Hoofdstuk 5

5.3K 157 5
                                    

Ik voelde een hand op mijn schouder. "Is het niet prachtig? Dit is jou nieuwe kamer Jade."

Ze liep weer mijn kamer uit. Ik liep naar het raam en ging op het vensterbank zitten.

Dit word mijn plekje, dacht ik in mezelf. Ik keek uit het raam en zag de ingang van een groot park.

Ik zag kinderen spelen in de zon, verliefde stelletjes wandelden hand in hand en bejaarden mensen liepen het parkje in.

Er kwam een grote vrachtwagen in onze straat aangereden. Hij stoptte voor ons huis en er stapte een man uit. Mijn vader liep naar hem toe.

"Ooohhh daar zijn onze meubels!" Riep mijn moeder bijna zingend terwijl ze de trap af liep.

Ik liep naar Emily's kamer.

"Em, kom je meehelpen? Onze spullen zijn er!" Ik kreeg geen antwoord.

"Emily? Waar ben je?" Riep ik nu wat harder. Ik hoorde gegiechel boven mij vandaan. Ik keek omhoog en zag Emily zitten op een soort verdiepingje in haar kamer. Je kon er met een ladder opkomen. Ik klom de ladder op en ging naast haar zitten.

"Als je hier nou grote kussens legt en al je speelgoed zooi, kun je hier je eigen speelplekje van maken.."

Ze keek blij naar me. Een goed idee vond ze dat zo te zien.

"JADE, EMILY! KOM EVEN HELPEN SJOUWEN, ONZE SPULLEN ZIJN ER!" Schreeuwde mijn vader door het huis. We renden naar beneden.

- Een paar uur later -

Het is nu 18:00. We hebben al onze spullen op de goede plek gezet. Ik ook in mijn kamer. Ookal heb ik het een paar keer veranderd. Ik heb in iedergeval mijn bed, bureau, kledingkast, posters, foto's van familie en vrienden en mijn prikbord met leuke plaatjes. Dat zijn allemaal leuke mode plaatjes van we heart it en tumblr. Ik heb 4 witte muren, ik wil er 2 wit laten zodat ik die kan oppimpen.

Ik hielp ook beneden met het inrichten. Gelukkig waren mijn ouders het ermee eens dat er een nieuw behang en vloerbedekking in moest. Ze zouden daarvoor in deze week gaan kijken.

"Maaaam ik heb zo een honger!" Zei Emily op een zeurende toon. "Mijn buik doet geluidjes zoals een varken!" Ze deed het geluid na.

Ik moest erom lachen. "Inderdaad Em! Zal ik even wat gaan halen? Ik zag een snackbar hier net buiten de wijk toen we hier naartoe reden."

"Weet je het zeker?" Zei mijn moeder tegen me. "Misschien kunnen we beter een pizza bestellen."

"Nee hoor, kan ik het gelijk verkennen ook." Zei ik.

Ik liep naar boven en haalde mijn gouden sandaaltjes uit mijn koffer. Ik pakte mijn zwarte handtas en deed mijn roze vestje aan. Ik werkte mijn mascara even bij en rende weer de lange trap af. Ik viel weer bijna, al de tweede keer vandaag dat ik bijna van de trap af pleur.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu