mijn hals. Zijn lippen raken mijn huid voorzichtig. Ik zet mijn hand op mijn hoofd en schud langzaam -nee-. ' Ik voel me niet zo.' Zijn handen gaan strelend over mijn armen. Kippenvel krijg ik er van. ' Misschien heel misschien, ben je wel zwanger.' Zegt hij zacht, maar toch ó zó smooth. Ik draai me een kwart slag om. ' Dat kan niet, dat weet je.' Ik geef hem een zacht duwtje naar achter.
Hij drukt me heel zacht tegen het bed en begint mij langzaam kusjes te geven in mijn hals. Uiteindelijk ook op mijn lippen, waar ik ongeduldig op heb gewacht. Het veranderd in een heftige zoen partij.
-
Ik loop naar de douch en begin mijzelf langzaam te wassen. Ik vlecht mijn haar in twee. Droog me af, doe een witte broek aan met een een bordeaux t-shirt. Die alleen aan de achterkant over mijn bil komt. Ik doe mijn bordeaux Dr Martens aan en smeer dezelfde kleur lippenstift op. Ik doe rondom mijn hoofd een witte bandana, met de knoop aan de voorkant. Ik doe witte knopjes aan en kijk mezelf goed keurend in de spiegel aan.
' Ik haal Deano op van school.' Hij drukt een kus in mijn hals en knijpt in mijn bil. Ik doe mijn zwarte bomberjack aan en sla mijn twee vlechten naar achteren.
' Tot straks bae.' Roep ik vanuit de gang en verlaat dan het huis.
-
Ik loop door stad, helemaal naar Happy Italië. Ik pak een tafel voor twee en wacht rustig op Nishka.
Ze arriveert na een kwartiertje en sluit aan, aan tafel. Ze draagt een zwart jurkje tot haar knie. Haar krullende wave zit in een nette knot. Ze draagt diamanten oorbellen, nep. En ze heeft rode lippenstift op. ' Hey.' Ik glimlach naar haar, 'Goedemiddag. ' Ik pak het menu kaart en bekijk het af.
' Voor wat ga jij?' Vraag ik om de stilte te breken. ' Lastige keus.' Ze kijkt er bedenkelijk naar. ' Ik ga voor de Nutella pizza.' Ik moet die sowieso een keer geprobeerd hebben.
We bestellen onze eten, ik pizza en zij een salade. Ze neemt er een hapje van en veegt dan met haar servet haar mondhoeken af.
' Je denkt zeker: Waarom moeten we praten...' Ze stopt even. ' Ja nou ja eigenlijk wel. Ik ken je niet echt alleen dat van Aruba enzo.' Ze knikt. ' Snap ik, maar er is iets dat je moet weten.' Ze kijkt me diep in mijn ogen aan. ' Ik weet niet zo goed hoe ik het moet verwoorden..' ' Doe maar rustig hoor.' Stel ik haar gerust.
' Heeft Neno jou ooit over zijn exen verteld? ' Uhm nee, niet dat ik weet.' Zeg ik fronsend. ' Nou ja, ik ben er wel eentje van.'
~ Flashback ~
Mag ik u wat vragen, in welk land ben ik?' De man kijkt me raar aan.
' Mi not ta komprondé bo.' Zegt hij. Ik wil weg lopen, maar ik voel een hand op mijn schouder. Als ik om draai zie ik dat het die vrouw is van het vliegtuig, met haar kindje.
' We zijn in Aruba, wat wil je drinken? Ik bestel het wel voor je.'
' Twee shakes alsjeblieft.'Ze besteld het en praat Papiaments. ' Alsjeblieft.'
Ik geef eentje aan Liyah. En drink zelf van mijn eigen shake.
De vrouw gaat met ons aan een tafel. ' Hoe heet je?'
' Caylin en dit is Jaliyah, jullie?'
' Nishka en mijn kleine man Lyro. Mag ik je telefoon nummer? 'Ik zeg het op en zie dan Neno langs lopen. ' Sorry ik moet echt gaan, dankjewel voor je hulp. We appen.' Ze glimlacht en kijkt Neno aan.
~ Einde flashback ~
' Maar..' Ik kijk bedenkelijk voor mij uit.
~ Flashback ~
Na een kwartier weer zijn we eindelijk gearriveerd. Ik til Liyah op en loop naar de incheckbalie. Ik geef mijn paspoort en die van Liyah. We worden gecontroleerd door duane. Uiteindelijk zitten we op de bankjes, tot dat we op onze plaatsen kunnen zitten, in het vliegtuig.
' Hey, jij ook hier.' Ik kijk achter me en zie Nishka en Lyro.
' Oh hey.' Ze staan op en gaan naast ons zitten.
Neno komt aanlopen en lijkt te slikken. ' Hey ik ben Neno.'
' Oke.'
' Alles goed Caylin?'
Ik knik langzaam. We praten en tijdje tot dat we mogen gaan zitten.~ Einde flashback ~
' Maar wat is er tussen jullie gebeurd?'
' Ik was Zuiderpark met mijn vriendinnen en daar zag ik Neno staan. Mooi en lief.-'
' Zuiderpark, daar had ik hem ook ontmoet. Wat - een - hufter. ' Zeg ik boos. ' Ga verder.'
' Hij vroeg mij om mijn nummer en eerst dacht ik nee. Dat zei ik ook tegen hem. Maar vervolgens zag ik hem later op de dag weer. Hij begon een gesprek, gewoon een normale. En daarna vroeg hij mijn nummer opnieuw, ik dacht fuck it, ik geef het gewoon. Hij vroeg mij gelijk om iets leuks te doen de volgende dag.'
Ze neemt snel een hap van haar salade.' We gingen naar Nesselande, we spraken over van alles en nog wat, vervolgens namen we een ijsje. Hij vroeg mag ik een likje en zo gingen we een beetje spelen met elkaar.'
' Nou die sukkel was niet erg origineel als je het mij vraagt.' Zeg ik nadat ze even slikt, om verder te gaan.
' De volgende dagen gingen we meeten, hij maakte kennis met mijn ouders. Hij vroeg me om in de vakantie een weekje te komen. Die dag wilde hij gelijk seks-' Ze begint soortig te blozen. Ookal is ze donker, ze heeft die trekjes. ' We hadden het wel die dag. Nou en toen werd ik zwanger, geen condoom gebruikt.' Ik kijk haar geschrokken aan.' Dus je wilt zeggen dat Lyro Neno's kind is?' Ik praat zo hard, mensen om mij heen kijken raar naar mij. Ze zucht hard en lang, ' Ja, Jaliyah en Lyro zijn broer en zus van elkaar.'
Onbedoeld rollen de tranen over mijn wangen. Hoe kan een jongen dit zo lang geheim houden. Waarom heeft hij mij niks verteld.
' Maar dat was nog niet alles.' Zegt ze met glazen ogen. Ik kijk haar met betraande ogen aan. ' Hoebedoel je?'
*
Nou, nou drama, drama en nog eens drama. Als een mannen zulke dingen geheim houden he... zucht.Boven 60 stemmen, is up.
Love y'all ❤
UndercoverP
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Random( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...