Hoofdstuk 29

4.4K 131 6
                                    

Na anderhalf uur waren Eleanor en ik helemaal klaar. We zagen er prachtig uit, al zeg ik het zelf. Lou had mijn haren gekruld wat ik echt super mooi vond staan. Ik had onder mijn zilveren glitter jurkje blauwe pumps. Ik moest nog flink oefenen, want ik loop niet vaak op hakken. Ik ga het wel vaker doen denk ik, want zo ben ik langer. In tussen heb ik de jongens nog niet gesproken. Ze hadden net de meet and greets gehad. Nu waren ze aan het omkleden. Lou zei dat het een verassing moest zijn hoe we eruit zagen. Ik en Eleanor gaan bij het cocert in het publiek staan.

Ik liep door de gang, zoekend naar een toilet. Ik liep langs de kleedkamers van de jongens. Ik had de neiging om aan te kloppen bij die van Liam maar deed het toch niet. Ik hoop dat hij het leuk vind wat ik aan heb!

''Jade?'' Ik draaide me om. Het was Niall die achter me stond.

''Niall!'' Zei ik blij. Ik gaf hem een knuffel. ''Don't tell Liam what i'm wearing okay?''

''Why? You look.. Beautiful.''

Ik bloosde. ''Thank you. It's a suprise for him.''

Waarom bloos ik? Mijn wangen zijn rood en die van Niall ook.

Het was eventjes stil.

''Uhm.. Did you know where the toilet is?''

Niall wees naar de tweede deur van rechts.

''Thanks!'' Ik liep maar gauw door naar het toilet. Niet omdat ik nodig moest, maar ook omdat ik weg wou uit die awkward situatie. Ik bekeek mezelf in de spiegel en mijn wangen gloeiden gewoon. Ik schudde mijn hoofd heen en weer.

Na het toiletbezoek snelde ik weer naar de kleedkamer. Eleanor was ook klaar om te gaan. ''Have fun babe's!'' Riep Lou ons nog achterna.

We liepen met een security naar de zaal. We stonden dichtbij het kleine platform, waar de jongens naar toe zouden 'vliegen.'

De zaal vulde zich vol met 20.000 mensen en het concert begon. Een oorverdovend meidengegil maakte me half doof.

''But baby if you say you want me to stay,

I'll change my mind

Cause I don't wanna know I'm walking away

If you'll be mine

Won't go, won't go

So baby if you say you'll want me to stay,

stay for the night

I'll change my mind.''

Met dit liedje zweefden ze over ons heen en stopten ze bij het platform. Hier zongen ze One Way Or Another. Ik moest lachen, want dit liedje zong ik echt heel debiel met Liam in de auto. Ineens had Louis oogcontact met Eleanor. Hij zwaaide uitbundig naar ons met allebei zijn armen in de lucht.

''Crazy!'' Schreeuwde ik lachend in Eleanor's oor.

Ze knikte. ''My crazy Louis.''

Louis porde Liam aan en wees naar onze richting. De microfoon liet hij langzaam zakken en hij staarde naar me met een glimlach. ''Woah'' kon ik aan zijn lippen zien dat hij dat zei. Ik zwaaide en hij gaf een luchtkus.

''Liam? Hello? The question is for you, mate. Where are you Liam?'' Vroeg Zayn door de microfoon. Hij schudde Liam heen en weer. Alsof hij wakker moest worden.

*LIAM'S P.O.V*

''You guys are absolutely amazing, you're the loudest crowd we ever had!'' Zei ik. Vervolgens een luid gegil van 20.000 meisjes. Wow. One Way or Another is net geweest, nu zijn de twitter questions.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu