.Heeey allemaal! Vanavond ga ik een nieuw boek publiceren. Het is een Harry Styles love-story en het heet 'Dilemma.' Hoop dat jullie het leuk vinden!
Sowieso blijf ik dit verhaal nog elke dag updaten aha:)
Hier een kort hoofdstukje!
xxxxx
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Om 11 uur precies werden Liam en ik wakker gewekt.
''Happy birthday to you, Happy birthday to you.. Happy birthday to LIAM! Happy birthday to youuuu.'' Niall, Zayn, Harry, Louis en Eleanor kwamen zingend onze slaapkamer binnen.
''Happy birthdaaaay baby!'' Ik omhelsde hem en kuste hem op de wang.
''HAPPY BIRTHDAAAAY DADDY DIRECTION!'' Zeiden Zayn en Niall. Ze sprongen op ons bed waardoor ik er bijna afveerde.
''Happy birthday!'' Harry had alle cadeautjes in zijn handen en legde het neer op het bed. Ik pakte het tasje waar de ringen in zaten.
''Thank you all so much!'' Liam ging op zijn knieën zitten en we deden een groepsknuffel. Iedereen zat nu te wiebelen op ons waterbed.
''Liam, we've got a lot of presents for you... I think Jade wants to give the first and it's the specialst i think.'' Kondigde Louis aan.
Ik vond het best moeilijk om te doen, want Niall zat gewoon naast me.
'Gewoon negeren.' Zeiden mijn gedachtes. Ik pakte het zwarte doosje uit het tasje en maakte het open. Ik pakte zijn hand en deed het om zijn ring vinger. Gelukkig pastte het.
''Look, it's a symbol that means we're forever together.'' Ik wees naar het symbooltje.
''I hope you like it.'' Zei ik verlegen. Oh god, mijn wangen werden rood. Ik voelde het.
''Wauw, Jade! I love it. It's.. wow.'' Hij had er geen woorden voor. Hij gaf een kus en knuffelde me.
''I love it. Thank you, babe. I..I love you.''
Daarna volgde de andere cadeautjes van iedereen. Louis gaf hem batman sokken. Hij kon het niet laten, zei die.
--
De middag was echt super gegaan! De hele familie van Liam kon er op zijn verjaardag zijn. Dat was echt heel bijzonder. Ik had het hele huis versierd met de jongens, allemaal ballonnen en slingers hingen er overal.
Het was nu 19:30. Het was tijd om naar de suprise party te gaan van Liam. De familie was al weg. Eleanor en ik gingen stiekem, zonder dat Liam het moest merken, naar de club die we hadden afgehuurd. Ik had in de uitnodiging nauwkeurig geschreven waar het adres was. Ik hoop dat ze er al allemaal zijn.
Eleanor en ik stapte uit en inderdaad, er waren al super veel mensen binnen. De muziek draaide al en de bar was al open. Daar hadden Paul en Lou al allemaal voor geregeld.
''Eleanor!'' We draaide ons om en toen kreeg ik me toch een hartaanval.
SELENA GOMEZ STOND DAAR OMFG
''Hiii sweetie!'' Eleanor omhelsde haar. ''Long time ago!''
Selena had een prachtige rode jurk aan.
''Yes it is! Oh and that must be Jade?''
Oh. My. Gad. Selena Gomez weet wie ik ben?
''Yes, I am! Nice to meet you.''
''Justin! Come here. Meet Jade.''
Justin.. Justin wie?
Opeens kwam DE JUSTIN BIEBER naar ons toegelopen. Ik werd helemaal gek van binnen, maar ik moest echt normaal blijven doen.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...