Allereerst, SUPER bedankt voor het lezen! Schrijf even in de comments wat je er tot nu toe van vind of als je tips hebt :) thankssss -xxx-
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nadat we lekker hadden ontbeten (pancakes!) op het dakterras, gingen ik en Emily naar haar kamer.
Ik moest haar helpen om kleren uit te zoeken. Ik deed haar gordijnen open. Het was weer een zonnige dag vandaag. Ik pakte een kort broekje met een bloemmetjes T-shirt voor haar. Ik zette haar onder de douche en ondertussen ging ik zelf aankleden.
Ik deed een mintgroen gehaakt shirtje aan, met een grijze skinny broek. Ik deed er wel een omslag in bij de pijpen, zodat het anders niet te warm zou worden. Mijn gordijnen schoof ik open. Ik zag dat er al veel mensen in het parkje waren.
Ik zette muziek op via mijn laptop, want mijn telefoon was nog steeds half leeg. Ik kamde mijn haar nog even door en deed het weer opnieuw in een hoge staart. Terwijl ik bezig was met mijn make-up, hoorde ik Emily roepen vanuit de badkamer.
"Ik ben klaar!"
Ik hielp haar met aankleden en vroeg hoe ze haar haar wou. "Wil je het invlechten?" Vroeg ze aan me. Ik zuchtte. Het is best een werk om dat te doen en ik wou heel graag naar het centrum.
Een half uur later liep ik naar de keuken, waar mijn moeder nog zat. "Mam! Ik ben klaar om te gaan. Ik sms wel wanneer ik weer onderweg ben naar huis."
"Oke schat, veel plezier en wees voorzichtig! Moet je wat geld mee?" Zei ze terwijl ze naar haar handtas liep. Ze pakte haar portomonnee en haalde er 50 pond uit. "Sorry ik heb niet kleiner."
Kathing! ''Geeft niet hoor." zei ik lachend en gaf haar een kus op haar wang.
Ik liep de deur uit en ging naar het parkje. Papa vertelde dat je hier door heen moet en dan ben je al bij het centrum. Het was een veilige en snellere weg. Ik keek achterom naar mijn huis en mijn grote slaapkamer raam. Stiekem vond ik het wel leuk dat ik hier in Londen was. De mensen waren vrolijk, dat komt vooral omdat de zon scheen. Ik kwam bij de uitgang van het parkje en zag een rode bus voorbij rijden. Ik maakte er snel een foto van met mijn camera. Ik keek verder rond en zag een starbucks aan de overkant.
Daar had ik nou echt zin in! Ik liep naar het zebrapad en keek eerst 5x naar links en naar rechts omdat het verkeer hier de andere kant van de weg rijdt. Ik stak de straat rennend over naar starbucks.
Het was er best druk. Ik ging in de rij staan en wachtte totdat ik aan de beurt was.
"Next please." Zei een mevrouw achter de kassa. "One frappucinno vanilla, please." Ik pakte mijn portomonnee uit mijn tas en dit keer had ik wél de ponden. "What's your name?" Vroeg ze, zodat ze mijn naam op het bekertje kon zetten.
Ik zei mijn naam en liep door de zaak, zoekend naar een plekje.
- ZAYN'S P.O.V-
Ik, Harry en Liam hadden een dagje vrij vandaag. Niall was naar zijn familie in Mullingar en Louis was bij Eleanor. We verveelden ons een beetje en we besloten om maar naar het centrum te gaan. Ik wou naar de mac, maar Liam en Harry stemden ervoor om naar Starbucks te gaan.
Stiekem hoopten we dat er geen fans in de zaak stonden. We bestelden koffie en gingen aan een tafeltje zitten.
Na een kwartiertje kwam er een meisje binnengelopen met lang bruin haar in een paardenstaart. Ik herkende haar ergens van.
"I know her.." Zei Liam kijkend naar het meisje. "I saw her y-"
"Yesterday?" Zei ik tegen hem. "Yeaah she was with her little sister." Ik herrinerde het me weer. Zij was de enige van de honderden meisjes die niet in mijn oor gilde. Dat verbaaste mij, daarom ben ik haar niet vergeten.
"Jade." zei ze tegen de mevrouw achter de kassa.
"I remember! Her name is Jade!" Zei Liam heel hard en hij sloeg zijn hand op tafel. "Ssshh shut your mouth!" Siste Harry. Gelukkig hoorde ze het niet. Ze liep door de zaak zoekend naar een plekje.
"Jade!" Riep Liam. Ze keek om, heel verward. Ze geloofde haar ogen niet. Ik zwaaide en gebaarde dat ze deze kant op moest komen.
"Come sit with us."
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...