De dagen vlogen voorbij. Het was nu donderdag en morgen zouden ik en Eleanor weer terug vliegen naar Londen. De jongens zouden over een week klaar zijn met hun tour, dus zouden ze ook weer terug naar Engeland komen.
Ik pakte samen met Liam mijn koffer in. Ik had veel kleren gekocht dus ik moest proppen. Perrie en Eleanor kwamen onze kamer binnen. De afgelopen dagen bleef Perrie hier logeren bij ons, ze is zo aardig.
''Have you packed all your clothes?'' Vroeg ze.
''No..'' Ik wees naar de lade waar nog korte broekjes in lagen. Ze moest lachen en pakte de broekjes.
''Why do you have so much clothes? Liam duwde de broekjes in de koffer.
''Because she's a girl.'' Zei Eleanor met een glimlach. Ik moest om haar lachen, gelijk heeft ze. Mijn telefoon ging af, het was mijn moeder.
''Haaay met Jade.''
''Hey met mij. Zal ik jullie ophalen als jullie morgen op het vliegveld aankomen?''
''Jaaa graag, dat zou fijn zijn.''
''Oke, heb je alles al ingepakt? Zorg dat je niks vergeet hé.''
''Ik ben nu bezig met inpakken. Neehee ik zal niks vergeten.''
''Oke schat, alvast een goede reis jullie twee. Zie je morgen! Kus.''
''Dankjewel, byeeee.''
Ik verbrak de lijn. Perrie en Eleanor waren inmiddels de kamer uit en ik ritste mijn koffer dicht. Woaaah hij gaat dicht!
Perrie riep onderaan de trap dat het eten klaar was. We gingen naar beneden toe. Niall at niet mee, hij zou vanavond met Demi Lovato zijn.
''We'd such a great time here! I'm gonna miss it.'' Zei ik.
''Yeaah me too.'' Zei Harry. Louis en Zayn kwamen thuis met chinees eten. We hadden zoals elke dag geen zin om te koken.
--
De volgende morgen werden ik en Liam wakker door die vreselijke wekker.
''Noooo...'' Kreunde ik. Ik zocht met mijn hand op het nachtkastje naar mijn telefoon. Ik zette hem uit. Liam pakte me vast. ''Mmmhh?'' Zei hij.
''It's time to get out of our bed.''
''Nooo.'' Hij rekte zich uit.
Even later toen mijn wekker opnieuw ging, stond ik met moeite op en kleedde me om. Ik gooide water in mijn gezicht zodat ik even goed wakker werd. Het was al 10.00 en 12:00 moesten we bij het vliegveld zijn.
Een uur later pakte ik mijn laatste spulletjes in de badkamer en propte het in mijn koffer. Liam ritste het dicht en zette het rechtop.
''It's time to go!'' Eleanor kwam de kamer binnen met een joggingbroek aan en sweater. Ze had haar tas om haar schouder hangen. Ze had dus duidelijk geen zin om zich normaal te kleden.
''Hmm okay.'' Ik knuffelde Liam. Ik wou niet weg uit Californië. Ik heb het zo leuk gehad hier. Ik gaf een kusje en we liepen met zijn drieën naar beneden. Paul stond met Louis te wachten in de hal. Hij zou ons weg brengen samen met Louis en Liam.
Iedereen werd naar de hal geroepen. Ze kwamen overal vandaan; de keuken, van boven, de woonkamer.. Ik gaf iedereen een knuffel. Niall als laatst. ''Bye.'' Fluisterde ik. Zijn wangen werden rood. Ik gaf Perrie een kus op haar wang. Zwaaiend liepen we de villa uit.
''See you next week!'' Riep Harry.
We stapten het busje in en zei voor de laatste keer gedag. Gelukkig zie ik ze over een paar dagen weer. Perrie zou ook een paar dagen naar Zayn komen in Engeland. We zwaaiden nog voor de laatste keer en toen reden we de oprit af.
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...