2 dagen later zat ik in de auto met mijn vader richting het vliegveld. Vandaag komen Demi en Bo! Gisteren avond hadden we nog geskyped en ik kan niet wachten om ze weer te zien. In Nederland zag ik ze bijna elke dag. Het was 3 uur. Het vliegtuig zou landen over een kwartiertje dus we zijn goed op tijd.
@JadeexV: On my way to the airport for @_Boxx & @XDemiH <3
Even later stonden we bij de aankomst hal.
''JADE!'' Hoorde ik 2 stemmen roepen. Ik keek naar de deur en zag Demi en Bo op me afrennen. Ik gilde het uit en gaf ze een knuffel.
''Whaaa niet te geloven dat jullie er zijn. Hoe is het met jullie?''
Ze begonnen druk door elkaar heen te praten.
''Dames, zullen we nog weg gaan of blijven we hier gezellig kletsen?'' Grapte mijn vader. Hij pakte de koffers. We liepen naar de uitgang en stapte de auto in. Toen we door het centrum reden keken ze hun ogen uit. ''Zooo veel winkels hier! Oh we gaan toch wel shoppen he?'' Vroeg Bo smekend.
''Tuuurlijk zoveel als we maar willen! En het is toch dicht bij mijn huis.''
Ik hoorde een geluidje vanuit mijn broekzak komen. Ik kreeg een berichtje van Zayn.
Zayn: who are those girls who you pick up at the airport? :D
Jade: my best friends :) they're here for a week in London
Zayn: yaaay are they pretty hehehe
''Demi?'' Ze keek om en ik gaf haar mijn telefoon. ''Lees!''
Haar ogen werden groot.
''JE ZIT TE APPEN MET FREAKING ZAYN MALIK?!''
''Jaaaa.. En kijk naar zijn laatste berichtje.''
''Are they pretty hehehe'' las ze hardop voor.
''Oh. My. God. Vraagt hij dat echt aan jou?!''
''Jup. Ik zeg wel dat jullie heeeel mooi zijn.'' Ik lachte en typte een berichtje terug:
Jade: Yes they are :D wanna meet them tonight?''
Zayn: okayy in our hotel room? Your love is here also :D and the other boys ofc. See you girls at eight pm x
Jade: Stop it, zayn. Liam isn't my love. Okay see ya tonight :) x
Ik vertelde het nog maar niet aan de andere. Het was een verrassing en Demi zou de hele tijd zenuwachtig zijn als ze wist dat ze vanavond One Direction gaat ontmoeten.
We kwamen bij mijn huis en we stapten uit. Mijn vader haalde hun bagagge uit de auto en wij liepen alvast naar binnen. Ze vonden het huis heel mooi en anders dan ons vorige.
Ik leidde hun rond en uiteindelijk kwamen we in mijn kamer.
''Jeeetje, je kamer is zo groot Jade! Ik ben jaloers.'' Zei Bo. Demi plofte neer op mijn bed.
Mijn moeder kwam binnen gelopen samen met mijn vader. Ze legde de koffers neer.
''Leuk dat jullie er zijn!'' Zei mijn moeder. ''Blijven jullie vanavond hier eten?''
Ik knikte ja. Mijn ouders gingen weer de kamer uit en ik hielp Bo en Demi met hun koffers uit te pakken. Ik had nog een extra la over in mijn kledingkast, dus konden hun daar hun kleding dumpen.
Een uur later gingen we nog even op het dakterras zitten om te genieten van de zon. Emily kwam net thuis van haar 'Engels les' en ging bij ons zitten.
''Wat heb je allemaal geleerd vandaag?'' Vroeg ik.
Ze begon diep na te denken. ''Uhm..'' Begon ze. 'Mai thi shirt is.. Uhm..'' Ze wees naar haar blousje.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...