Hoofdstuk 20

4.9K 149 6
                                    

Eenmaal thuis aangekomen liepen we naar de keuken. Ik zag dat mijn vader en moeder aan de keukentafel zaten.

''Hey.'' Zeiden we.

Ik liep naar de koelkast en schonk wat te drinken voor ons in.

''Zijn jullie nu al terug? Ik had jullie wat later verwacht.''

''Mmh.'' Zei ik. Ik had geen zin om alles te vertellen.

''Was het niet leuk met Liam?'' Vroeg mijn moeder op een pesterige toon.

Ik rolde met mijn ogen. Ik wist gewoon dat ze ernaar ging vragen.

We gingen aan tafel zitten en Demi vertelde alles.

''Ik had foto's van jullie gezien met hun in een club.'' Zei mijn vader er tussen door. Ik zag Bo haar rode gezicht verbergen. Ik vertelde maar snel door over de directioner die we tegenkwamen.

''Niks van aantrekken lieverd,'' zei mijn moeder. ''je bent mooi hoe je bent en Liam is het daar mee eens!'' Ze begon te lachen over haar eigen opmerking.

''Laten we maar naar boven gaan.'' Zuchtte ik.

We dronken ons drinken op en liepen de trap op. Lucy kwam achter ons aangelopen. Ze sprong op mijn vensterbank en ging daar rustig naar buiten zitten kijken.

We gingen ons eerst omkleden want al onze kleren zaten onder het zand.

Een tijdje later ging ik naast Lucy zitten op mijn vensterbank. Ik aaide haar. Bo lag op mijn bed en Demi stond haar haren te doen voor mijn grote spiegel.

''Ik heb met Harry gezoend.'' Zei Bo opeens. Ze had een glimlach op haar gezicht.

''Goh, besef je het nu pas?'' Vroeg Demi geïrriteerd terwijl ze een spelde in haar haar stak.

''Nee, ik bedoel niet donderdag avond, maar daarnet.''

''WAT?'' Riepen Demi en ik.

''Ja, in de zee.''

''WAT?!'' Weer tegelijk.

''Hij had mij gisteren geen berichtje gestuurd omdat hij niet wist wat hij moest zeggen. Hij vond het erg voor me dat de journalisten en fotograven mij hadden gezien door zijn 'stomme fout.' Ik was nog steeds teleurgesteld maar hij had wel sorry gezegd. En toen zoenden we.''

Ze vertelde het alsof het niks was. Demi stond met haar mond open naar Bo te staren.

''Wow.'' Zei ik. ''En nu?''

''Weet ik niet. Hij viel daarna wel in slaap in de auto naast mij. Ik keek toen heel lang naar hem maar ik weet niet of ik hem leuk vind of hij mij?'' Vroeg Bo onzeker.

Ik ging maar niet zeggen dat Harry Bo wel leuk vind. Als ik het wel zou zeggen is ze dan wel opeens verliefd op Harry. Ik liet het maar zo.

Ik tilde Lucy op en ging naast Bo op mijn bed liggen. Lucy likte aan mijn neus.

''Ze gaan weg.. Over twee dagen.''

''Weg? Waarheen?'' Vroeg Demi.

''Naar Miami. Ze hebben hun Europa tour net gehad en nu gaan ze naar Amerika.'' Ik voelde tranen in mijn ogen. Ik ga Liam missen en de andere jongens natuurlijk ook.

Mijn eerste week in Londen zou echt niet leuk zijn geweest als ik hun niet had ontmoet.

''Neeeee!'' Zei Demi op een dramatische toon. Ze liet zich neer vallen op haar knieën. ''En over 3 nachtjes gaan wij ook weer weg, Bo. Ik wil niet weg hier, het is hier zo leuk.''

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu