Liv pov
W jednej chwili sala zostaje przedzielona zielonym parawanem, wokół łóżek pojawia się tabun lekarzy i studentów. W ciągu kolejnych minut zostaje postawiona jednoznaczna diagnoza. Szok pourazowy i wstrząs mózgu brzmi strasznie, a w rzeczywistości jest tylko chwilowym skutkiem zderzenia się z czymś twardym.
Po mojej głowie wciąż kręci się wiele myśli, nie wiem jak się tu znalazłam, z czym się zderzyłam i co robiłam wczoraj. Wiem tylko,że jeszcze niedawno byłam w ciele chłopaka obok.
Wszystko to wydaje się być absurdalne, ale niestety coraz bardziej prawdopodobne. Panikuję gdy tylko myślę o tym co się dzieje, aż w końcu czuje ukłucie.
-Ten środek sprawi, że się uspokoi. Wszystko jest wynikiem szoku po uderzeniu. Pamięć w obu przypadkach będzie wracać stopniowo –mówi pielęgniarka i wszyscy po kolei opuszczają pomieszczenie. Zostaje jedynie Alice i chłopak i jego goście Nim zasypiam widzę tylko ze brunet patrzy na mnie i jest niemniej zdezorientowany co ja.
Calum pov
-Stary,powinieneś częściej zderzać się z takimi fajnymi laskami –mówi Ashton gdy tylko, dopiero co poznana Alice opuszcza pomieszczenie. Wspólnie z nią ustaliliśmy, że nasza paczka jak i Olivia spędzaliśmy czas w jednym klubie. Dziewczyna była sama. Najprawdopodobniej wpadła na mnie gdzieś po drodze i nie mogła się ode mnie oderwać co na mój widok jest oczywiście naturalną reakcją.
Nie wiemy niestety dlaczego i w jaki sposób doszło do wypadku. Patrzę niecierpliwie na zegarek i odliczam minuty do momentu pojawienia się pielęgniarki, która pozbędzie się stąd chłopaków. Niczego nie pragnę bardziej niż snu.
_____________________
:)