Hoofdstuk 7

5K 147 1
                                    

Na anderhalf uur zat ik weer op mijn oude vertrouwde bed in mijn nieuwe kamer. Het avondeten was echt verschrikkelijk. We aten Fish and Chips en niemand vond het lekker.

Ik had trouwens ook nog een genânt moment in de snackbar. Ik had mijn euro's nog niet omgewisseld in ponden! Stond ik daar met 13 euro in mijn handen.

Dat was awkward moment numero 2 hier in Londen. De eerste was dat Liam dacht dat ik de moeder was van Emily. Ik ga NOOIT meer naar een snackbar hier in Engeland.

Ik pakte mijn laptop en was van plan om de foto's die ik vandaag had gemaakt te uploaden. Zoals de foto's in het vliegtuig, toen we door Londen reden met de taxi, mijn nieuwe kamer EN natuurlijk de foto's van One Direction.

Mijn vader had de wifi al ingesteld. Ik typte de code in op mijn mobiel en stuurde een test bericht naar Bo en Demi.

Jade: HALLOOO, teeeeest!?

Een paar minuten later kreeg ik antwoord.

Bo: OMG JADE HEEEY! Hoe is het daar? Vertel ons alles! Wacht Demi is bij mij, misschien kunnen we beter skypen?

Jade: JAAAA super idee! Mijn laptop staat al aan dus je kan bellen!

Bo: oh okeee die van ons moet nog even opgestart worden! Ik bel je zo!

Ik wachtte geduldig af totdat Bo mij 'belde' op skype. Ik drukte op accepteren en zag een paar secondes later mijn vriendinnen op mijn beeldscherm.

"AAAAAAHH JADE JE BENT IN LONDEN! HOE IS HET DAAR?" Schreeuwde Demi.

"JA LAAT JE KAMER ZIEN!" Schreeuwde Bo er ook achteraan.

"Alles gaat goeeeed hier! Mijn kamer is echt super groot!" Ik draaide mijn beeldscherm om en liet mijn kamer zien. Ik wou opstaan om derest van het huis te zien, totdat Bo zei:

"Derest hoeven we niet te zien hoor! Binnenkort zien we dat zelf wel." Ik draaide het beeldscherm weer naar mij toe en keek vragend in de camera.

"WIJ KOMEN OVER 2 WEKEN EEN WEEKJE NAAR LONDEN!"

"WAAAAAT?!" Ik gilde het uit. "SUUUPER AWESOME! WAAR VERBLIJVEN JULLIE?"

"Uuuuhm. We hoopte eigenlijk in het hotel le Vermeulen." Vroegen ze op een heel zielig toontje. Ik moest lachen.

"Ja, tuurlijk mogen jullie bij mij logeren!" Ik hoorde dat ze gilde. Op dat moment kwam mijn moeder de kamer binnen.

"Jade, wil je alsjeblieft wat stiller doen. Je zusje ligt te slapen." Zei ze terwijl ze naast me op bed kwam zitten. Ze zwaaide even naar mijn vriendinnen.

"Oke zal ik proberen. Maar Demi en Bo komen over 2 weekjes naar Londen voor een weekje. Mogen ze pleaaase please please bij ons logeren mam?" Vroeg ik smekend.

"Aaaahh wat gezellig! Natuurlijk mogen ze dat!" We gilde met zijn 3en.

Ik heb echt de beste moeder EVER. Ze deed bijna nooit moeilijk gelukkig. Weer zij ze dat we stiller moeten zijn. Ze liep mijn kamer uit. We bespraken wat we dan allemaal zouden gaan doen in Londen als ze bij mij kwamen.

"Ohja, ik moet jullie nog iets vertellen." Riep ik ineens. "Ik liep met Emily naar de snackbar rond etenstijd en toen zagen we one direction!"

Demi gilde.

"WAT? JIJ HEBT ONE DIRECTION GEZIN? EN DAT ZEG JIJ NOG ZO KALM? IK GELOOF HET NIET DIT KAN NIET WAAR ZIJN! HEB JE FOTO'S?" Bo en ik moesten lachen. "Ze hyperventileerd hier, joh!" Zei ze lachend.

"Ja ik heb foto's! Ik sta ook op de foto met ene Zen." Ik pakte mijn telefoon en zette het voor de webcam zodat ze het goed konden zien.

"ZAYN! JE STAAT OP DE FOTO MET ZAYN! GOD DIT KAN NIET WAAR ZIJN. IK BEN ZO JALOERS NU!"

"Ohja zo heette die gozerd." Zei ik. Ik liet nog de andere foto's zien die ik had gemaakt.

Moving to London, Dutch Liam Payne fanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu