Hoofdstuk 54

3.3K 110 8
                                    

De komende hoofdstukken is niet meer in verleden tijd geschreven. Dit gebeurd in tegenwoordige tijd voor Jade :D.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

* 2 jaar later *

2 jaar later. Zoveel is er al veranderd. Ik heb een appartement met Liam waar we samen in wonen, midden in Londen. Nog dichtbij mijn ouders dus. Precies twee jaar geleden heb ik mijn moeder proberen te overtuigen dat ik niet meer naar school kan, met succes. Ik heb gewoon een vaste baan bij mijn ouders en het is hartstikke leuk om te doen.

De jongens hebben net hun derde album uitgebracht. Het is echt super om te zien hoe blij ze zijn. Hun droom komt gewoon uit en dat is zo mooi om te zien. Volgend jaar zomer hebben ze een Stadium Tour over de hele wereld. Dat betekend zoveel voor ze.

De band met de jongens en mij is veel sterker geworden. Ik zou echt niet meer zonder ze kunnen volgens mij. Perrie en Zayn zijn nog steeds bij elkaar, maar wonen samen in Bradford. Niall is helemaal verliefd op Megan, maar hun wonen nog niet samen.

Eleanor en ik zijn elkaars beste vriendinnen. We gaan vaak winkelen in de stad, als ze in Londen is dan. Soms gaat Perrie ook met ons mee en lunchen we in een gezellig restaurantje of halen we wat bij Starbucks. Eleanor komt wekelijks langs, soms ook met Louis.

Nu lig ik op de bank tv te kijken. Eleanor maakt thee voor me en wat te eten omdat ik zo een erge buikpijn heb en heel duizelig ben. Terwijl ik niet eens in mijn maandelijkse periode zit. Een griepje, zei mijn moeder vanochtend aan de telefoon. Ik sluit mijn ogen. Ik hoor het getik van de hakken van Eleanor die de woonkamer weer binnen komt. Ze legt een kop met thee en een bordje op tafel. Volgens mij met een boterham erop.

''You're the best.'' Zeg ik. Ik ga weer rechtop zitten en het word zwart voor mijn ogen. ''Woaaaah.'' Ik wreef in mijn ogen. Eleanor schrikt ervan.

''Are you okay?'' Vraagt ze bezorgd.

''No..'' Kreun ik. Ik slik de paracetamol in met een slokje thee erachter aan. Ik hoor de bel gaan.

''I'll go.'' Eleanor gaat naar de voordeur.

Ik ging weer languit liggen op de bank. Even later komt Zayn binnen. ''Hii.'' Zeg ik, met moeite.

''Wow what's wrong with you?''

''She's sick, you see?'' Zegt Eleanor geïrriteerd.
''Stomach ache.'' Voeg ik eraan toe.

Zayn zijn wenkbrauwen gaan op en neer. ''What have you done with Liam? Hmm?''

Alsjeblieft zeg. Geïrriteerd gooi ik een kussen naar hem toe. Hij moet lachen.

''Okay i will look for the scarf. It was on the chair?'' Vraagt Eleanor.

''Scarf?'' Vraag ik verward.

''Yeah.. Perrie forgot her pink scarf saturday night here. She said it was on a chair.'' Ze lopen samen naar de keuken. Perrie, Zayn, Niall en Megan waren hier zaterdag avond. Gewoon voor de gezelligheid, we hadden elkaar lang niet meer gezien.

''Het zal wel.'' Zeg ik tegen mezelf en zet de tv aan.

Na ongeveer vijf minuten komen ze weer de woonkamer in. ''I've got it! Get well soon, Jade.''

''Yeaah thanks.'' Ik zwaai met de afstandsbediening in mijn hand.

Even later rent Eleanor de woonkamer weer in en schudt me heen en weer. ''Eleanor! What are you doing? Stop that!'' Ik ga rechtop zitten en kijk in het gezicht van Eleanor. Ze ziet er geschrokken uit. ''Whatsup?'' Vraag ik.

''Jade! Didn't realise you something?''

''No, why?'' Vraag ik. Waar heeft ze het over?

''You told me yesterday you didn't had your period in two months but you have to!''

Mijn mond slaat open. Nee. Nee. Nee. Dit kan niet. Mijn lichaam is gewoon van slag. Of het is gewoon onregelmatig ofzo.

''No! I'm not pregnant!'' Riep ik.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sorry voor het korte hoofdstuk ;o maar ik wou eindigen met dit gheheeee

xoxoxoxox martha

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu