3

459 82 13
                                    

Calum pov

Nawet nie wiedziałem, że czerwony może tak dobrze wyglądać na paznokciach. Kolejny raz sięgam dłonią do głowy i nadal ani śladu po moich włosach. Ba! Nawet nie zwróciłem wcześniej uwagi na moje ubrania. Widząc siebie w ogromnym sypialnianym lustrze nawet się sobie spodobałem. Gdyby nie to chore zajście z pewnością już dawno podbijał bym do takiej laski...jak ja.

Smukłe nogi odziane w szare bawełniane spodenki luźno zawieszone na zaokrąglonych biodrach idealnie pasują do luźnej białej koszuleczki z lekkim dekoltem. Jeżeli wszystkie dziewczyny tak śpią, tym bardziej nie rozumiem czemu nie chcą nam się pokazywać się w piżamach. Siedzę na blacie w kuchni i rozglądam się po pomieszczeniu. Macham nogami i czekam aż się obudzę.

Ten dziwny sen trwa i trwa, a co najgorsze wcale nie zanosi sie na to aby miał się skończyć. Co ciekawe jest niesamowicie realny na przykład świetnie odczuwam ból. Moja ręką jest cała w czerwonych śladach po szczypaniu. Odczuwam też silne pragnienie, a jak na złość w lodówce jest tylko nieatrakcyjne mleko sojowe. Pewnie gdy tylko się obudzę okaże się, że mam kaca stulecia. Znudzony zeskakuję z blatu z nie małą gracją i postanawiam poszukać jakieś rozrywki.

Gdy jak na zawołanie dzwoni telefon.

____________

  Jeżeli nie masz konta na wattpadzie skomentuj proszę na tt używając hashtagu #unpredictableff :)  



Unpredictable CH ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz