3.' Deano wat is er?' Ik zet mijn deken goed om mij heen en kleed mij snel aan.
Het wordt tijd voor een slot op onze kamerdeur.
' Mama en papa deden jullie weer vieze dingen.' Hij slaat zijn armen over elkaar. Ik weet niet wat hij denkt, maar hij is drie. Voor wie zet hij zijn armen zo? Pfff
' Deano hoevaak heb ik je gezegd om te kloppen.' Tyrone staat op van bed en tilt hem op. ' Je moet kloppen, het is niet netjes om zomaar binnen te komen, zonder andere toestemming te vragen.'
' Maar papa jullie doen ook vieze dingen, zonder mij om toestemming te vragen.' Ik trek mijn wenkbrauwen op, hij wordt met de dag brutaler ofzo.
Tyrone werpt een blik naar mij, van zijn gezicht kan ik lezen. Wat moet ik zeggen?
Liyah komt nu ook in de kamer. ' Zie je papa zij klopt ook niet.'
' Omdat de deur open staat.' Zegt ze gelijk erachter aan. Altijd strijd tussen hun.Ze komt naast mij liggen onder de deken. Gelukkig heb ik mij aan gekleed. Ik zet de tv aan en kijkt met Liyah nickelodeon. Tyrone is met Deano naar beneden gegaan.
-
Ik loop samen met Liyah naar beneden. Het ruikt zoals gewoonlijk weer heerlijk. Ik kom onze ruime keuken binnen. Alles is modern met een grote soortige eiland in het midden. De keuken heeft zwarte tegels, die glimmen. We hebben een ingebouwde oven.
In het midden staat een lange tafel die wit gekleurd is. Er omheen staan stoelen. Er is een wasbak ernaast. Echt een prachtige keuken.
Nou ja dat was het dan... alles is wit, van het meel. Op de vloer ligt al het meel verspreid. Met melk en eierschaal.
Ik kijk er met grote ogen naar en dan heb ik niet over mijn zoon. Zijn haar, kleren alles.
op een bord ligt al en een stapel pannenkoeken. ' Wat een troep.' Zeg ik uiteindelijk. Ze hadden ons niet gehoord door die herrie, die de mixer veroorzaakt.
Tyrone zet het uit en giet een beetje van het beslag in de pan.
' Sorry ma.' Liyah gaat op haar stoel zitten en kijkt naar de tv die aanstaat in de keuken. Ik pak een doekje vanuit de gootsteen en schoonmaak middelen.
Ik spuit er wat van op de grond en ga er overheen.
' We zouden het wel schoonmaken hoor.' Ik spoel het doekje om. ' Dat weet ik.'
Ze bakken de laatste pannenkoeken en gaan dan zitten aan tafel. Ik schuif aan en begin te eten. Hoe lekker pannenkoeken ook zijn meer die drie kan ik niet op. Tyrone, Jaliyah en Deano eten nog.
Na twee pannenkoek zit ook Liyah vol. ' Jij bent een ba-by, want je eet maar 5 pannenkoeken.' Deano steekt zijn tong uit. ' Nou en kleuter.' Zegt ze met een diepe zucht. Ik rol met mijn ogen. 'Doen jullie normaal tegen elkaar.'
-
Ik zet de spullen in de vaatwasser. Deano is zijn handen aan het wassen en Liyah is ergens in de woonkamer.
' Mama, u bent toch niet oud.' Deano kijkt mij met een glimlach aan. ' Nee Deano hoezo?'
' Nou..' Liyah gilt hard, wat is er aan de hand?
Deano rent snel naar de woonkamer. Liyah rent rond met Tyrone op haar hielen, ze stoeien zoals altijd weer. ' Laat mijn zus met rust, papa!' Hij rent zo snel als hij kan naar Tyrone en springt op zijn rug.
' Altijd een beestenboel in dit huis.' Beter had ik dat niet gezegd, Tyrone loopt snel naar mij toe en tilt mij op, legt mij over zijn schouder. Deano op zijn schouder ernaast en liyah op zijn rug.
Mannen zijn net kapstokken, ze zien er soortig breekbaar uit, maar dragen velen jassen.
Tyrone loopt snel naar boven en legt ons alle drie neer op ons bed.
Voor de duidelijkheid ons bed is echt groot.Tyrone hangt boven mij en kijkt mij smooth aan. Ik zet mijn handen om zijn nek en draai hem om, nu hang ik boven hem. Deano en liyah komen op mijn rug zitten, zo zak ik neer op Tyrone.
' Je wilt graag mijn lichaam voelen jij he.' Ik kijk hem met open mond aan, deze jongen he.
We worden ruw verstoord door de deurbel. Ik sta snel op en loop naar de deur. Met mijn beesten op de hielen.
' Hallo wilt u geld doneren voor stichting Clini Clowns.' Tyrone pakt uit ons kastje in de gang een briefje van 10 en stopt het in de collecte. Ze kijkt hem met een vriendelijke lach aan. ' Hartelijk dank.'
Ik sluit de deur, Tyrone legt mij gelijk op de grond. En trekt mij aan mijn arme de woonkamer in. Ik lig plat op mijn rug.
' Papa kan jij vaker opdrukken dan mij?' Liyah gaat al in de houding. ' Let maar op princess.' Deano gaat ook op zijn handen. Alle drie gaan ze naar boven en beneden.
' Ik kan zelfs dit.' Zegt Tyrone na zijn 5de. Hij gaat boven mij en telkens als hij beneden is geeft hij mij een kus. Uitslover.
' Zullen we naar de stad gaan?' Zeg ik dan maar. Gelijk staan ze op.
' Laten we gaan douche dan.'
' Deano ga jij maar als eerst douche met papa.' Ik kleed hem uit in de badkamer, Tyrone staat al onder de douch.Ik geef hem over en loop de badkamer uit. Ik loop naar Liyah's kamer en pak voor haar kleren.
Ik pak een lichtblauwe broek, met een zwarte sweater en haar zwarte Adidas.Ik loop weer naar de badkamer, ' klaar?'
' We hebben nog een spetterend einde mama.' Hij beweegt weer met zijn bil omhoog, waardoor zijn piemel weer heen en weer beweegt. ' Deano wat heb ik daarover gezegd.'' Maar mama, papa leert mij hoe ik het beter moet doen.'
' Kijk ik laat het nog een keer zien Ano.' Hij doet dit ook, bij hem lijkt het tien keer erger te gaan. ' Tyrone doe normaal. Ik heb die jongen gezegd dat hij dat niet mag doen.' Ik zucht diep. Hij stopt en pakt zijn handdoek. Ik wikkel een handdoek om Deano. ' Grapje ma, niet stressen.' Hij drukt een kus in mijn halsDeze twee jongens zijn hoofdpijn af en toe.
*
Nu weet je van wie hij het dus heeft, sukkels zijn het he. Hahah
Stemmen en lezen.
Love y'all ❤
UndercoverP
Btw: Ik ga hun leeftijd een jaartje verhogen, sorry als dat verwarring brengt. Maar is beter.
Jaliyah wordt dan acht.
Deano wordt vier.
JE LEEST
Allemaal hetzelfde 2
Random( Dit is deel 2 en sinds kort een deel 3, dat vind je na de epiloog van deel 2) Deel 2 Caylin woont bij haar vriend Tyrone, met haar dochter en zoon. Ze heeft haar leven weer op gepakt na het tragische gedoe met haar ex Neno. Maar haar leven zal op...