Calum pov
Powoli otwieram oczy, jednak od razu tego żałuje. Koszmarny ból głowy i oślepiające światło sprawia, że od razu je zamykam. Wszystkie dźwięki wydają mi się o milion decybeli głośniejsze, a każde słowo wypowiedziane w moim kierunku uderza we mnie powodując większy ból głowy. Niechętnie otwieram oczy i z wielkim zawodem stwierdzam, że przy moim łóżku siedzą najgłośniejsi ludzie jacy chodzą po tej ziemi.
Ashton gdy tylko zobaczył, że się ruszyłem wyskoczył jak oparzony z pomieszczenia, a Michael zerwał sie z krzesła. Rozglądam się nieznacznie po pokoju, z przykrością stwierdzam, że moja głowa na ruch reaguje równie źle co na dźwięki.
-Gdzie jestem? - pytam czerwonowłosego chłopaka siedzącego najbliżej mnie
-W szpitalu, stary bałem się, że już nigdy nie spojrzę w te twoje skośne oczy - krzywię się i od razu żałuje, że zadałem mu jakiekolwiek pytanie. Jego głos uderza we mnie i sprawia, że wolałbym żyć w nie wiedzy niż zmagać się z tak silnym bólem, który został spotęgowany przez głos Michaela.
Mrużę oczy i masując skroń daje znak przyjacielowi, że pęka mi głowa i potrzebuje czegokolwiek co mogłoby mi pomóc w jego z łagodzeniu. Całe szczęście nie muszę mu dwa razy powtarzać, w mgnieniu oka znika za białą powłoką drzwi, a ja zostaje sam z Lukiem. W tej chwili doceniam miłość jaką darzy jedzenie. Jest tak zajęty swoim batonikiem, że nawet nie zwraca na mnie uwagi. Czy w ogóle wie, że się obudziłem?
Postanawiam tego nie sprawdzać, gdy tylko zwrócę jego uwagę na siebie zostanę zasypany masą pytań. Tego w tym momencie bym nie zniósł.
Poprawiam się i rozglądam po pomieszczeniu. Szybko zauważam, że na łóżku obok śpi dziewczyna.Blond włosy opadają na poduszkę, jej dłoń podłączona jest do kroplówki. Patrzę na nią jeszcze chwile i próbuję przypomnieć skąd kojarzę te piękną twarzyczkę. Wszystkie znaki na ziemi i niebie wskazują na to, że gdzieś już widziałem tę dziewczynę.
___________
Jeżeli nie masz konta na wattpadzie skomentuj proszę na tt używając hashtagu #unpredictableff :)
Odrobinkę odeszłam od pierwszej koncepcji, ale spokojnie reszta ff będzie się łączyć z dziwną sytuacją na początku :D