*JADE'S P.O.V*
''It's time for food!'' Schreeuwde Niall over het strand.
Ik had best honger en liep weer terug naar de andere.
Ondertussen kwamen Bo en Harry ook vanuit de zee gelopen.
Demi en Niall vroegen wat iedereen wou.
Ik deed mijn strand jurkje aan en liep samen met Niall, Harry en Demi naar de snackbar toe. Het zand was niet normaal heet omdat de zon er op scheen en ik had geen slippers aan.
Ik rende dus als een spast over het strand heen totdat ik bij de betonnen trap was.
Ik hoorde gelach achter me.
''Just.. Forget that okay.'' Zei ik lachend.
''Serieus Jade, ik ben zo blij dat ik jou vriendin ben. we hebben zoveel lol en een leuke tijd hier!'' Zei Demi toen we de trap op liepen. Ze sloeg een arm om me heen.
Voordat ik wou reageren dat ik het lief vond, hoorden we gegil achter ons. Ik ken One Direction nu bijna een week en ik moet er echt aan wennen. Overal waar ze liepen, op openbare plekken, werden ze wel geroepen.
''OH MY!''
''IT'S HARRY''
''NIAAAAAAALL''
''AAAAHHH''
''THEY'RE SHIRTLESS''
En daarna nog een eindeloos gegil. Ze kwamen op ons afgerend.
Het was een groepje van 7 meisjes.
''TAKE A PICTURE WITH ME''
''SIGN HERE''
''OH MY GAWD YOU'RE REAL''
Demi en ik stonden op een afstandje te wachten. Een meisje begon te huilen. Harry en Niall waren druk bezig met foto's maken en handtekeningen te zetten.
Ik liep naar haar toe en sloeg een arm om haar heen.
''It's okay sweetheart. '' Zei ik tegen haar.
Ze knikte. Het leek alsof ze gerustellend was maar toen realiseerde ze zich wie ik echt was. ''You're Jade, right?''
''Yes I am.''
Oh my god. Nu zal de hell wel weer los breken; waarschijnlijk gaat ze eerst gillen in mijn oor en daarna gaat ze weer huilen en daana wilt ze een foto met me en uiteindelijk komt de foto op twitter.
''Well, I saw you and Liam half an hour ago walking on the beach. I just want to tell you that you're to ugly for him. He deserves so much better.''
Waaaat? Ik stond met mijn mond letterlijk open van verbazing. Woedend was ik.
Voordat ik wat terug wou zeggen trok Demi aan mijn arm.
''Jade! Doe het maar niet.''
''Hoorde je niet wat ze zei? Ze zei dat Liam beter kan krijgen.''
Ik voelde tranen in mijn ogen komen. Ik was verbaasd, woedend en verdrietig op één moment.
''Laten we weg gaan.'' Zei Harry.
Ik had er geen zin meer in. Ik voelde tranen over mijn wangen heen glijden. Deze dag is compleet verpest.
Demi wou me in de armen nemen, maar ik rende weer terug naar de anderen. Niall rende achter me aan.
''What's going on?'' Vroeg Liam die lag te zonnen op de handdoeken. Ik ging naast hem liggen op mijn buik, huilend. Liam draaide zich naar me toe en deed zijn hand door mijn haren. ''Jade, what happened?''
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...