HOOFDSTUK 63 FAN FICTION
*LIAM'S P.O.V*
Eindelijk komen we met onze privé- jet aan in Londen. Jade smste me gisteren dat ze me komt ophalen met Lea. Ik pak mijn twee koffers en samen lopen we met de crew naar binnen. Ik zie al honderden fans buiten staan. Ook dat nog.
Weer moeten we onze paspoorten laten controleren. Ik word er een beetje ongeduldig van. Ik kijk om me heen maar ik zie nergens Jade en Lea. Weten ze wel wanneer ik aan kom, of zijn ze nog onderweg? Ik voel een hand op mijn schouder. ''She will come. Don't be nervous, I know Jade.'' Zegt Zayn kalm. Ik knik. We lopen naar de uitgang en ik hoor de fans gillen. Er is gelukkig een pad voor ons vrijgelaten. Ik loop langs de dwanghekken en ga met een paar meiden op de foto. Dan hoor ik een fan schreeuwen in mijn oor:
''LIAM! JADE AND LEA ARE THERE!'' Ik kijk naar de richting waar ze naar toe wijst. Ik zie Jade en Lea met een paar meisjes op de foto gaan. Ze geeft ze nog een knuffel. Ik geef een one direction fan boek weer terug aan een meisje waar ik mijn hand tekening moest zetten. ''Jade! Lea!'' Roep ik.
Jade kijkt om en houd haar hand voor haar mond. Ze geeft Lea aan Harry. Ik spreid mijn armen uit en we rennen naar elkaar toe.
''Ohhh Liam. I missed you so much.'' Zegt Jade terwijl ik haar eindelijk in mijn armen heb.
''I know babe, me too.. Finally you're with me.'' Fluister ik in haar oor. We kijken elkaar aan en een moment later raken haar zachte lippen de mijne. Die heb ik 6 maanden lang zo gemist. Ik zie allemaal fotograven en fans foto's maken. Verder hoor ik gegil. Jade houd haar gezicht tegen mijn borst aan en ik hoor haar zachtjes huilen. ''Don't cry baby. I'm here.'' Ik kijk op en ik zie Niall naar ons toe lopen met Lea in zijn armen.
''Weyheyyy Liam, here's your sweet little princess. She's growing up so fast!'' Hij geeft Lea over naar mij. Met haar handen raakt ze mijn gezicht op verschillende plekken aan. ''Lea! How are you my little girl...'' Op dat moment zegt ze geen 'mommy' tegen me.
''Daddy!'' Lacht ze. Ze kijkt me met haar grote, bruine ogen aan. Ze pakt met haar kleine hand mijn neus. ''Jade, did you hear that?''
''Oh my gosh, yeah she said daddy!'' Ze slaat haar armen om mijn middel heen en samen kijken we naar onze bijna 1-jarige dochter.
''Come on guys, time to go.'' Roept Paul. We zwaaien nog even naar de fans en dan stappen we een busje in. Harry kieteld op Lea's buik waardoor ze moest lachen. Precies dezelfde glimlach als Jade.
De chauffeur zet ons als eerst af bij ons huis. We geven aan iedereen een knuffel en gaan dan het busje uit. Met Lea in haar armen opent Jade de voordeur. ''Say: welcome home daddy!''
Wat is het fijn om weer thuis te zijn. Ik had super veel last van jet-lag dus loop ik meteen naar boven. Ik ging met Lea in mijn armen op mijn bed liggen. Jade kwam binnen met wat baby-voeding. Met een lepeltje haal ik het vette drab uit het potje.
''Oh my gosh, Lea! Look at that. A pink car.'' Zeg ik geschrokken. Lea kijkt met grote ogen naar het roze lepeltje. Ik maak wat 'motor' geluiden. ''The car is by her home...'' Ze doet haar mondje open. Vol in afwachting kijkt ze wanneer het lepeltje in haar mond gaat schuiven. Ik hoor dat Jade moet lachen. ''Poor girl!''
''Ready for parking aaaand...'' Het lepeltje schuif ik in haar mond. ''Yaaaay.'' Roepen ik en Jade. Lea moet om ons lachen met haar mond vol.
Nadat Lea haar lunch heeft gehad, word ze omgekleed door Jade. Ze heeft een paars rompertje aan met zilveren stipjes erop. Jade pakt mijn koffers uit en gooit de vieze kleding in een wasmand. Lea klimt op me buik en gaat languit op mij liggen, met haar hoofd op mijn borst. Ik hoor haar eventjes geeuwen. Ik aai door haar bruine haartjes en al snel hoor ik luid gesnurk. Ik hoor Jade lachen. ''Just like her daddy.'' Ze kruipt naast ons het bed in en laat haar hoofd rusten op mijn schouder. En zo val ik in slaap, met mijn twee prinsesjes.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heeey allemaal, sorry dit hoofdstuk suckt een beetje.. En het is een beetje kort.. Maaaar ik hoop dat jullie het leuk vonden aha (:
en ohmygod ik heb 26k reads! Dankjulliewel allemaal <3
xxxxxxx martha
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...