We hadden om 19:00 afgesproken bij een restaurant, net buiten het centrum van Londen.
Demi had mijn zilveren glitterjurkje aan en Bo mijn lila-paarse. Ze hadden wat jurkjes van mij geleend omdat ze alleen die jurk mee hadden die ze aanhadden toen we uitgingen. Voorderest alleen maar strandjurkjes.
Ik heb een strepless oranje-goud kleurige jurk aan, dat net boven mijn knieën komt. Rond om mijn middel zit een zwarte band met een strik van voren. Ik deed mijn haar in een paardenstaart.
Nadat we helemaal klaar waren was het inmiddels 18:30 geweest. Bo had al een taxi geregeld en hij zou er zo aan moeten komen. We keken voor de laatste keer in de spiegel en keken tevreden naar elkaar.
--
We zaten in een zwarte taxi. Een ouderwets, typische taxi die hier alleen maar rond reden. We zaten met zijn drieën achterin opgepropt op de achterbank. Hij keek de heletijd in zijn achteruit kijk spiegel en glimlachte heel eng naar ons.
''Creep.'' Fluisterde Demi.
Toen de chauffeur bij mij thuis ons kwam ophalen en uitstaptte, zagen we al dat het een creep was. Vandaar dat niemand voorin wilde/durfde.
EINDELIJK waren we aangekomen bij het restaurant. Het was een best chique restaurant. We hadden buiten voor de deur afgesproken maar ik zag ze nog niet staan.
We stapten uit. Het was al wel een beetje frisjes geworden en er stond veel wind.
Stonden we daar buiten te wachten in onze jurken en ons haar waar 3000 tornado's in zaten.
Eindelijk zagen we een Limo de hoek om rijden. ''Yeeeh daar zijn ze!'' Riep Demi opgelucht.
Ze stapten één voor één uit en we hadden alle drie echt zo een WOW OMG moment. Ze hadden allemaal een net pak aan.
''Ben ik in de hemel?'' Vroeg Demi.
Ik moest om haar lachen.
Liam stapte als laatste uit en ik liep naar hem toe. Hij zag er echt zo knap uit.
''Liiiiam.'' Glimlachte ik. Hij gaf me een knuffel. Hij bekeek me van top tot teen
''You're so beautiful!''
Ik bloosde. ''You too!''
We liepen naar de anderen toe. Ik groette de andere jongens en toen gingen we naar binnen.
Er stond een serveester net na de ingang.
''Good evening, have you got reserved?''
''Yes, please.'' Zei Harry. ''Styles.''
Het vrouwtje keek op haar blad en knikte. ''Follow me.''
We liepen achter haar aan. Ik was nieuwschierig wat je hier kon eten dus ik keek een beetje naar de tafels waar we voorbij liepen.
We kwamen aan bij een ronde tafel voor acht personen. Ik ging naast Niall en Zayn zitten. Liam ging naast Niall zitten.
''Everything here is delicious.'' Zei Niall terwijl hij de menukaart las. Ik keek er ook naar maar zag niet echt iets van wat ik wou nemen.
''Try that one.'' Zei Zayn. Hij wees naar een gerecht op de kaart.
''No, no. Don't do that. It's spicy.'' Zei Liam. Ik gaf Zayn een por die inmiddels al aan het lachen was.
''Wat neem jij? '' Vroeg ik Niall.
Hij wees naar iets op de kaart. Er stond 'steak' bij. Biefstuk dus. Ik denk dat ik dat ook maar ga nemen.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...