De slaapkamer deur zwaaide open. Van schrik stond ik op en duwde ik de gitaar in Niall's armen.
Zayn kwam binnengelopen met een tandenborstel in zijn mond. Hij stopte met tandenpoetsen en trok een wenkbrauw op.
''I.. Uhm.. Uh.. B-bye. Good night.'' Stotterde ik. Ik rende zo snel mogelijk langs Zayn de kamer uit.
WAT GEBEURDE ER ZONET?
Niall probeerde me te zoenen?! Ik was helemaal in shock. Ik vroeg ook waar hij mee bezig was, maar hij luisterde niet naar me. Gelukkig kwam Zayn binnen, waardoor ik de kamer kon uitvluchten. Maar wat als Zayn niet de kamer in kwam? Zou ik het dan toegelaten hebben? Zou ik dan hebben gezoend met Niall? De vragen spookte door mijn hoofd.
Ik liep richting Liam's slaapkamer, hij zou vast wel op me hebben gewacht. Ik zag hem liggen op het waterbed. Hij keek op van zijn mobiel.
''Oh there you are! That was a long movie, hmm?''
''Yeaah absolutely.''
Ik pakte mijn pyjama broek uit een lade.
''The movie ended like twenty minutes ago.'' Hij wees naar de televisie. Shit, hij had het gezien op de tv dat het al lang afgelopen was.
''Oh.. Yes.. Uhm..'' Stamelde ik. Wat moet ik nu zeggen?
''I was on my way to our room, but Zayn asked me about a present for Perrie.. You know.. I'm a girl.. And he want some advice.''
''Oh that's pretty! What for advice you gave him?''
Uughh vraag nou niet door.
''A necklace.'' Verzon ik snel. Ik speelde met het kettingje dat om mijn hals hing dat ik van Liam had gekregen. Ik had het nog altijd rond mijn nek hangen.
Hij moest lachen. ''Come hereeee.''
''Wait a second.''
Pffoe. Ik had er nog mooi om heen gedraait. Ik kleedde me om in de badkamer en maakte mijn gezicht schoon.
--
De volgende dag liepen ik, Eleanor, Zayn en Louis door de stad om cadeautjes te kopen voor Liam.
Ik en Eleanor hadden alweer een nieuwe jurk gekocht. De jongens konden het niet geloven. Ik keek naar Harry's leren, punt schoenen.
''Oh guys, it's time to bought some new shoes for Harry.''
''Why?''
''You wear these everyday!'' Zei Eleanor dramatisch. Louis gaf een kleine gil en hield zijn handen voor zijn mond. ''Shame on you, Harry!''
''But they aren't worn!''
Lachend liepen we de volgende winkel binnen. Het was een juwelierszaak. Ik wou een twee dezelfde ringen kopen, voor mij en Liam.
We keken in de vitrines en Harry wees een leuke ring aan. Het waren er twee met een zilveren steentje erop. Ik vond hem ook leuk en keek in de zaak of er een verkoopster was ofzo. Er stond een meisje van een jaar of 16 bij de kassa.
''Could you help us, please?'' Eleanor gebaarde naar het meisje dat ze moest komen.
''Me?'' Ze keek ons met grote ogen aan.
''Uhm, yes. You're working here, right?''
''Yes, yes i do!'' Ze liep aarzelend de zaak door naar ons. Ik wees de ringen aan die ik wou.
''It's for you?'' Vroeg ze aan mij terwijl ze met de ring in haar hand stond. Ik knikte en het paste perfect rond mijn ringvinger heen.
''I really like them!'' Zei Eleanor. De andere stemden mee, ook het meisje.
--
Toen we thuis kwamen, pakte ik samen met Zayn al de tassen uit de kofferbak waar de cadeau's voor Liam in zaten. We hadden tegen hem gezegt dat we even naar de stad gingen. En aangezien hij niet van winkelen houdt ging hij toch niet mee.
Zayn en ik renden snel de trap op met de tassen en verstopte het onder zijn bed. Daar zou Liam nooit komen, lachte Zayn.
Daarna liepen we de trap af naar de keuken. Iedereen zat daar en Niall stond te koken achter het fornuis. Hij keek eventjes op toen ik binnen kwam en moest blozen. Ik negeerde het en gaf Liam een kus.
''Hey hun, had you fun today?''
''Yeeaaah. I bought a new dress and some presents..'' Dat laatste zei ik geheimzinnig.
''Ohh presents? Sounds good.'' Hij lachte. Ik ging op zijn schoot zitten.
''And, bought Zayn also some presents for Perrie?''
Zayn keek vragend op.
Shit. Ik had natuurlijk gisteren avond als smoes gezegt dat Zayn advies vroeg voor een cadeau aan Perrie.
''A present for Perrie?'' Hij nam een hap van een koekje.
Ik kuchtte en keek hem met grote ogen aan dat hij het mee moest spelen. Alsjeblieft, Zayn. Speel mee.
Zayn keek verward naar mij nadat ik zo overdreven hard kuchtte.
''Yeaaahh.. A nice present..'' Zei Zayn terwijl hij zijn wenkbrauwen op trok. Meer onzeker, of hij het wel goed zei.
Ik haalde opgelucht adem en glimlachte naar Zayn.
--
Die avond lag ik in Liam's armen op bed.
''Tomorrow it's your birthday!'' Zei ik voor de zoveelste keer. Ik, Eleanor en de jongens hebben alles zorgvuldig geregeld hoe we hem zouden verassen morgen. We hebben namelijk een heel programma gemaakt.
''Ohh yes i'm so excited! Tell me something, please!''
''No, no! I can't. You will see it tomorrow babe.'' Ik drukte het nachtlampje uit.
''Hmmpff okay. Love you, good night sweetheart.''
''Love you more.''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ahaaa morgen update ik een deel van liam's birthday party (:
Vergeet mijn account niet te volgen, dankjewel alvast! <3
xxxxxx
JE LEEST
Moving to London, Dutch Liam Payne fanfic
FanfictionJade is een meisje van 18 jaar en verhuist vanuit Nederland samen met haar vader, moeder en zusje Emily van 5 jaar naar Londen. Ze gaat er met tegenzin heen, maar binnen een paar dagen veranderd haar leven helemaal nadat ze vijf wereldberoemde jonge...